От много време се дразня на тия глупости със спортните свещи спортните филтри спорни маркучи за течноста на чистачките и спортните интериорни диоди за + 200 коня и - 500 милиампера на 12 волта

Абе хора вие сте си купили немска машина респективно тя не е напарвена да и се износи двигателя след 50 000 км и да немойе никой от вас да си я купи втора рака и да и се радва. Ето защо машинките са около 50 коня от литар. Идеално да си я караш и да пееш до 300 000 км.
Цялата работа е понеже двигателя си е сметнат да си диша спокойничко и да не се получават някакви ултра налягания които да го правят на баница

Ходете да видите една хонда варвялка дето е 90 година и е с окачване от 2000 година и е 80-90 коня от литар за кво става вапрос с двигателя. Вадиш штеката за маслото и ти се обраща перчема от вятара.
Колкото до голфовете с тази торсионна греда отзад немога да кажа че маневрите при високите скорости са му любимите

Та моят съвет е поддаржайте си количките карайте си ги със кеф и се пазете от дупките .. това със спортните неща го забравете по добре си оправете горивните състеми ... още повече 4е с ти трафик камери скоро всички ще си караме като пенсии а тарикатите ще плащат тухлите за вилите на катаджйите

съжалявам за лошата кирилица.