Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор - решено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор - решено

Мнениеот koby » Пет 21 авг 2009 7:28


Проблема е следният колеги.Сутринта като идвах към София си карам както винаги с 110км и ускорих до 140км и по едно време ми заглъхна се едно ГНП-то има ограничител
на сфетофара обаче забелязах че колата няма мощност се едно няма турбо а чувам че турбото свири.Моля дайте съвет от какво може да е.Благодаря предварителни :bowdown




Потребителски аватар
HeadshooteR
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор

Мнениеот HeadshooteR » Пет 21 авг 2009 8:16


Виж на първо време какво става с горивния филтър и клапана дето е забит :) в него .
Влиза ли много въздух от филтъра ?


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор

Мнениеот koby » Пет 21 авг 2009 8:21


HeadshooteR написа:Виж на първо време какво става с горивния филтър и клапана дето е забит :) в него .
Влиза ли много въздух от филтъра ?

Филтъра е сменен преди 2000км и горивния и въздушния незнам дали влиза много въздух от филтъра


Потребителски аватар
tdibg
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор

Мнениеот tdibg » Пет 21 авг 2009 9:55


Предлегадай клапана за управление на турбото N75 или някои маркуч да не е излязал. Виж дебитомера, махни му буксата и виж дали ще тръгне по-добре ;)


Успех


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор

Мнениеот koby » Пет 21 авг 2009 10:19


аз повече клоня към дебитомер


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 21 авг 2009 11:44


виж да не се е спукал някъде някой маркуч на турбо пътищата.
Ако имаш бууст метър виж надува ли?


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор

Мнениеот koby » Пет 21 авг 2009 12:11


racing_team_vidin написа:виж да не се е спукал някъде някой маркуч на турбо пътищата.
Ако имаш бууст метър виж надува ли?

нямам буутс мисла да слагам ама мързела ходи по хората а не по гората.Мисла да сложа един друг дебитомер за първа проба


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор

Мнениеот koby » Пет 21 авг 2009 13:01


Решено маркуча от въздушният вилтър до студения охлюв се беше пробил :lock:


Потребителски аватар
sinanmetin
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор

Мнениеот sinanmetin » Пет 21 авг 2009 17:14


Същия проблем като мене. Пробит маркуч на турбото към входящото на колекторите :)


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор

Мнениеот fox_vt » Пет 21 авг 2009 17:20


koby написа:Решено маркуча от въздушният вилтър до студения охлюв се беше пробил :lock:
\

чакай ся искаш да кажеш че маркуча след филтъра и преди турбото се е пробил така ли?Аз лично не виждам няква кой знае каква разлика да има ако смуче само от въздушния филтър или от него и още една дупка :shock


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 21 авг 2009 19:48


fox_vt написа:
koby написа:Решено маркуча от въздушният вилтър до студения охлюв се беше пробил :lock:
\

чакай ся искаш да кажеш че маркуча след филтъра и преди турбото се е пробил така ли?Аз лично не виждам няква кой знае каква разлика да има ако смуче само от въздушния филтър или от него и още една дупка :shock

Маф-а не отчита колко въздух влиза в действителност, и еку-то пуска по малко гориво :wink:


Потребителски аватар
mltz
Мнения: 69
Регистриран на: Пон 05 май 2008 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево/Пловдив

Re: Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор

Мнениеот mltz » Пет 21 авг 2009 22:57


Колега ако можеш да сложиш една снимка,да се види точно кой е маркуча.


Потребителски аватар
tdibg
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор

Мнениеот tdibg » Пет 21 авг 2009 23:24


racing_team_vidin е прав за дебитомера.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор - решено

Мнениеот fox_vt » Нед 23 авг 2009 15:49


да бе забравих за Мафа mhihi mhihi mhihi :beer


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Странен проблем при Голф3 1.9 ТДИ 1Z мотор

Мнениеот koby » Пон 24 авг 2009 7:32


fox_vt написа:
koby написа:Решено маркуча от въздушният вилтър до студения охлюв се беше пробил :lock:
\

чакай ся искаш да кажеш че маркуча след филтъра и преди турбото се е пробил така ли?Аз лично не виждам няква кой знае каква разлика да има ако смуче само от въздушния филтър или от него и още една дупка :shock

искам да кажа че маркуча след дебитомера беше пробит а разликата е такава че дебитомера тогава дава едни данни за потока на въздуха а то влиза друг въздух



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта