Мнениеот caro » Пет 04 сеп 2009 14:13
Съвсем не! (Демек не се е налагало да мести карантия от ГТИ скоростна кутия в неговия кожух)
Просто махнахме страта кутия защото издаваше странни звуци на трета предавка.
Първо монтирах скоростна кутия от 1.4 95-та година, нотази кутия беша отврат, дори странна, нито ускорението беше като хората нито се усещаше въртящия момент на мотора, получи се 45км/ч на първа (@6800 об/мин) 80на 2-ра и 125 на 3-та. Тогава монтирахме кутия от VR6 2.8, но това беше глупав ход. Трябваше да форсирам до 3000 об/мин и да пускам съединителя бавно за да накарам колата да потегли, но пък вдигаше 90 на 1-ва. Тогава се отчаях, но попаднах на тази кутия от 2.0 8V и тя е звяр. Перфектна комбинация от ускорение и въртящ момент, колата тръгва и мез да подаваш газ (при 850 об/мин) и като подмине 2500 об/мин става чудовище. 60 на първа, 100 на 2-ра, 150 на 3-та, 190 на 4-та и максимума на 5-та не помня колко точно е, но някъде около 225.. не е зле за "96 1.6 101кс, а? Като чета това ми се струва ,че този лъже яко.За да сложиш друга кутия на AFT или AEK -най-безпробемно ще с тази от 2Е докато другите две са съвсем различни модели.ABD е с кутия 085 ,а VR6 е с 02А- за да монтираш някоя от двата модела трябва задължително да се смени :съединител пълен комплект с маховик,механизъма на скоростния лост,полуоски,стартер,жило на съединителя или помпа .02А в 95% от случаите е с хидравлично упрвление на съединителя за целта трябва да се дупчи купето за да може да се монтира горната помпа - педалите също се сменят .085 е с друго окачване към купето .Общо взето голяма галимация . Затова не му вярвам на албанеца.