Пасат B6 2005г. TDI 140 коня тракане след дупка

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Тракане след дупка Пасат B6 2005г. TDI 140 Коня

Мнениеот Dorian » Чет 27 авг 2009 18:07


morfei1 написа:Еми незнам какво значи оригинално, но знам че марките Любро и Спидън са най-добри при каретата. Цената даже ми се вижда ефтина. Аз миналия декември вземах каре от тях, на Спидън за Г4 и струваше 250лв. Ако е оригинално би трябвало да ти го докарат в опаковка на VW/Audi, поне аз като съм поръчал оригинални части оттам са идвали така.

Morfi,да не си си бил изгубил акъла като си купил каре за 250лв. mhihi
Аз купих каре за А3-то GLO,което е голяма марка в каретата и дадох 100лв. и ми се виждаха много,а ти направо ме срази с тези 250лв. :shock :shock




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Тракане след дупка Пасат B6 2005г. TDI 140 Коня

Мнениеот morfei1 » Чет 27 авг 2009 22:02


Ми предполагам има разлика от фирмите, понеже и тогава имаше карета за по 100лв, но аз реших да взема това. В крайна сметка нямах проблеми от него, та сега си ми стои резервно, оригиналното mhihi


bobyjuvefan
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pazarjik

Re: Тракане след дупка Пасат B6 2005г. TDI 140 Коня

Мнениеот bobyjuvefan » Съб 29 авг 2009 14:22


Днес смених каретата, при един приятел майстор. Препоръча ми едни италиански карета и тях сложихме, като ми ги продаде на цената по която той ги взима(без неговата 25% надценка) и ми иска 20 лева за работата, която свърши за час и половина. Платих му 50 лева за работата и 250 лева за двете карета. :applause: Ако ги бях сменявал в Порше, щяха да ми вземат 1000 лева и то при положение, че връщах моите стари за рециклиране, иначе 1500 лева.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Тракане след дупка Пасат B6 2005г. TDI 140 Коня

Мнениеот morfei1 » Съб 29 авг 2009 14:53


Браво :да: ! Профилактично си мини стенд, ако сте откачали шарнирен болт или накрайник.


danev0593
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 17 сеп 2013 1:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: 1.9 TDI 2005 godina
Местоположение: Пазарджик

Re: Тракане след дупка Пасат B6 2005г. TDI 140 Коня

Мнениеот danev0593 » Съб 05 апр 2014 21:55


здравей и аз днес попаднах на една дупка по магистрала Тракия и на мене започна да ми тресе като подам газ и едвам тръгвам дали и при мен ще е каре аз имам пасат Б6 105 коня


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Тракане след дупка Пасат B6 2005г. TDI 140 Коня

Мнениеот batmit » Съб 05 апр 2014 22:09


То ако с всяко влизане в дупка заминава карето. Каретата се прее*ават от спукани маншони, влиза пясък и става като шкурка. Първо си виж джантата,


danev0593
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 17 сеп 2013 1:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: 1.9 TDI 2005 godina
Местоположение: Пазарджик

Re: Тракане след дупка Пасат B6 2005г. TDI 140 Коня

Мнениеот danev0593 » Съб 05 апр 2014 22:24


при мене едвам тръгва колата ако е изкривена джанта няма да има проблем с тръгването



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта