Това, което сам си направиш ... или как си сучпих пасата :)

Техническа и сервизна информация за Passat
myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Това, което сам си направиш ... или как си сучпих пасата :)

Мнениеот myrshavija » Чет 27 авг 2009 13:42


Това с чистенето на радиаторите го правих преди няколко месеца - не беше много мръсно. Ефект нямаше.
@mili 75, по табло не можа да вдигне 200, а и климатроника го бях спрял :mrgreen:




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Това, което сам си направиш ... или как си сучпих пасата :)

Мнениеот zfa159 » Чет 27 авг 2009 17:35


mili 75 написа:Не ви ли е страх да карате с 200 с тия коли на по 20 години,че и с включен климатроник,ако го изключиш колко вдига?

Ми...всъщност не :)
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=cqs1251387132q.jpg - по радар-а на КАТ е 202км/ч :)

По повод темата - щом си мил всичко и няма ефект тогава иде реч за проблем по двигателя.За да губи масло (каза,че е било на минимума) и да не може да върви добре при този двигател може да е проблем с компресора (ама доколкото знам той ако се троши се троши на парчета а допоследно си работи добре) или със самия двигател...по-точно сегмент..ама при такива обороти и загряване и т.н. вероятността да не задере е много малка.Така и така ще отваряш двигателя - гледай и сегментите и нагарите по буталата и клапаните и направи една снимка на главата за пукнатини и т.н....да си стане истинско после.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Това, което сам си направиш ... или как си сучпих пасата :)

Мнениеот Петър Петров » Нед 30 авг 2009 23:33


mili 75 написа:Не ви ли е страх да карате с 200 с тия коли на по 20 години,че и с включен климатроник,ако го изключиш колко вдига?

А с "Лада" от преди 1 година да не е по-сигурно :lol:
То с 200 кое е сигурно?!? :bishop


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Re: Това, което сам си направиш ... или как си сучпих пасата :)

Мнениеот vanko_VW » Вто 01 сеп 2009 13:35


ако мога да съм от помощ на колегите :arrow: Б4 2.0 115к.с. AGG

докато пътувах от морето към нас доста често следяах темп. на маслото
при скорост от 150-160км/ч темп. седеше в границите 112-116 градуса :arrow: а и тази скорост съм се стремял да я подържам
при скорост от 200км/ч темп. беше 122-124 градуса :arrow: тази скорост съм я подържал около 5мин.

4 човека в пасатко,на климатик и през ноща,карам с Кастрол 15W40-не знам точно какъв беше

правил съм си почти всякакви експерименти(разбира се без да застрашавам останалите учасници в движението :wink: ) с него и никога не ми е вдигал повече от 124 градуса


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Това, което сам си направиш ... или как си сучпих пасата :)

Мнениеот zfa159 » Чет 03 сеп 2009 1:24


Разглеждах една мерилка за температура на маслото май от Лада....беше със следните деления :
-най-ляво 90 градуса
-средно 130
-най-дясно 170
Т.е. на принципа на руските возила,че уредите са оптимални при средните им стойности би следвало температура около 130 градуса да е нормална за маслото. Съответно над 140-150 вече да си е проблем. :roll:


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Това, което сам си направиш ... или как си сучпих пасата :)

Мнениеот nepreklonniq » Чет 03 сеп 2009 20:11


Защо се хващате за температурата на маслото? Ми много ясно, че при работа на двигателя в натоварен режим ще е малко по-висока, но пък на всички масла пише, че при температури над 100%! запазват мазилните си свойства и т. н. Хайде сега да не пишем, че температурите на горивата при тяхното изгаряне в камерите са различни и бля... бля..
Може би колегата си е дал вече обяснение, за това как си е прецакал двигателя и вече знае сигурно, че явно проблема е в износването на мотора....Точно това се опитвам да обясня и на моя син, че колата след определени километри има безброй много износвания и че е опасно да се държи дълго време в критични обороти...Това е особено опасно и когато е студен мотора и когато маслото е вече на доста километри...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Това, което сам си направиш ... или как си сучпих пасата :)

Мнениеот zfa159 » Чет 03 сеп 2009 23:20


Ние дискутираме защо температурата на маслото е станала по-висока от обичайната за този двигател и при тези обороти....иначе е ясно,че двигателя има безброй износвания,като всяко от тях спомага за още повече износване и на другите елементи и т.н. понеже е механика и всичко е навързано по един или друг начин.Странното е,че специално неговия двигател е развивал по-странна температура на маслото,нетипична за този двигател при тези обороти и тази скорост...което може да се обасни с много неща - некачествено масло,износен двигател в частност мазила уредба,което води до по-голямото триене на детайлите,съответно по-високата температура,което загрява неминуемо и маслото и т.н. и т.н. Темата отдавна си има своя отговор....просто си дискутираме принципно живота от нещата


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Това, което сам си направиш ... или как си сучпих пасата :)

Мнениеот milmar » Пет 04 сеп 2009 2:32


zfa159 написа:Ние дискутираме защо .... износвания,като всяко от тях спомага за още повече износване и на другите елементи и т.н. ....


А аз си мислех че само кокошките се износват наесен и вече не снасят :roll: ... вятър , вече виждам че не е така .... патките - също !

ПП когато човек мисли че главата му не е негова и насила си я блъска в стената ... е някои му пречат .... ама ка'т не става и като го прави нарочно .... и ка'т го кефи защо да му пречим ??? :talk:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Това, което сам си направиш ... или как си сучпих пасата :)

Мнениеот zfa159 » Пет 04 сеп 2009 20:08


milmar написа:
zfa159 написа:Ние дискутираме защо .... износвания,като всяко от тях спомага за още повече износване и на другите елементи и т.н. ....


А аз си мислех че само кокошките се износват наесен и вече не снасят :roll: ... вятър , вече виждам че не е така .... патките - също !

ПП когато човек мисли че главата му не е негова и насила си я блъска в стената ... е някои му пречат .... ама ка'т не става и като го прави нарочно .... и ка'т го кефи защо да му пречим ??? :talk:

На нас ни е забавно да си говорим глупости от технически характер...пък може и да излезне някоя и друга житейска мъдрост mhihi



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: radotom, rrooccoo и 41 госта