


passat B5 климатроник
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
passat B5 климатроник
Показва ми външна температура -45 градуса и се мени -16 понякога се оправя но след известно време пак се прецаква и не може да духа студено.Смених датчика за външна температура изчистих грешките и пак същия проблем от какво може се получава така.Благодаря ви предварително
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: passat B5 климатроник
99% имаш проблем с кабелите.От всички датчици на климатроника само този е с отделна маса,която не е обща за всички други датчици.Съответно ако тя създава проблеми и има лоша връзка датчика не мери или мери грешно.Което е и причината да нямаш студено - при температура,отчетена от контролера под +3 градуса не разрешава пускане на компресора и въобще на охладителната част на климатроника...и вътре си вее каквото е и навън.
За целта прави следното - сваляш отпред датчика и мериш - на единия кабел трябва да има маса и то стабилна.Даже може да измериш с омметър съпротивлението на кабелчето към клемата на акумулатора - не повече от 5-6 до 10 ома (все пак е тънко кабелче).
Ако това е изпълнено и е наред трябва да видиш дали кабела от датчика (другия) до контролера вътре е здрав...възможно е да е прекъснат някъде по пътя или да дава паразитни връзки и да лъже показанието. Обаче вътре не мога да ти кажа на коя букса кой точно кабел беше...просто не помня а в ръководството го няма описано.
Другия вариант е спукана спойка или дефект в самия контролер ама това е по-слабо вероятно.
Успех!
За целта прави следното - сваляш отпред датчика и мериш - на единия кабел трябва да има маса и то стабилна.Даже може да измериш с омметър съпротивлението на кабелчето към клемата на акумулатора - не повече от 5-6 до 10 ома (все пак е тънко кабелче).
Ако това е изпълнено и е наред трябва да видиш дали кабела от датчика (другия) до контролера вътре е здрав...възможно е да е прекъснат някъде по пътя или да дава паразитни връзки и да лъже показанието. Обаче вътре не мога да ти кажа на коя букса кой точно кабел беше...просто не помня а в ръководството го няма описано.
Другия вариант е спукана спойка или дефект в самия контролер ама това е по-слабо вероятно.
Успех!
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: passat B5 климатроник
Благодаря за изчерпателния отговор
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта