да дам отчет до къде я докарах. Направих осветлението на врътките на парното. Обърнах плаката на часовника, сверих си показанията на километража, че имах грежка, махнах зелената плака от часовника, сега седи разглобен и чака утре след работа да го почвам. Някъде бях чел че без табло не зареждал алтернатора, но не е вярно, държи си 16 волта без грешка.
Всичко точно обаче на врътките на парното стана няккаъв проблем. В нас светят на трансформаторчето, обаче в колата не светят...

Трансформатора е 8,6V .... 0,3А. извода за крупката на врътките е 12V , 24A не искат да светят обаче. Пробвах директно на акумулатора и пак не искат.
Наредени са в по 6 светодиода в кръг последователно, като трите кръга са вързани паралелно.
Какво бъркам ? имам по-високо напрежение и ток а не мъждукат дори... на по-слабия светят толкова силно че не може да се гледа в тях.