За 6-степенните кутии се предлагат 2 вида:
G 052 171 A2 това е пълна синтетика
G 070 726 A2 това също може да се сложи и е 2 пъти по-евтино



Разбит маховик..... или един бог знае какво.... Решено!
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Въпреки че във въпросната тема се коментира за бензинов Голф, който дори не е 4-ка, колегата има проблем с тракане при не натиснат съединител.
viewtopic.php?f=5&t=159821&p=1890530#p1890530
Шума при него е различен, а аз смятам, че лагери на скоростна кутия вият по еднакъв начин, от което все повече се убеждавам, че моят проблем е в маховика, което може само да ме радва засега
Така че ако някой прехвален майстор, като този при който аз бях Иван с колоритния прякор "Скоростната кутия", започне да ви развива теории за относителността .....и че скоросните кутии (6-тепените) били дефектни по рождение, понеже били 5-степени, с по-дълга ос (присадена 6-та
) на които имало един болт, който се разбивал много често и понеже се сваляла кутията, било хубаво да се отвори да се провери..... и такива ми ти глупости....
Просто не си губете, времето нервите и парите
!
viewtopic.php?f=5&t=159821&p=1890530#p1890530
Шума при него е различен, а аз смятам, че лагери на скоростна кутия вият по еднакъв начин, от което все повече се убеждавам, че моят проблем е в маховика, което може само да ме радва засега

Така че ако някой прехвален майстор, като този при който аз бях Иван с колоритния прякор "Скоростната кутия", започне да ви развива теории за относителността .....и че скоросните кутии (6-тепените) били дефектни по рождение, понеже били 5-степени, с по-дълга ос (присадена 6-та


Просто не си губете, времето нервите и парите

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Е аз не случайно ти казах първо да разглобите, а после да купуваш частите, не че няма да си изхарчиш парите, но можеш да ги пренасочиш от едно перо към друго.Не си ли забалязал, че в сервизите така правят, първо разглабят да видят какво е положението и после поръчват частите.При това положение сега ти стискам палци да е от маховика,да го смените и да се оправи колата.Сменяй по-бързо щом имаш частите,и според мен не слушай всякакви разбирачи,защото на око и ухо няма кой да постави точната диагноза,намери си майстор,на когото имаш доверие за да прегледа всичко като свалите скоростната кутия и да не се налага повторно да се резглабя.И после да не забравиш да пишеш,стискам палци.
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
При мен този вариант не работи, понеже комплекта трудно се намира, че и на добра цена и като му дойде времето, разглобим колата и се окаже, че няма или цената е космическа..... или се набутвам или чакам. Нито обичам да се набутвам, а колата повече от ден неможа да не е движение.
Бе аз майстор съм намерил.... малко далече идва, ама не ми пука важното е да стане и да ми е спокойно
Разбира се че ще пиша, за впечатления след смяната
.
Бе аз майстор съм намерил.... малко далече идва, ама не ми пука важното е да стане и да ми е спокойно

Разбира се че ще пиша, за впечатления след смяната

Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Днес, епопеята със съединители.... маховици.... и т.н.т приключи, благодарение на @ifidik и приятната компания на @kok12 и @Dorian
Резултата след 450км тест драйв е, че немога да си позная колата, все едно, че карам друга кола.
Няма го досадното румулене. Няма я досадната вибрация при палене и гасене. Няма я досадната вибрация в диапазона 1500 ~ 1800 оборота. Няма го гадното лашкане при превключване на скоростите и при движение на втора.
Педала стана още по-мек, като перце, колата тръгва някак си по-леко, превключването на скоростите и поемането е като по масло - няма такъв кеф, все едно съм в нова кола. Единственият шум е от работата на двигатея, чак немога да го позная колко утихна
Феродовият диск беше почти на нула, не повече от милиметър до нитове. Луфта на демпферния маховик беше 2см. Притискателният изглеждаше в добро състояние. Лагер помпата, по мое мнение се въртеше доста трудничко и сякаш нещо румулеше в нея (за разлика от новата)
. Старият комплект беше Закс, а лагер помпата пишеше Ina.


Резултата след 450км тест драйв е, че немога да си позная колата, все едно, че карам друга кола.
Няма го досадното румулене. Няма я досадната вибрация при палене и гасене. Няма я досадната вибрация в диапазона 1500 ~ 1800 оборота. Няма го гадното лашкане при превключване на скоростите и при движение на втора.
Педала стана още по-мек, като перце, колата тръгва някак си по-леко, превключването на скоростите и поемането е като по масло - няма такъв кеф, все едно съм в нова кола. Единственият шум е от работата на двигатея, чак немога да го позная колко утихна

Феродовият диск беше почти на нула, не повече от милиметър до нитове. Луфта на демпферния маховик беше 2см. Притискателният изглеждаше в добро състояние. Лагер помпата, по мое мнение се въртеше доста трудничко и сякаш нещо румулеше в нея (за разлика от новата)

