Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
niksana22
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 1:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pld

Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Мнениеот niksana22 » Чет 27 авг 2009 2:10


Здравейте на всички първо :).Решил съм да си зема голф 4 но има няколко въпроса,и съм решил да е ТДИ
1.До колкото четох видях че има два вида двигателя АРл или нещо от сорта за другия вид не се сещтам и каква е разликата междъ двата вида
2.Видях че има доста спорове относно на кой двигател може да се слага чип за повече коне да ми кажете на коий може :)
3.И какъвто и да взема ще е или 110 или 130 или 150 коня но на кой от тях може да се слага чип имало някъв двигател с дюзи или нещо такова.Както се казва ако може да ми обесните като на идиот :)Благодаря предварително

Последна промяна от niksana22 на Чет 27 авг 2009 15:19, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
bobich
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 27 юли 2008 19:41
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна

Re: Въпрос

Мнениеот bobich » Чет 27 авг 2009 9:06


Здравей колега,
случай внимателно: вземаш си 110к.с. + чип от brezel става около 143к.с., много здрав мотор , икономичен, на всяка морга има части за него , а и много пъгав.
Това е твоя голф. Разгледай раздела ПРОДАВА , АВТОМОБИЛИ във форума, има не лоши предложения>>>>
Успех


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Мнениеот hooligan_sk » Чет 27 авг 2009 16:39


На всички Тди-та се слага чип и вдига към 30% мощноста. По-старите от 98-00г са Тди 90кс и 110кс. От 2000г в голф 4 Тди вече става помпа дюза и тук спадат останалите модификации включително и АРЛ. Това което ти трябва да знаеш за помпа дюза е че са по-нови мотори, при нужда от сериозен ремонт имат по-голям потенциал за бъркане в джоба и са малко по-агресивни в съотношение мощност/въртящ момент. Пример: Стария ТДИ 110кс - 235нм; Помпа дюза 116кс - 280нм. Малка разлика в мощността, по-осезаема разлика във въртящия момент. Също така повечето мотори помпа дюза от 116кс нагоре вървят с 6 скорости. Успех и гледай съединителя и стойката на колата ;)


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Мнениеот KirilGeorgiev » Чет 27 авг 2009 17:25


Само с чип 30% малко НЕвъзможно ми се вижда.Тези тунери тук по добри от ABT.Не подвеждайте човека.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Мнениеот Dorian » Чет 27 авг 2009 18:39


KirilGeorgiev написа:Само с чип 30% малко НЕвъзможно ми се вижда.Тези тунери тук по добри от ABT.Не подвеждайте човека.

Кое му е невъзможното само не разбрах,а и колко са те 30к.с. отгоре :lol:
Попрочети малко за чип-тунинга и ще разбереш че няма нищо невъзможно :!:


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Мнениеот dani_94 » Чет 27 авг 2009 20:32


KirilGeorgiev написа:Само с чип 30% малко НЕвъзможно ми се вижда.Тези тунери тук по добри от ABT.Не подвеждайте човека.


Какво ще кажеш колега за 50 и до 55%... Ако не вярваш, свалям всичко, софтуерно и прословутият пауър бокс и замерваме, а след поставянето, отново, но преди това си трябва залог, инак защо ще го правим... И това говорим за 5-6 автомобила, направени от мен, и в това число моят се кара вече 2г и 1/2 така...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Мнениеот morfei1 » Чет 27 авг 2009 20:39


+50% само с оптимицащия на софтуер, без хардуерни изменения звучи доста екстремно и според мен невъзможно, поне не в дългосрочен план.

Ако говориш за определен мотор можеби има...., но по принцип за всеки е невъзможно. Сигурен съм, че от моята кола неможеш да изкараш толкова коне.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Мнениеот dani_94 » Чет 27 авг 2009 20:43


morfei1 написа:+50% само с оптимицащия на софтуер, без хардуерни изменения звучи доста екстремно и според мен невъзможно, поне не в дългосрочен план.


Нали написах, 2 години и 10 месеца... и за проба си трябва облог, а и не е само софтуерно... +++ е пауър бокс, който така го не навиждате...


Потребителски аватар
murkata
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH

Re: Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Мнениеот murkata » Чет 27 авг 2009 20:45


аз лично бих си взел 90 коня ALH който е сас сащото турбо като на 110-те коня и сас подмяна на дюзите с по големи и сас едно чипче имаш 140 кончета че и нагоре за данак от 26 лева и супер евтина подражка.
това е лично мое мнение.ако нещо греша колегите да ме поправят


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Мнениеот morfei1 » Чет 27 авг 2009 20:45


А какъв пробег си минал за тези години?


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Мнениеот dani_94 » Чет 27 авг 2009 20:48


36-37к. и при движение не ме изпрварва абсолютно никой, с изключение на по откачените...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Мнениеот morfei1 » Чет 27 авг 2009 20:51


Значи оптимизиране + power box е новото творение..... да няма струшени бутала и турбини после. На мен лично ми звучи екстремно това.

Сигурен съм, че няма стоков съединител където може да издържи на това натоварване.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 27 авг 2009 20:58


Които и от моторите да земеш няма да сгрешиш /на по-малките разходите за поддръжка са смешни и чипчетата им лепнат на помпа-дюза/ПД/моторите въртящия момент е по-голям да не говорим че 6те скорости са голямо предимство/.Аз теоретично съм за 110 конйовия като компромис цена/ходови характеристики ,ама на практика бих зел Голф дето е черен или тъмно сив на цвят , с климатроник и запазен салон :lol: пък кои от сичките ТДИ няма голямо значение.


niksana22
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 1:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pld

Re: Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Мнениеот niksana22 » Чет 27 авг 2009 23:21


Благодаря на всички за отговорите :) ,но най качи ли ме блазни 130 коня(6 скорости) и 1 чип става самолет според мен :)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос за дизеловите двигатели на голф 4 :)

Мнениеот morfei1 » Пет 28 авг 2009 11:25


Дам самолет си става :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: владислав и 33 госта