


Golf 4 1.9 TDI 150hp
- Student_pravo
- Мнения: 245
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница, София
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Тъй като така и така разводнихме яко темата,да питам и аз нещо? Нали навсякъде се споменава, че дизела вървял от 2000 до 4000 оборота (едва ли не само в този диапазон). Дори така да е, какво ще кажете тогава за Голф 3 АБФ 150 коня? За него пък мога да кажа че върви от 4000 до 6500? По нищо не можеш да разбереш че караш голф 3 150 коня, преди да достигне поне 3000 оборота,защото преди тези 3000 оборота (даже 3500) върви като кола 1.6.
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Х
Последна промяна от jordanpar на Нед 23 авг 2009 19:03, променено общо 1 път.
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
говориш за морално остарял мотор на 15 години...новото е скъпо...но пък е ново...
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Х
Последна промяна от jordanpar на Нед 23 авг 2009 19:03, променено общо 1 път.
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
И тази тема ще стане поредното мазало за бензин vs. дизел. Хора, спрете се преди да са я резнали.
viewtopic.php?f=5&t=153807
viewtopic.php?f=5&t=153807
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Бе незнам кой отклонява темата, но ARL върви точно колкото 1.8Т на еднакви купета, дават почти еднакви времена - разликата е в стотни, а 1.8Т си понъвървява доста повечко от АБФ-а.
No turbo, no fun - все пак живеем в 21век
.
No turbo, no fun - все пак живеем в 21век

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Х
Последна промяна от jordanpar на Нед 23 авг 2009 19:04, променено общо 1 път.
- Student_pravo
- Мнения: 245
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница, София
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Колега jordanpar, защо веднага биеш към преправяне на АБФ-а? Говоря за стоково състояние на колите. Ако говорим за преправяне и АРЛ може да се чипне, това е най-лесно. Споменах за този голф, защото го имате като голяма бегачка, а всъщност до 3000-3500 оборота го няма никакъв. Отделно не виждам защо даваш като пример всеизвестния факт, че от бензинов мотор се извличат много повече коне. Това се знае и не е обект на темата. Тук говорим конкретно за двата модела с еднакви конски сили. А като стана дума за статистика и щом ще сравняваме с 1.8Т (нов бензинов, за да не излизаш с номера, че АБФ е стар), виж какво имаме тук:
Golf 4 1.9 TDI 150 - въртящ момент - 320/1900 Нм/Оборота, максимална скорост 216 км
Golf 4 1.8 T 150 - въртящ момент - 210/1750 Нм/Оборота, максимална скорост 216 км
Все си мисля, че 110 Hm въртящ момент не е за пренебрегване.
Може би предимството на 1.8 Т е във...във....във...високия разход и в стотни от секундата от 0-100. Но летящ старт, доускорение - печката няма да се даде лесно и даже според мен на доускорение и над 100 ще има лек превес
Golf 4 1.9 TDI 150 - въртящ момент - 320/1900 Нм/Оборота, максимална скорост 216 км
Golf 4 1.8 T 150 - въртящ момент - 210/1750 Нм/Оборота, максимална скорост 216 км
Все си мисля, че 110 Hm въртящ момент не е за пренебрегване.
Може би предимството на 1.8 Т е във...във....във...високия разход и в стотни от секундата от 0-100. Но летящ старт, доускорение - печката няма да се даде лесно и даже според мен на доускорение и над 100 ще има лек превес
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Х
Последна промяна от jordanpar на Нед 23 авг 2009 19:04, променено общо 1 път.
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Как стигаш до тези изводи, че всеки кара 110к.с ТДИ..... има достатъчно ARL-и във форума. Това че ти не ги знаеш и отскоро посещаваш този раздел е друг въпрос.
Като имаш напредвид, че си във VW форум, а ARL се монтира на G4, я познай точно за кой 1.8Т говоря...... май че за 150к.с в случай, че не се досещаш
Има ли тема в която си взел участие и темата да не е тръгнала на офф-топик или караница? Какво си тръгнал да ни обясняваш за атмосферния АБФ, като всички тук отдавна сме приключили с бензина?
Като имаш напредвид, че си във VW форум, а ARL се монтира на G4, я познай точно за кой 1.8Т говоря...... май че за 150к.с в случай, че не се досещаш

Има ли тема в която си взел участие и темата да не е тръгнала на офф-топик или караница? Какво си тръгнал да ни обясняваш за атмосферния АБФ, като всички тук отдавна сме приключили с бензина?
Последна промяна от morfei1 на Нед 23 авг 2009 17:40, променено общо 1 път.
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
jordanpar, стана ми интерсно ти кой от двата мотора си имал в гаража си, след като споменаваш кой къде се е снимал, че да се изказваш толкова компетентно?
Последна промяна от Luciano на Нед 23 авг 2009 17:42, променено общо 1 път.
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp



Последна промяна от bai_ILIA на Нед 27 мар 2011 19:50, променено общо 1 път.
- Йордан Й
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Здравейте,знам че въпросът ми не е за тук,но ако може някой да отговри имам Г4 116ПД и когато го настъпя след 2200 2400 всеки път е различно ми забива "запушва" самият звук на двигателя изчезва,на какво може да се дължи това?Благодаря.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта