Като заговорихме за двигатели...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Чет 10 юни 2004 13:10


vr6 - искам да го видя като стане и ако може ино кръкче не бих отказал 8)

ами няя време да се обади щото се кефи на колата :wink: 8)




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 10 юни 2004 13:12


За Алфата дано се кефи. За смяната има още доста банички да си спестя докато събера необходимата сума :cry:


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Чет 10 юни 2004 13:16


brabus написа: За смяната има още доста банички да си спестя докато събера необходимата сума :cry:


е важното е че си почнал да пестиш - тамън няма и да надебелееш и ще си фин пич :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 10 юни 2004 13:21


E sa predi malko vidjah snimka na R32 s twin turbo, pojelavam vi go i az....


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 10 юни 2004 13:48


Говориш за нещо такова, предполагам.
Бях решил да дам линк към Dir.bg, но я копирах цялата. Нали се местим. :twisted:

Изображение

Изображение

Изображение


Technische Daten...................HGP Golf R32 Biturbo
Motor......................................V6, zwei Turbolader
Einbaulage..............................vorn quer
Ventile/Nockenwellen..............4 pro Zylinder/2
Hubraum..................................3189 cm³
Bohrung x Hub.........................84,0 x 95,9 mm
Verdichtung.............................11,3:1
kW (PS) bei U/min....................399 (543)/6800
Nm bei U/min............................720/3600
Literleistung.............................170 PS/Liter
Leistungsgewicht.....................2,8 kg/PS
Bremsen vorn...........................360 mm/bel./gelocht
Bremsen hinten........................312 mm/bel./gelocht
Getriebe...................................6-Gang manuell
Radgröße..................................8,0 x 19
Bereifung..................................235/35 ZR 19 Y
Reifenfabrikat...........................Michelin Pilot Sport
Länge/Breite/Höhe...................4149/1735/1414 mm
Radstand.................................2518 mm
Spurweite vorn/hinten.............1513/1487 mm
Wendekreis links/rechts...........11,7/11,9 m
Tankinhalt.................................62 l
Leergewicht.............................1510 kg
Zuladung..................................490 kg
Höchstgeschwindigkeit.............319 km/h

Testwerte................................HGP Golf R32 Biturbo
Beschleunigung
0-100 km/h.............................3,9 s
0-130 km/h.............................6,0 s
0-160 km/h.............................8,3 s
0-200 km/h...........................13,3 s

AUTOBILD test&tuning-Spurt
100-200 km/h.........................9,4 s
Elastizität
60-100 km/h im 4. Gang..........4,8 s
80-120 km/h im 5./6. Gang......5,4/7,7 s
Bremsweg (Verzögerung)
100-0 km/h kalt.......................36,9 m (-10,3 m/s2)
100-0 km/h warm....................36,6 m (-10,2 m/s2)
200-0 km/h warm..................148,2 m (-10,2 m/s2)
Verbrauch auf 100 km
minimal/maximal......................10,1/22,9 l
Durchschnitt............................14,0 l Super plus
Reichweite.............................440 km

Preise in Euro (inkl. MwSt.) HGP Golf R32 Biturbo
Serienfahrzeug.........................31 950
Tuning
Motor inkl. Auspuff......................27 000
Fahrwerk....................................1200
Bremsen.....................................4400
Rad einzeln...................................800
Radsatz inkl. Reifen....................3200
Rennschalensitze.......................2000
Getriebemodifikation..................3900
Rennkupplung............................2500

Preis Testwagen........................76.150 Euro

Както виждате цената на истинския тунинг е по-скъп от самата кола.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 10 юни 2004 14:05


Da za ne6to takova stava vypros, mnogo zaintriguva6ta "igra4ka"


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

айде стига бееее

Мнениеот opipva4a » Чет 10 юни 2004 14:25


взех да се дразня вече. минавате всякакви граници
иначе е добър HPG-то 543 кончета от 3.2 двигател
ще взема и аз да си купя още един двигател, ама къде ще си го сложа???
ОТЗАД може би???? става ли?

П.С. А иначе Пежо имат такав хибрид с 2 двигателя. мдаа


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 10 юни 2004 14:52


Dupsport imat Golf 3 s dva VR6 dvigatelq po 400 konq ediniq- smqtai!!!!!
Ina4e moje da se sloji o6te edin dvigatel no tova prevry6ta kolata samo v systezatelen avtomobil, nikyv komfort , malko ne dobre za na6te ulici i 6te har4i.......... kato za 2 nato4eni dvigatelq 8)


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

????

