ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител
- Evil_Master
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
От скоро ми се набиват в очите едни много ниски цени на частите за тея уж Скъпи помпи дюзи и гледам вчера цените на демферен маховик за AJM ASZ ARL моторите демек 240 мм маховици са по 540 лв за бройика като малко неразбрах туй с ддс ли е или без обаче и друго ми направи впечатление за бмв мотор м50 дето е пак с демфер цената за нов на люк беше 680 па това все пак е 92 година и е по малък като диаметър ще ида да разпитам малко понеже туи е малко съмнително.Интересува ме някой колега дали има идея колко струват сега помподюзите за 116 и 150 коня тди-тата като евентуално нови и стари дюзи.Преди около година бях гледал че вървят по около 800-1700 лв зависи от де се земат като повечето случай са втора ръка.
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
@Evil_Master, колега това в кой магазин си ги гледал цените? Нормално е да падат цените, което може да ни радва 

- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
viktoris написа:А в краина сметка какво се реши...може ли да се замени демпферен маховик с обикновен маховик на пассат Б5 АФН,...така и не разбрах има ли нещо лошо в това...може ли изобщо,и от кои двигатели става да взема маховика и съединителя , ако може?
Mоже да се сложи кит с обикновен маховик на Валео,но разликата в парите е вече почти никаква.До колкото знам на Валео е 700лв.кита,а на Закс 700-800лв. в зависимост от отстъпката.
Тук във форума се говори че с обикновения маховик на Валео ск.кутия се разтраквала...

- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
пасата не е като голфа да се раздрънква
.комплект съединител от ауди а4 1з 90коня е това което търсите за заместител без демпферен маховик

- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
С отстъпката в Юнитрейд – Дружба маховика на Luk ми го дават на 960 лева,а оригиналния на 1220 лева, лагер помпата на 140 лева и 250 лева за оригинален комплект фероводов и прискателен диск с връщане на старите, каквото и да означава това. В тази връзка искам да питам дали ще си паснат маховик Luk и останалите оригинални части?
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Точно за това говорихме с едно момче от форума,което казва IFIDIK, а именно от 1Z ,90 коня двигателя да си взема маховика втора употреба 70-80 лева,а комплект съединител нов на Сакс , и така за части да ми излезе до 300 лева...то много ясно че нямя смисъл от комплекта Валео което ще ми спести 200 лева от оргиналния комплект на Сакс,по добре да си дам 900 но да е оргинамен на Сакс ...Но така със съединител от 1Z се спестяват 6-700 лева ,плюс това след време като стане за смяна съединителя маховика няма да се сменя..
Но дали ще има някакви негативни последствия или странични ефекти от тая промяна,някои правил ли го е ,как е...просто питам,че ако верно се разбиват скорости или трасе или не знам си какво ,няма какво да си говориме повече,но ако става защо да давам 700 на вятъра..
Но дали ще има някакви негативни последствия или странични ефекти от тая промяна,някои правил ли го е ,как е...просто питам,че ако верно се разбиват скорости или трасе или не знам си какво ,няма какво да си говориме повече,но ако става защо да давам 700 на вятъра..
- Evil_Master
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
morfei1 от един магазин в търново магазина не е от голяма верига даже мяй няма и име ами е нещо ЕТ обаче момчето дето работи ми обясни че ги вземали някаде си от германия и по точно някъде около мюнхен и цената с доставката било около 6-700 лв .
А някой колега дали не е запознат с цените на самите помпо-дюзи че ми се въртят едни неща обаче цените дето ми го обявяват са ми малко облачни.Мерси иначе.
А някой колега дали не е запознат с цените на самите помпо-дюзи че ми се въртят едни неща обаче цените дето ми го обявяват са ми малко облачни.Мерси иначе.
- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Само за справка ви давам на моя голф (петичка, 2.0 тди, 4x4)...маховик, комплект съединител и лагера 1300лв (и отделно 200лв. труд). Сакс ли Закс ли е марката де да знам 

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Deo написа:Само за справка ви давам на моя голф (петичка, 2.0 тди, 4x4)...маховик, комплект съединител и лагера 1300лв (и отделно 200лв. труд). Сакс ли Закс ли е марката де да знам
Колега, къде си направи ремонта?
- VAG-fen
- Мнения: 91
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
един клиент ми каза че имал за продаване от АСЗ по 400лв.Evil_Master написа:morfei1
А някой колега дали не е запознат с цените на самите помпо-дюзи че ми се въртят едни неща обаче цените дето ми го обявяват са ми малко облачни.Мерси иначе.
- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
bartex11 написа:Deo написа:Само за справка ви давам на моя голф (петичка, 2.0 тди, 4x4)...маховик, комплект съединител и лагера 1300лв (и отделно 200лв. труд). Сакс ли Закс ли е марката де да знам
Колега, къде си направи ремонта?
Автоцентър Фина, но мисля, че ползвам някаква отстъпка.
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Ето и моя проблем!имам Golf IV 1.9TDI 110hp,беше с демпферен маховик и тресеше,замених го с обикновен от SEAT ALHAMBRA 1.9TDI 120лв от морга комплекта,като само след това купих нов феродов диск 60лв с демпферни пружини,сглобих я и вече няма проблем при палене и тресенето го няма обаче имам една вибрация след като колата мине 110км като пусна гаста изчезва Някои може ли да ми помогне и да каже от какжо се получава тази вибрация дали може да е от този нормален маховик????????
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
здравейте колеги преди 5 месеца си купих голф 4 110 коня AHF двигател.Целия ми съединител беше за смяна и маховика разбира се оргиналния беше на LUK и аз пак сложих същия тоест същата марка.След точно 100 км аййде и на този му се е.. майката.Смениха ми го със закс ли е сакс ли е незнам какво е.Отначало всичко беше супер но след като изминах 5000 км колата когато е спряна на горнище при потеглянето ми на педала на съединителя се усещаше и се чуваще някакво виене много дразнещо нещо. Закарах я при майстора дето ми смени съединитела обясних и му показах за какво става дума , той ми каза че толкова ще се усеща няма как иначе и му повярвах разбира се и какво стана след точно още 5000 км айййде и този замина по точно замина маховика.И сега незнам какво да правя какъв да си сложа защото от тези марки не съм доволен и то въобще,дали да не си сложа обикновен маховик а не демферен моля дайте съвети и ако си сложа обикновен какви са +'овете и -'ите моля за съвет , понеже съм нов във форума и незнаех каде да пиша и като я видях темата и писах тук мерси предварително
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Ти нови маховици ли слагаш или втора употреба?
Ако слагаш нови и се развалят бих се усъмнил че майсторите нещо те завъртат и ти слагат 2-ра ръка или нещо не правят както трябва.
Моя оригиналния маховик също беше LUK,но го смених с комплект на Закс и вече 7-8 месеца нямам проблеми
Ако слагаш нови и се развалят бих се усъмнил че майсторите нещо те завъртат и ти слагат 2-ра ръка или нещо не правят както трябва.
Моя оригиналния маховик също беше LUK,но го смених с комплект на Закс и вече 7-8 месеца нямам проблеми

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 46 госта