



Gazaro_wow написа:Здравейте на всичкиИскам да кажа ,че съм от скоро в форума
Искам да ви попитам за съвет какво да направя. Имам Голф 2 1.6 бензин 90-та година карбуратор с електронен смукач. Та когато го запаля сутрин ми държи 1500-1600 оборота (понякога стига и до 1800) , след като загрее температурата на водата отиде по средата оборотите се намалят на 1200-1300 и така си останат , а някой път спаднат на 800-900. Ходих при доста "майстори" всеки ръчка нещо по него уш оправено и пак не е
Вече ми писна и съм го оставил да работи както си иска. Не разбирам много в тая област и реших сам да пробвам дали мога да направя нещо. Като за начало какво ще ме посъветвате на направя от къде да започна
niki5761 написа:Колеги карам jetta 1! колата е 1.6 карбуратор. миналата зима имах подобен проблем. Колата ми държеше много високи обороти, а като загрее падат на малко над хиляда.друг път като загрее дърйи нормални малко под 1000.
Ходих на сервиз в сливен има един мн добър майстор казва се съби както и да е. Проблема се оказа вакумен регулатор който е сдал багажа. каза ми че нов струва скъпо и колата не си заслужава.може да се кара и без него,както съм и сега. има едно марку4е вади се и се запушва и после ми прави центровка това е. всичко струва 15лв.
niki5761 написа:Колеги карам jetta 1! колата е 1.6 карбуратор. миналата зима имах подобен проблем. Колата ми държеше много високи обороти, а като загрее падат на малко над хиляда.друг път като загрее дърйи нормални малко под 1000.
Ходих на сервиз в сливен има един мн добър майстор казва се съби както и да е. Проблема се оказа вакумен регулатор който е сдал багажа. каза ми че нов струва скъпо и колата не си заслужава.може да се кара и без него,както съм и сега. има едно марку4е вади се и се запушва и после ми прави центровка това е. всичко струва 15лв.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 63 госта