


Клапан-вентилация на картерни газове-Не,не е клапан-Решено
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Клапан-вентилация на картерни газове-Не,не е клапан-Решено
След неколкократни смени на гумената гарнитура на капак-клапани(мотор 1Y),накрая май стана рал'тата,всеки път имах среща от "близкия вид" с тая кръгла пластмасова капачка,забучена на капака.И всеки път я продухвах и заничах в нея.Това дето е на мойта кола е просто "колектор"на 3 дупки.Води се КЛАПАН,такова ли е в действителност?
Последна промяна от emo-gar на Чет 20 авг 2009 19:29, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Клапан-вентилация на картерни газове
Никав клапан не е нищо няма в него.
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Клапан-вентилация на картерни газове
Абсолютно нищо няма в него . Бъркаш през едната дъпка и през другите 2 си виждаш пръста .
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Клапан-вентилация на картерни газове
По принцип идеята му е за инерционен филтар които да спира част от маслото.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Клапан-вентилация на картерни газове
Ясно,играе ролята на своеобразен отделител на капки масло,так че само пари да влизат в смукателния колектор.Мерси за мненията 

-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Клапан-вентилация на картерни газове-Не,не е клапан-Решено
А при помпа дюза как стои въпроса с този клапан,не е клапан,че е доста омаслено при мен около него.Извини ме колега, че спамя в темета ти. 

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Клапан-вентилация на картерни газове-Не,не е клапан-Решено
А,тя темата се изтърка вече,но не виждам смисъл на вентилацията на картера да има клапан,който би поддържал някакво налягане на картерните газове.То тогава да не си вадиш пръчката за масло на работещ мотор.Друг е въпроса дали в тая хуйовина не трябва да има някакъв филтров елемент задържащ течната фаза на маслените изпарения.В случая играе като колектор на 3 пътя:от картера(пластмас.тръба)+капак клапани->към смукателен колектор.
А около него може да е омаслено ако е напукано някое съединение или самия "клапан",иначе маслото би постъпило в засмукването.Причина за толкова масло може да са просто години натрупване или пропуски на сегменти,да речем ,и се "надува" картерното пространство.А и е хубаво тези пътища да се почистват по някое време( е,не ежемесечно разбира се,но на година-две).Виж какво излиза от капачката на маслото при работещ мотор
А около него може да е омаслено ако е напукано някое съединение или самия "клапан",иначе маслото би постъпило в засмукването.Причина за толкова масло може да са просто години натрупване или пропуски на сегменти,да речем ,и се "надува" картерното пространство.А и е хубаво тези пътища да се почистват по някое време( е,не ежемесечно разбира се,но на година-две).Виж какво излиза от капачката на маслото при работещ мотор
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Клапан-вентилация на картерни газове-Не,не е клапан-Решено
При работещ мотор като развия капачката пръска масло и пропушва,което за мене е нормално ,от щеката нито духа нито пуше.
Окололо "клапана "по капака на клапаните е омаслено,не че се стича по блока маслото
, заедно с това съединение което отива след кутията на въздушният филтър.Въпросът ми беше ако някои е запозант при помпа дюза дали има някаква промяна в тази система на картерни газове и има ли нещо в тоя "клапан" при мене, и дали причината е внего.Според мене ,за да не си помисли някой ,че чакам на готово,от прочетеното във форума смятам ,че причината е във износване на някакви О пръстени на самите дюзи които повишават налягането и понеже нямало над разпределителният вал допълнителен капак част от пръските масло отиват от "клапана" през мъркучето към входящият колоктор.Май написах голяма глупост. 



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ZEDYCUS и 25 госта