Проект Calipso 2.8 VR6 ново на 55стр.

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот alpine » Сря 26 авг 2009 16:43


hamann написа:
доста приятно освежаване е получила джетуната

п.с - swap-а аз да бях сигурно по-хубаво щях да го направя ама ае :Mr Green Fun

...щото не си го правил ти нали mhihi mhihi :lol: :applause:


Най накрая се наканих да си сложа съдържанието от тези жълти кутии ... :

Изображение


След две години с бели и след това сиви стопове исках да я разнообразя но не исках стопа да е кристален и взех този интересен сток стоп :Mr Green Fun

Изображение

Изображение


Изображение




Потребителски аватар
h0nda
Мнения: 215
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 48стр. разнообразяване на дупето

Мнениеот h0nda » Сря 26 авг 2009 16:46


Не ми допадат на мен, ако бяха малко по-тъмни или черни


Потребителски аватар
stanko_g
Мнения: 1809
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Рудозем

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 48стр. разнообразяване на дупето

Мнениеот stanko_g » Сря 26 авг 2009 16:46


точно на място са паснали стопчетата...
къде я спираш тая джета :lol: ако я мерна бая неща ще си харесам..особено тия в багажника много са ми интересни :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
kacarov_dupnitsa
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
Автомобил: Ауди А6
Двигател:
Местоположение: Станке Димитров
Контакти:

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 48стр. разнообразяване на дупето

Мнениеот kacarov_dupnitsa » Сря 26 авг 2009 16:47


хубави са стопчетата :да:


Потребителски аватар
Pironski
Мнения: 2210
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
Автомобил: VW Golf II GTI 8V
Двигател: PB
Местоположение: EU
Контакти:

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 48стр. разнообразяване на дупето

Мнениеот Pironski » Сря 26 авг 2009 16:50


Екстра се е получило с новите стопове. :да:
Гледам,че и пластмасата покрай номера си сменил :lupe
А кога ще видим BBS-a на колата,а не само в нея? :)


Потребителски аватар
PeshoVW
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 12:26
Автомобил: VW Golf II
Двигател: EZ
Местоположение: Карнобат/Бургас/Варна
Контакти:

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 48стр. разнообразяване на дупето

Мнениеот PeshoVW » Сря 26 авг 2009 18:48


Много готино се е получило на мен лично много ми допада Браво. :beer :applause: :banana Харесвам ги тези стопчета ..... :да:


Потребителски аватар
Wayne
Мнения: 486
Регистриран на: Пет 13 юни 2008 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 48стр. разнообразяване на дупето

Мнениеот Wayne » Сря 26 авг 2009 20:06


pironski написа:Екстра се е получило с новите стопове. :да:
Гледам,че и пластмасата покрай номера си сменил :lupe
А кога ще видим BBS-a на колата,а не само в нея? :)

С предишните като ,че ли ми допадаше повече ,но пък с тези е по фреш.

П.С: Май пластмасата нее сменена,просто са резнати продалженията нат стопа :)
Това вече найстина ми хареса :twisted:


Потребителски аватар
boqn _8228
Мнения: 122
Регистриран на: Съб 05 юли 2008 17:08
Автомобил: Passat b5.5 1.9 tdi
Двигател: AVF
Местоположение: Троян

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 48стр. разнообразяване на дупето

Мнениеот boqn _8228 » Сря 26 авг 2009 22:41


няма ли някоя снимчица под предния капак да видим как стои новия матор :bowdown


Потребителски аватар
kasidi
Мнения: 173
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 48стр. разнообразяване на дупето

Мнениеот kasidi » Сря 26 авг 2009 22:53


Пешо изпразни багажника де :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 48стр. разнообразяване на дупето

Мнениеот alpine » Чет 27 авг 2009 0:24


След толкова време първо с белите после с сивите стопове малко трудно свиквам с тези но ги имам и двата комплекта налични и като ми скимне нещо друго ги сменям .
Както забелязаха някой стоповете са по високи от оригиналните такива и се наложи рязането на продълженията на пласмасата които стояха над старите стопове . Това е така защото този стоп се слага само на джетата която е правена в Китай и за Китай и е с предница на пасат и е с друго табло . Стопа е оригинален Hella с отлично качество и си е сток за този модел . Хубавото е че няма тези черни линии като при европейския които само го застаряват ...

