Здравейте искам да попитам знаещите, ако сложа окачване от голф 3 1,6 бензин на голф 3 1,9 дизел дали ще има проблем, в смисъл дали ще издържат предните пружини на по-голямото тегло на двигателя или има вероятност да се счупят също и предните амортисьори възможно ли е да изпуснат?
Благодаря предварително!
окачване от голф 3 1,6 бензин на голф 3 1,9 дизел
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
окачване от голф 3 1,6 бензин на голф 3 1,9 дизел
Последна промяна от terero на Пет 21 авг 2009 20:46, променено общо 1 път.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: окачване от голф 3 1,6 бензин на голф 3 1,9 дизел
Съмнява ме да е удачно, дизелът е значително по-тежък.
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: окачване от голф 3 1,6 бензин на голф 3 1,9 дизел
с тази цел го правя колега за да стои малко по ниска и да си е с оригинално окачване !
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: окачване от голф 3 1,6 бензин на голф 3 1,9 дизел
"амуртисйори" -




-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: окачване от голф 3 1,6 бензин на голф 3 1,9 дизел
За целта си има комплект пружини за "сваляне".Грешно е да се сложат по-меките пружини(а те се такива,бъди сигурен) за целта.Височината и твърдостта на пружината са различни неща.С меките е ясно че ще слегне колата,особено отпред,но представи си какво става като се хакнеш в някоя бабуна-удар в шок тампона-най-малко
И ако си верно с 1.9D, за какво ти е цялата тая гимнастика,нали карам същия мотор-не е нещо ,което изисква спортно или каквото и да е друго окачване,просто читави амортисьори и тампони и е като "закован" на пътя.Това е кола за придвижване от т.А до т.Б със скорост около ограниченията,спокойно и икономично
И една молба от мен:ако се различават при тебе точковите маркировки на предните оригинални пружини на 1.9D,ще помоля да ги споделиш в темата.Имам една таблица за код/тежест,не хваща всичко,но може да подскаже.Това са няколко цветни точки (напр.2зелени,3 розови..).Мойте безвъзвратно са се "изтрили" по австрийските пътища
И ако си верно с 1.9D, за какво ти е цялата тая гимнастика,нали карам същия мотор-не е нещо ,което изисква спортно или каквото и да е друго окачване,просто читави амортисьори и тампони и е като "закован" на пътя.Това е кола за придвижване от т.А до т.Б със скорост около ограниченията,спокойно и икономично
И една молба от мен:ако се различават при тебе точковите маркировки на предните оригинални пружини на 1.9D,ще помоля да ги споделиш в темата.Имам една таблица за код/тежест,не хваща всичко,но може да подскаже.Това са няколко цветни точки (напр.2зелени,3 розови..).Мойте безвъзвратно са се "изтрили" по австрийските пътища
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: окачване от голф 3 1,6 бензин на голф 3 1,9 дизел
emo-gar написа:За целта си има комплект пружини за "сваляне".Грешно е да се сложат по-меките пружини(а те се такива,бъди сигурен) за целта.Височината и твърдостта на пружината са различни неща.С меките е ясно че ще слегне колата,особено отпред,но представи си какво става като се хакнеш в някоя бабуна-удар в шок тампона-най-малко
И ако си верно с 1.9D, за какво ти е цялата тая гимнастика,нали карам същия мотор-не е нещо ,което изисква спортно или каквото и да е друго окачване,просто читави амортисьори и тампони и е като "закован" на пътя.Това е кола за придвижване от т.А до т.Б със скорост около ограниченията,спокойно и икономично
И една молба от мен:ако се различават при тебе точковите маркировки на предните оригинални пружини на 1.9D,ще помоля да ги споделиш в темата.Имам една таблица за код/тежест,не хваща всичко,но може да подскаже.Това са няколко цветни точки (напр.2зелени,3 розови..).Мойте безвъзвратно са се "изтрили" по австрийските пътища
Да колега знам спортните окачвания и карах с кв вариант 1 на стария голф после го разкостих и продадох голфа с всички стандартни части, както го бях взел.
Сега си стиягам друг голф с двигател 1.9 тди афн мотор 110 кс, но не ми се инвестира пак в скъпо окачване, а това от бензиновия голф ми го дават за 80 лв коплект, затова мислех да госложа .
А относно молбата ти ще се опитам да ти помогна; имам снимки на старото си окачване, което бе пак на голф 3 97г 1.9 тди 110кс и ще видя точките до ден- два.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: окачване от голф 3 1,6 бензин на голф 3 1,9 дизел
Дали пък да не "резнеш" някоя навивка на твоите си пружини,не е препоръчително по-принцип ,но си е ефтин вариант.Трябва само да се съобразиш с това,че навивката ляга в гнездо на чашката,така че се бележи точно къде да се реже.Вероятно от долния край.Е ,не се знае как ще се държи амортисьора,но съм сигурен че е пробвано от някой и може да се даде инфо.Виж в Тунинг-раздела дали няма такава дискусия
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], nkc и 72 госта