Здравейте колеги. Откакто е купена колата пушеше. Майстора смени гумичките на клапаните и каза да карам да видим дали ще се оправи или сегменти да се сменят. Е не се оправи и гори 1/2 литър масло полусинтетика на 1000 (хиляда) км. Майсторът обаче ми обясни нещо от сорта на, че не можело само от сегментите да е, много били тънки, ала-бала - трябвало основен ремонт на двигателя да се прави. А основния ремонт = 2000 лева.
Някакви идеи?
ПС Става дума за Лупо 2000г., но реших, че е по-уместно тук да постна въпроса...
Гори много масло. Не можело само сегменти да се сменят?
-
jabeto
- Мнения: 241
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 15:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Гори много масло. Не можело само сегменти да се сменят?
Здравей колега това дето ще ти напиша незнам дали ще ти е от полза но все пак.Преди 4 години баща ми си купи кола опел астра и сутрин като я запалеше пушеше яко.Ходих на сервиз да и измерят кпомпресията на всеки един от цилиндрите и тя се оказа перфектна от което маисторите казаха смяна на гумичките.Да ама не след смяната им пак продалжи да пуши и да гори масло .Отидох при други маистори и ги накарах пред мен да разглобят главата на двг-то и след изваждането на едно от буталата се оказа че всичко е идеално само маслосабиращия сигмент на всички бутала се е спекал и не може да обира маслото и го пропуска след смяната колата заспа и вече 3 години баща ми я кара без да му гори масло.Само да вметна че преди да ходим по маистори закархме колата в софия ауто мисля че беше и там след направената уж диагностика ни казаха че колата е за основен ремонт 1500лв.Та мисалта ми е да не е и при тебе същия проблем а пък да искат да те преметнат.успех и дано проблема да е само в сегментите.Ако компресията ти е екстра няма смисал от основен ремонт поне това мога да ти кажа.
Последна промяна от jabeto на Съб 05 сеп 2009 21:35, променено общо 2 пъти.
- eradev
- Мнения: 257
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
- Автомобил: HR-V
- Двигател: D16W1
- Местоположение: Бургас
Re: Гори много масло. Не можело само сегменти да се сменят?
както ти е казал колегата преди мен като се отвори двигателя ще се види положението какво е дано се разминеш само със сегменти. Във всеки сервиз, в който не те познават ще ти кажат такава цифра, просто искат да ти вземат паричките и не се знае какво и как ще направят.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Гори много масло. Не можело само сегменти да се сменят?
Всъщност, буталата се вадят нагоре...
Ако се прави като хората ремонта отиваш на профилактика глава - напасване клапани, гумички пак нови (за да се напаснат клапаните се махат старите, а веднъж махнати по-добре да не ги слагаш обратно...), челен шлайф, почистване
За да освободиш буталата трябва да свалиш картера - сменяш и неговата гарнитура, чисти се цедката на маслената помпа, биелните лагери също е хубаво да се сменят...
Ако се прави като хората ремонта отиваш на профилактика глава - напасване клапани, гумички пак нови (за да се напаснат клапаните се махат старите, а веднъж махнати по-добре да не ги слагаш обратно...), челен шлайф, почистване
За да освободиш буталата трябва да свалиш картера - сменяш и неговата гарнитура, чисти се цедката на маслената помпа, биелните лагери също е хубаво да се сменят...
Re: Гори много масло. Не можело само сегменти да се сменят?
jabeto написа:Здравей колега това дето ще ти напиша незнам дали ще ти е от полза но все пак.Преди 4 години баща ми си купи кола опел астра и сутрин като я запалеше пушеше яко.Ходих на сервиз да и измерят кпомпресията на всеки един от цилиндрите и тя се оказа перфектна от което маисторите казаха смяна на гумичките.Да ама не след смяната им пак продалжи да пуши и да гори масло .Отидох при други маистори и ги накарах пред мен да разглобят главата на двг-то и след изваждането на едно от буталата се оказа че всичко е идеално само маслосабиращия сигмент на всички бутала се е спекал и не може да обира маслото и го пропуска след смяната колата заспа и вече 3 години баща ми я кара без да му гори масло.Само да вметна че преди да ходим по маистори закархме колата в софия ауто мисля че беше и там след направената уж диагностика ни казаха че колата е за основен ремонт 1500лв.Та мисалта ми е да не е и при тебе същия проблем а пък да искат да те преметнат.успех и дано проблема да е само в сегментите.Ако компресията ти е екстра няма смисал от основен ремонт поне това мога да ти кажа.
Ъъъ, доколкото разбирам това означава САМО смяна на сегменти?
А какво ще кажете за коментара на майстора - че на този модел само сегменти не можели да се сменят (аз лично не разбрах защо...)?
-
jabeto
- Мнения: 241
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 15:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Гори много масло. Не можело само сегменти да се сменят?
По принцип не виждам защо да не могат да се сменят.Иди в някой магазин за авто части и ако се продават отделно значи могат да се сменят.Ако както казва маистора се сменя всичко на едно и по магазините трябва да се продават само комплекти.Иди и до някой друг майстор да видиш какво ще ти каже.И ако си взимаш сегменти си вземи някакви по читави.Успех и пиши пак да видим какво е станало
- _HepBaka_
- Мнения: 163
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Гори много масло. Не можело само сегменти да се сменят?
Имах същия проблем и аз ....
смениха сегменти гумички на клапаните главата ми шлайфаха ....
смениха сегменти гумички на клапаните главата ми шлайфаха ....
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта