Полото е 92ра 1.4д и тука от 2-3 дни като захладня малко и пали с доста въртене-1во подгрявам и изчаквам след като угасне лампата още малко(5сек) и дърпам обогатителя и въртя 10-15 сек и нищо.Подгрявам втори път,въртя 10-15 сек и пак нищо.На третия път пали и работи на 2-3 цилиндъра около 2-3 секунди и пуши бяло.Запали ли веднъж после цял ден си пали.Но и като е топло пак пали с малко повече въртене,обаче като дръпна обогатителя като е топло пали от четвърт.
Малко дълго стана ама само проблеми с тва поло... преди 5дни го взех и вече искам да го продавам
Смени си подгревните свещи,за предпочитане и четирите,въпреки че може да не са изгоряли всичките.Това което описваш са симптоми на изгорели подгревни свещи.За да си 100% сигурен провери ги с кабел от плюса на акумулатора към всяка една от свещите ,докосваш върха на свеща с другия край накабела и трябва да искри,ако не искри свеща е изгоряла.
Здравей колега.Освен подгревните свещи ми намирисва и на не достатъчно гориво,така че е хубаво да си смениш и горивен филтър.Има вероятност също системата да ти се завъздушва-и докато горивото достигне до помпата е това цялото въртене.Имах подобен проблем с голф-4 :но се оказа акумолатор-той си върти ама не му достига стартова мощност и голямо въртене:опитай с друг акумолатор,който знаеш че е ОК.Виждам от поста ти,че скоро си вземал машинката:честито,ама си смени всички филтри и консумативи.Пиши какво си направил и дали проблема е отстранен-за да се опитаме с колегите да помогнем.Успех
акумулатора е чисто нов,62 ah смятам че не е от него.Тези дни ще сменя подгревните свещи и ще видим какво ще стане.Благодаря ви предварително,а като ги сменя ще пиша за резултат,макар че го дават топло тези дни ще видим
колега,аз имам съшото поло и да знеш,че имаш поне 2 изгорели свещи...като те чета съветвам те да си купиш ориг. bosh от някоя морга , а не нови "turkish"...
p.s. много гадно се сменят...особено крайната вдясно
малко едит.. идвам от един майстор,той мери свещите и от ляво надясно третата има късо незнам по какъв повод,цялата се зачервява отвън,бушона е изгорял.Скоро ще влиза за ремонт ...