Мнениеот opipva4a » Чет 10 юни 2004 15:03


два едновременно задвижващи VR6????
снимки и техн. характеристики имаш ли


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 10 юни 2004 15:15


imam ama mi dai malko vreme 4e sym s preinstalaciq na Xp i o6te si sybiram info-to, do den dva 6te gi pusna ako se opravq ina4e malko po spomeni max mo6tnost 800 konq kato nai golqmata trudnost e bila sincronizaciqta na dvete skorostni kutii, kakto se dose6ta6 stava vypros za 4x4 avtomobil, 6asito mislq 4e be6e Golf VR6 '97 godina, koeto e pretyrpqlo dosta promeni po 6asito predimno otzad za da moje da se zahvane dvigatelq i da se sloki taka 4e da e na edno nivo vertikalno i horizontalno s predniq dvigatel ottam natatyk zlite genii sa izmislili kak da svyrjat skorostite predavaneto kym kolelata i tn. Ima mnogo interesen moment 4e zapalvaneto e kato na samolet!!! :) Dva butona za edin na dvigatel...... Izob6to ma6inata e naistina ZASTRA6ITELNA


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 10 юни 2004 15:17


Търтей, намерих нещо Това си е 1.8 докарано до 2.1 и с повишена степен на сгъстяване.


2.1l 8V fuel injected complete engine (1.8l exchange) - Silverstone
This is the 'BIG ONE' the ultimate 4 cylinder package. 2.1 ltr of fully balanced race technology engine fitted with our super special Pack 'C' head and TSR 103 or 203 cam. With massive mid-range torque and 170bhp this engine gives standard 3rd gear responses in 4th gear.! The 8 valve enthusiasts dream.

2.1l 8V engine for D-I-Y installation £2400.00
Injection/management upgrades available £POA
Installation of engine in our workshops £350.00

2.1l 16V complete engine (1.8l exchange) - Thruxton
A 2.1l engine with a Pack A gasflowed head and improved cams gives 175bhp but its not about outright power, the result is a 16V engine that drives just like a big bore 8V in the mid range. No more frantic downward gearchanges because engine speed has fallen away, just instant 'Grunt!'

2.1l 16V engine for D-I-Y installation £2895.00
For new cam followers add £150.00
Installation of engine in our workshops £510.00


А това е вариянта с турбо. Забележи конете 450, но цената е само за турбото.

16V Turbo Systems
Manufacturer: EIP Tuning
Vendor Part #: CALL
Price: $4,495.00

EIP TUNING 16V TURBO SYSTEMS: 2.1L 16V TURBO = 450+ WHEEL HORSEPOWER



http://www.eiptuning.com/eip/16vcompleteengines.html
http://www.c3cars.com/parts.cfm?M=1&PMode=I&VIID=1379
http://www.badger5.demon.co.uk/2001/testimonials.html


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 10 юни 2004 15:20


Brabus, mai go razni6ti.... njama nevyzmojni ne6ta za teb rovi6 i namira6 do krai, kefi6 me..... Vpro4em pyrvite dva adresa deto si dal i az redovno gi pose6tavam.... :D


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Чет 10 юни 2004 18:46


Добре де като се пипа тоя двигател не му ли се скъсява живота?


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Чет 10 юни 2004 21:26


как да ти кажа не е това въпроса дали се скъсява живота или не
важно е ГАЗ ГАЗ ГАЗ! 8)
принципно това е идеята на тунинга :wink:
много много не се мисли колко ще харчи и колко ще живее


Гост

ZDRAVEITE

Мнениеот Гост » Чет 10 юни 2004 23:14


Az karam kola s takuv dvigatel i spokoino moga da vi kaja 4e ne neobhodimo turbo za da se izvadqt tezxi kone ot tozi dvigatel, neobhodimi sa samo dva vala edna razdvijna rolaka novi po zdravi klapani i tvurdi prujini , a zguastqvaneto sa go postignali 4rez frezenki na butalata zaradi valovete , da durjat pove4e vreme otvoreni klapanite , za koleto e neobhodimo da se nastroi 4ip upravlqva6t gorivnata smes i drosela mu.
moga daje i v kon4eta da vi go kaja :
camps:17, 2hp
i dvata chipa 28hp
i tova e dostatu4no mai.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта