Липса на достатъчно масло в двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Morrandi
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Липса на достатъчно масло в двигателя

Мнениеот Morrandi » Пон 24 авг 2009 21:36


Здравейте колеги!
Притежавам Голф 3 1,8mi 90psc. За втори път смених маслото на ДВГ-то с TITAN-10W40. С новото масло изминах около 2000км а забелязах, че е паднало с около 3мм под максимума. Не съм доливал но мисля че ще събере около 500 милилитра. Двигателят не е омазнен външно и ауспухът не е почернял. Посъветваха ме да сменя гумички на клапаните, и да промия двигателят преди да сменя маслото. Дайте съвет за качествени такива,или съвет за евентуална друга повреда? Забелязах че е омазнена ролката на разпределителният вал през която минава ремъкът. Така ли трябва да бъде. Благодаря. :drunk :banana

Последна промяна от Morrandi на Вто 25 авг 2009 20:44, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Липса на достатъчно масло в двигателя

Мнениеот radotom » Вто 25 авг 2009 8:03


Не, ролката в никакъв случай не трябва да е омазнена. Най-малкото- каучука на ремъците не се спогажда много-много с маслата.
Имаш изпуснал семеринг там. Сменя се сравнително лесно, можеш и сам. Проблема е само центровката на двигателя после.
Друг проблем... амиии... не ти е омаслен блока на мотора, ама погледна ли картера?
Ако е бил чукван и се е покривил- няма спасение! Постоянно таи от гарнитурата :(
Възможно е да изпуска и от семерингите на коляновия вал- към ролката или към съединителя. Провери и това.


Потребителски аватар
Ixidor
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 02 юни 2008 9:19
Автомобил: VW Bora 2.0 -- Honda CB500-R
Двигател:
Местоположение: сф / плд

Re: Липса на достатъчно масло в двигателя

Мнениеот Ixidor » Вто 25 авг 2009 8:35


И на мен ми е омаслена пластмасата, която покрива ремъка и предполагам че е въпросния семеринг на разпределителния вал...така е от 25к километра и мисля да го сменя в най скоро време.
Въпросната центровка на двигателя какво представлява?


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Липса на достатъчно масло в двигателя

Мнениеот fill » Вто 25 авг 2009 9:01


Ixidor написа:И на мен ми е омаслена пластмасата, която покрива ремъка и предполагам че е въпросния семеринг на разпределителния вал...така е от 25к километра и мисля да го сменя в най скоро време.
Въпросната центровка на двигателя какво представлява?


За да се смени семеринга на разпределителния вал се маха ангренажния ремък и зъбното колело на разпределителния вал. Центровката е нагласане на ангренажния ремък.


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: Липса на достатъчно масло в двигателя

Мнениеот mariovasi » Вто 25 авг 2009 11:10


fill написа:
За да се смени семеринга на разпределителния вал се маха ангренажния ремък и зъбното колело на разпределителния вал. Центровката е нагласане на ангренажния ремък.


:да:
и гарнитурата на капака на клапаните (налагало се казаха да го свалят) ми смениха,заедно със семерингата.
всичко за около 30мин.без да си дават зор.
И аз доста го търпях този семеринг,и бая масло се стичаше от там.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Липса на достатъчно масло в двигателя

Мнениеот Петър Петров » Вто 25 авг 2009 11:46


и гарнитурата на капака на клапаните (налагало се казаха да го свалят)

Да, налага се за да се стигне до въпросния семеринг


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Липса на достатъчно масло в двигателя

Мнениеот brum » Вто 25 авг 2009 14:59


Да бе, налагало се - мен пък ми смениха семеринга на разпределителния вал без да ми свалят капака на клапаните. Ама колата е Г3, АЕК двигател. Може и от там да е разликата.


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Липса на достатъчно масло в двигателя

Мнениеот koby » Вто 25 авг 2009 15:15


brum написа:Да бе, налагало се - мен пък ми смениха семеринга на разпределителния вал без да ми свалят капака на клапаните. Ама колата е Г3, АЕК двигател. Може и от там да е разликата.

на всеки голф 3 може да се смени семеринга без да се сваля капака на клапаните но после при центровка на ангренажа отзад на разпределитела има врязано кадето се каключва самоя вал на белег така че пак се налага да се сваля освен ако не са магьосници и на магия да зацепват ангренажа


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Липса на достатъчно масло в двигателя

Мнениеот brum » Вто 25 авг 2009 15:38


koby написа:
brum написа:Да бе, налагало се - мен пък ми смениха семеринга на разпределителния вал без да ми свалят капака на клапаните. Ама колата е Г3, АЕК двигател. Може и от там да е разликата.

на всеки голф 3 може да се смени семеринга без да се сваля капака на клапаните но после при центровка на ангренажа отзад на разпределитела има врязано кадето се каключва самоя вал на белег така че пак се налага да се сваля освен ако не са магьосници и на магия да зацепват ангренажа



На 3ката задвижващото колело на разпределителния вал може да се сложи само по един начин. Евентуално може да има проблем ако объркат зацепването на ангренажа с 1 оборот на коляновия вал, ама няма кой да върти валовете ей така на затворен двигател - ще опрат клапани и бутала. А дали са магьосници - ми може, макар че ми се стори редовна процедурата :) .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта