


Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
това нещо се нарича- throttle position sensor
виж тук
http://www.europeantransmissions.com/Bu ... enewal.pdf
виж тук
http://www.europeantransmissions.com/Bu ... enewal.pdf
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
TPS?
под това име също излиза:
- Electronic Pedal Sensor
- Pedal Sensor
под това име също излиза:
- Electronic Pedal Sensor
- Pedal Sensor
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
policevidin написа:...
а случаино да знае някой как се казва това нещо да го потърся из НЕТА?
Нарича се потенциометър за положение на педала за газ


- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
Никъде в скапаният Интернет (Гугъл) не намери разглобено такова нещо. Ако това не е лош късмет.... незнам
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
Може вече да си си решил проблема,но.
Според мен,най-добре е да си купиш нов (морга) потенциометър.Не мисля че е част кояо се разваля често.Ако имаш късмет ще работи.Ако става от английски пасат-по добре,че УЖ са по малко карани.
С тая гадна пружина ако нямаш инструмент,не се захващай.9 часа си играх на една мотофреза с такава пружина.Тази която връща въжето при старт.Вярно,че почти няма нищо общо,но възможността да изскочи тази пружина е голяма.А при мен изскочи поне 35 пъти.И навивай,навивай.... В крайна сметка не можах да го оправя защото изпозагубих доста малки пружинки,и ходих до Карлово за нова.Оказа се 9лв,целия механизъм.Ако знаех че е 9 лв. изобщо нямаше да го отворя !
Мой съвет е да провериш колко струва,не очаквай да е 9 лв де
ПС намерих ти нужната информация.
http://pics.data.bg/albums/5681/blabla/ ... 5/dsc03859
http://pics.data.bg/albums/5681/blabla/ ... e/dsc03860
Това ти е снимка на животното,такива каквито си приложил и ти.А това е офертата.
... това е потенциометър за педала на газта за TDI ... работи идеално купих го за проба и си остана за мен ... става за един куп коли ... по моргите върви 80-120лв ... продавам го за 50лв
А това е линк към темата-12 мнение
http://www.drifting-bg.com/forum/viewto ... 8d92d8bb27
Според мен,най-добре е да си купиш нов (морга) потенциометър.Не мисля че е част кояо се разваля често.Ако имаш късмет ще работи.Ако става от английски пасат-по добре,че УЖ са по малко карани.
С тая гадна пружина ако нямаш инструмент,не се захващай.9 часа си играх на една мотофреза с такава пружина.Тази която връща въжето при старт.Вярно,че почти няма нищо общо,но възможността да изскочи тази пружина е голяма.А при мен изскочи поне 35 пъти.И навивай,навивай.... В крайна сметка не можах да го оправя защото изпозагубих доста малки пружинки,и ходих до Карлово за нова.Оказа се 9лв,целия механизъм.Ако знаех че е 9 лв. изобщо нямаше да го отворя !
Мой съвет е да провериш колко струва,не очаквай да е 9 лв де

ПС намерих ти нужната информация.
http://pics.data.bg/albums/5681/blabla/ ... 5/dsc03859
http://pics.data.bg/albums/5681/blabla/ ... e/dsc03860
Това ти е снимка на животното,такива каквито си приложил и ти.А това е офертата.
... това е потенциометър за педала на газта за TDI ... работи идеално купих го за проба и си остана за мен ... става за един куп коли ... по моргите върви 80-120лв ... продавам го за 50лв
А това е линк към темата-12 мнение
http://www.drifting-bg.com/forum/viewto ... 8d92d8bb27
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
Точно от Сингапур,и да дам 300 лв няма да е !
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
Колега, би ли споделил каква беше причината за разглобиаването на тази част.
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
http://cgi.ebay.de/VW-Golf-4-E-Gas-elek ... 286.c0.m14
btw имаш 40 мин. да го купиш преди да изтече търга
btw имаш 40 мин. да го купиш преди да изтече търга
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
Така и никой не каза какъв точно е проблема с тоя датчик на предала(защо трябва да се разглоби и какво прави колата)!Ако идеята е да се отвори мисля че винаги ще се намери начин.
П.С. Темата малко придоби вид на: Даите да срежем тая гаида да видим какво свири в нея
"
П.С. Темата малко придоби вид на: Даите да срежем тая гаида да видим какво свири в нея

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
vladitdrv написа:... Даите да срежем тая гаида да видим какво свири в нея"
Май-май



- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
Извинявам се за закъснението но имах редица други задължвния.
Та Идеята да го отворя в че при потегляне, автомобила забива муцина, понякога се форсира по страмен начин, не ускорява както трябва, и т. н. т.
проблема е от него на 100% защото с друг (работещ) датчик всички тези аномалии ги няма.
Благодаря на всички отзовали се!
Та Идеята да го отворя в че при потегляне, автомобила забива муцина, понякога се форсира по страмен начин, не ускорява както трябва, и т. н. т.
проблема е от него на 100% защото с друг (работещ) датчик всички тези аномалии ги няма.
Благодаря на всички отзовали се!
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
Ако си го прежалил може да го отвориш и да пуснеш някоя снимка за останалите колеги че сигурно малцина са отваряли!
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
vladitdrv написа:Ако си го прежалил може да го отвориш и да пуснеш някоя снимка за останалите колеги че сигурно малцина са отваряли!
Не сам го отворил още. но ако го отворя ще пусна снимки да се види най-подробно какво има вътре в него.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: Как се отваря потенциометара на педала при дизел с темпомат?
Здравейте , по темата за въпросния " Throttle Position Sensor G79
Kick Down Switch F8
Closed Throttle Position Switch F60 " днес отворих
"потенциометара на педала" проблема беше ,че при натискане на газта ,или не реагира веднага, или при привключване от скорост на скорост с повече подадена газ и не изравнени обороти според подадената газ , двигателя се изфорсираше много неприятно , кумшията имаше тъкава джужавка в тях (
потенциометара на педала)преди да пробвам с новата реших на място да изфорсирам , да видя дали проблема е актуален , нещата се влошиха , газта задаржа след падане на оборотите двигателя взе да се форсира сам и да падат обороти , форсира , падат обороти . Изгасих мотора разкачих буксата и скачих другия потенциометър , който проработи задуволително добре риагираше с всиако подаване газта и връщане обратно .Отворих стария потенциометър , като подложих под всяка от четирите щипки по една кибритена клечка (по удачно би било с примерно свредла 3,5 мм на всяка щипка)уредът се отвори до толкова колкото показва и колегата на снимката , но след това подложих две отверки в отвора ,който се откри и с лостово движение отворих уреда . Горната част с кабелчето в центъра има гнездо в която влиза около 5 мм ос която задържа капачката да не излиза , тази капачка е всъщност цялата електроника на уреда , но е залята с нещо като много здрав силикон според мен това е резервна част ,не подлежи на ремонт поради заливката в другата част има две прожини ос една пласмасова шайба и една желязна нищо особено .Лесно го сглобихме обратно .
Kick Down Switch F8
Closed Throttle Position Switch F60 " днес отворих
"потенциометара на педала" проблема беше ,че при натискане на газта ,или не реагира веднага, или при привключване от скорост на скорост с повече подадена газ и не изравнени обороти според подадената газ , двигателя се изфорсираше много неприятно , кумшията имаше тъкава джужавка в тях (
потенциометара на педала)преди да пробвам с новата реших на място да изфорсирам , да видя дали проблема е актуален , нещата се влошиха , газта задаржа след падане на оборотите двигателя взе да се форсира сам и да падат обороти , форсира , падат обороти . Изгасих мотора разкачих буксата и скачих другия потенциометър , който проработи задуволително добре риагираше с всиако подаване газта и връщане обратно .Отворих стария потенциометър , като подложих под всяка от четирите щипки по една кибритена клечка (по удачно би било с примерно свредла 3,5 мм на всяка щипка)уредът се отвори до толкова колкото показва и колегата на снимката , но след това подложих две отверки в отвора ,който се откри и с лостово движение отворих уреда . Горната част с кабелчето в центъра има гнездо в която влиза около 5 мм ос която задържа капачката да не излиза , тази капачка е всъщност цялата електроника на уреда , но е залята с нещо като много здрав силикон според мен това е резервна част ,не подлежи на ремонт поради заливката в другата част има две прожини ос една пласмасова шайба и една желязна нищо особено .Лесно го сглобихме обратно .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта