



Бутане / местене на дизелов автомобил
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: Бутане / местене на дизелов автомобил
milmar,твоя пост е най верен.Имам предвид някои от по горе описаните, причини и начин на палене на дизел.Не визирам никой,ама когато някои не знаят за какво става дума,по добре е да не пишат.Чета редовно форума,но рядко пиша,ама в последно време направо съм изумен от някои постове.Не става въпрос само за този раздел!Та затова някои неще не могат да се опишат с думи 

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Бутане / местене на дизелов автомобил
1.Имаш навярно ръчна спирачка-ползвай я по същество,аз лично не оставям дизел на скорост.
2.При палене с бутане обикновено се включва на 2,3,дори и 4-та предавка-по простата причина,че на 1-ва ще излезне "джигера" на тоя дето бута.Оттук и повишени "стартови"(и невероятни тласъци при запалването) обороти на мотора.Не че не може.По-опасно ми се струва влаченето с друга кола.
А оня колега дето по-нагоре пишеше за колата на дедо си с "руски" дизел от миналото-съмнявам се да е с ремък,още повече да е руски.Тогава беше на мода да се вгражда дизел от Мерцедес,вероятно 200Д
2.При палене с бутане обикновено се включва на 2,3,дори и 4-та предавка-по простата причина,че на 1-ва ще излезне "джигера" на тоя дето бута.Оттук и повишени "стартови"(и невероятни тласъци при запалването) обороти на мотора.Не че не може.По-опасно ми се струва влаченето с друга кола.
А оня колега дето по-нагоре пишеше за колата на дедо си с "руски" дизел от миналото-съмнявам се да е с ремък,още повече да е руски.Тогава беше на мода да се вгражда дизел от Мерцедес,вероятно 200Д
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бутане / местене на дизелов автомобил
Аз преди карах един Форд 1.6Д, който си е с ремък. Една зима го бях закъсал с паленето. То не бяха акумулатор, стартер, губене на токове и т.н. Форда го палех само по нанадолнище на 2-ра няколко месеца и му нямаше нищо.
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Бутане / местене на дизелов автомобил
The^Maniac написа:Аз преди карах един Форд 1.6Д, който си е с ремък. Една зима го бях закъсал с паленето.
Неси само ти закъсал с паленето нали знаеш че Форд и циганин зимата неработат
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта