
идеално полираните всмукателни пътища нарушавали смесообразуването и по тази причина близо до дюзите се надирали, това съм срещал. Между другото в това на теория има нещо вярно, нещата са много тънки...идеята е че при при идеално гладки стени, въздушния поток е ламинарен,т.е. като сноп от успоредно движищи се потоци и като подадем горивото, то не се смесва, а се движи в отделен поток. Вече немога да се аргументирам с уравнения и сметки(учил съм аеродимакика ама отдавна), но съм го виждал... В случая обаче, дали дросела е полиран или не, не е важно, при положение че ВР6 е с огромен всмукателен колектор,с доста грапава повърхност при изливането, би трябвало там да се пипне, за да очакваш нещо от полирането(а тука си вече голям филм!!!)
В мотора който имах навремето,и който имам за образец за атмосферка(SRAD), надрано не съм виждал!!!
ПП Извинявам се, на alpine, че философстваме в темата му