Последна промяна от morfei1 на Сря 09 сеп 2009 21:41, променено общо 4 пъти.
- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Радвам се, че всичко се е оправило, и че не съм излязъл прав за лагера (при положение, че вече беше взел ремонтния комплект съдинител).
P.S. И тва ако не е повод да почерпиш

P.S. И тва ако не е повод да почерпиш



- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Евала. Най-накрая. И на мен ми олекна от края на тази сага. 
Ами да се стяга за 19-ти с черпнята

Ами да се стяга за 19-ти с черпнята

Последна промяна от Luciano на Сря 09 сеп 2009 21:22, променено общо 1 път.
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Ха-ха днес го поляхме с пица, с @kok12 ма ще го полеем и с вас да му върви
. @theraven, на събора се оказа прав, въпросното свирене идва точно от перките, по точно голямата, след проверката на @ifidik 
Най-неприятното е че 4-ката на @kok12, e с 288мм дискове и апарати ATE, което ще рече, че по-незнайни причини моите са сменяни, барабар с шенкелите, с по-малки FS III - 280mm


Най-неприятното е че 4-ката на @kok12, e с 288мм дискове и апарати ATE, което ще рече, че по-незнайни причини моите са сменяни, барабар с шенкелите, с по-малки FS III - 280mm

- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Разбит маховик..... или един бог знае какво.... РЕШЕНО!!!!!!
Абе аз ти казах, че има нещо. Сега си мисли кво друго има сменяно.
А за апаратите си мислех, че са еднакви, обаче след проверка в TecCat наистина и те са различни.
Викаш - и шенкела е цяло парче със супорта?
А за апаратите си мислех, че са еднакви, обаче след проверка в TecCat наистина и те са различни.

Re: Разбит маховик..... или един бог знае какво.... РЕШЕНО!!!!!!
На FS III съпортите са хванати за шенкела и моите са така, докато при другите 288 и 312 могат да се свалят.
Още тайничко се надявам, че има и други Г4 130к.с с FS III предни спирачни апарати. Ще взема да пусна анкета във форума не са малко ASZ-ките
Още тайничко се надявам, че има и други Г4 130к.с с FS III предни спирачни апарати. Ще взема да пусна анкета във форума не са малко ASZ-ките

- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Разбит маховик..... или един бог знае какво.... РЕШЕНО!!!!!!
В дебелите софтуерни каталози навсякъде пише 288мм диск и шенкел с делящ се съпорт. Явно при теб нещо е преправяно. Но според мен не е чак такава беда. Не си от състезателите.
Re: Разбит маховик..... или един бог знае какво.... РЕШЕНО!!!!!!
Да бе да..... то и @Dorian ме успокояваше днеска, че тъкмо щяли да са ми по-евтини дисковете и накладките, което си е живата истина.
Аз проблеми със спирачките нямам... но ми беше интересно, па в крайна сметка, като ми паднат пердета, ще и боднем едни надупчени и ще спира по-готино от 288 стокови
Аз проблеми със спирачките нямам... но ми беше интересно, па в крайна сметка, като ми паднат пердета, ще и боднем едни надупчени и ще спира по-готино от 288 стокови

- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Разбит маховик..... или един бог знае какво.... РЕШЕНО!!!!!!
Виж ей таа тема ЦЪК То по-добре няма да спира, а ще яде по-бърже и накладки и дискове
Аз съм намислил след време да забода едни 312 отпред и 256 отзад ей така за фацата, ама ше има да събирам стиШки до тогава




Re: Разбит маховик..... или един бог знае какво.... Решено!
morfei1 написа:.......от време навреме след като пусна климатроника се чува едно виене, което изчезва след няколко секунди. В началото си мислех, че идва от ролката на компресора, но при отворен преден капак, ясно чувам звука не от ролката на компресора, която е в дясно, а звука идва откъм скоростната кутия - ляво, където е съединителя. Та се чудя каква е връзката между двето, ако въобще има такава. Свиренето не е като на хлабав ремък, по скоро като лагер. Ето така се чува - http://www.youtube.com/watch?v=kCYnxn5k7js
Проблема със свиренето след пускане на климатроника се оказа от голямата перка на радиатора. Най-вероятно износване във втулката от към перката. За съжаление перката е направена така, че да не се разглобява, не че е невъзможно, но ние я строшихме.
За нова перка ми искаха някъде към 400лв. Намерих заместители от други фирми за 178 и 138лв. Накрая сложихме перка от Golf 3 на Топран за 85лв, на която електромотора е същия, пасва си идеално на стойката, просто перката е по-малка с 2см. Оригиналната е 34см, а тази е 32см. Отрязохме оригиналния захранващ кабел, който излиза от електромотора и сложихме букса от Golf 3, понеже там е с букса на електромотора, а на другия край си остана оригиналната на Голф 4 и всичко си стана както трябва.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: AFN98 и 36 госта