п.п. за ббс-а трябват някой доработки за които няма условия но се работи по въпроса . Снимки под капака мислих че имам до днес но когато тръгнах да ги качвам се усетих че са в друг апарат :roll: :lol:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот neon » Чет 27 авг 2009 12:35


mk1 написа:добре се е получило ....
една идея от мен :
надери с шкурка 40 или 80 дросела .... за да се получава микро завихряне.така се намалява триенето и се повишава пропускливоста . полираянето е противопоказно!

:lol: От време-навреме все чувам тоя мит! :screwy Теорията за увеличаване на завихрянето с цел повишаване на пропускливостта явно е открита съвсем наскоро от колегата - не знам друг да я е чувал! А и пропускливост имат стъклата, проводниците.... Тук говорим за въздушен поток, дебит, скорост.... В общи линии-динамика на флуиди. :wink:
П.П. Хубаво е освен да се гледат картинки в други форуми и да се чете под тях!


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 48стр. разнообразяване на дупето

Мнениеот pe6kata » Чет 27 авг 2009 20:05


:) идеално полираните всмукателни пътища нарушавали смесообразуването и по тази причина близо до дюзите се надирали, това съм срещал. Между другото в това на теория има нещо вярно, нещата са много тънки...идеята е че при при идеално гладки стени, въздушния поток е ламинарен,т.е. като сноп от успоредно движищи се потоци и като подадем горивото, то не се смесва, а се движи в отделен поток. Вече немога да се аргументирам с уравнения и сметки(учил съм аеродимакика ама отдавна), но съм го виждал... В случая обаче, дали дросела е полиран или не, не е важно, при положение че ВР6 е с огромен всмукателен колектор,с доста грапава повърхност при изливането, би трябвало там да се пипне, за да очакваш нещо от полирането(а тука си вече голям филм!!!)
В мотора който имах навремето,и който имам за образец за атмосферка(SRAD), надрано не съм виждал!!!
ПП Извинявам се, на alpine, че философстваме в темата му :?


Потребителски аватар
1.8T
Мнения: 348
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 48стр. разнообразяване на дупето

Мнениеот 1.8T » Чет 27 авг 2009 20:35


PeshoVW написа:Много готино се е получило на мен лично много ми допада Браво. :beer :applause: :banana Харесвам ги тези стопчета ..... :да:

:да: :да: :да: :bowdown


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 48стр. разнообразяване на дупето

Мнениеот neon » Чет 27 авг 2009 22:14


golf4e-abf написа::) идеално полираните всмукателни пътища нарушавали смесообразуването и по тази причина близо до дюзите се надирали, това съм срещал. Между другото в това на теория има нещо вярно, нещата са много тънки...идеята е че при при идеално гладки стени, въздушния поток е ламинарен,т.е. като сноп от успоредно движищи се потоци и като подадем горивото, то не се смесва, а се движи в отделен поток. Вече немога да се аргументирам с уравнения и сметки(учил съм аеродимакика ама отдавна), но съм го виждал... В случая обаче, дали дросела е полиран или не, не е важно, при положение че ВР6 е с огромен всмукателен колектор,с доста грапава повърхност при изливането, би трябвало там да се пипне, за да очакваш нещо от полирането(а тука си вече голям филм!!!)
В мотора който имах навремето,и който имам за образец за атмосферка(SRAD), надрано не съм виждал!!!
ПП Извинявам се, на alpine, че философстваме в темата му :?

Да, ама идеално гладка повърхост в реалния живот няма! Освен това горивото не е една капка пусната еднократно в идеалния ламинарен поток, а си е мъгла от микрокапки, които в момента на впръскване се смесват с въздуха. На всичкото отгоре това се случва буквално на входа при клапаните. 8)
А, като сте такива теоретици, кажете ми при GDI,FSI за бензиновите и при дизеловите двигатели, как аджеба се смесва горивото чрез турбуленция във всмукателния колектор, като се впръсква директно в цилиндъра? :wink:
П.П.Сори Алпинка, ама не се сдържах! Кога ше я видим красавицата с ново сърце?


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 48стр. разнообразяване на дупето

Мнениеот sashobas » Чет 27 авг 2009 23:00


:arrow: пресни
Изображение
Изображение



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта