преди няколко дена той отива на море настанява се в хотел и отива да остави колата на паркинга,в момента в който той си заключва колата му изгаря бушона на централното,понеже преди известно време пак му горял същия той го знаел кой е и го сменил пак със 15А бушона изгаря отново,той пак слага 15А и съответно изгаряне и на него и накрая в яда си слага 25А ии в последствие се запалват около 30 кабела под арматурното табло благодарение на бързата реакция на колегата колата не се е разпалила а е угаснала (премахване на положителната клема на акумулатора)
след 5 минути колегата egoist_ok получава обаждане с думите ЗАПАЛИХ СЕ КАКВО ДА ПРАВЯ, след указанията на Здравко(egoist_ok) боян(boqn_8228) разбира че няма да може да се оправи без намесата на ел.техник но от къде ел техник като той е на море във несебър,и тук вече идва и моя ред около 1 час по късно и аз получавам обаждане "Какво правиш имаш ли работа да доидеш до морето че ми трябва помоща ти"
разбира се че аз бях свободен само наминах на взема цяла инсталация за голф 3 взех спец майстора Здравко и с пълна гас към морето,след няколко часа бяхме на несебър отвсякъде гаджета бирарийки а ние не правим инсталации

от тук е започнало всичко


и причината за изгарянето на бушона(компресора на централното)


при пристигането заварваме ето това








и да започнем с ремонта





този който се е облегнал и наднича с интерес е "Боян подпалвача" хаха

измъкването на таблото



даже се стъмни




и след 370км изминат път 3 часа и половина работа колата е запалена и е готова за първите тестове,това се казват приятели

моя милост

Здравко

ИИ боян
