Здравейте колеги, на 20ти август си взех MK3 1.4i 1997 април.
Имаите впредвид, че това е първата ми кола и тепърва разбирам кое какво е, поради което може да мога да описвам добре проблемите на колата, за което се извинявам, та откакто съм го взел съм забелязал следните проблеми.
1. След като колата е стояла над 5-6 часа без да я паля ми изкарва различен звук, понякога шума наподобява изпускане на въздух и/или нещо подобно на пресепване, все едно бензина и свършва.
2. Горния тампон на предния ми деснен амортесьор ми е проблемен, т.е. дава малко повече луфт от колкото трябва.
3. След като взех колата смених масло, 2 филтъра, агренажен ремък, ролка(не ми казаха пълно име, но ми казаха, че е свързано с агренажния ремък), антифриз, не съм сигурен, но също така смениха и на бензиновата помпа ремък или филтър, не се сещам в момента.
4. Като отпускам спирачката скърца, а след като последните дни времето е ужасно дъждовно скърца 2 пъти по силно.
5. Прикрепям снимка, на която може да видите под шофьорската врата какво имам.
Всякакви въпроси, съвети, препоръки и каквито и да е било мнения от Ваша страна са добре дошли.
Въпроси относно MK3
- m2595
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
- Автомобил: Mercedes W124 250D
- Двигател: OM602
- Местоположение: Провадия
Re: Въпроси относно MK3
За 4-тата точка:не се притеснявай-на повечето Голфове прави така. Имаше тема някъде, ако я намеря, ще ти пратя линкче. 
П.П:
П.П2: Ето тема: viewtopic.php?f=5&t=142503&hilit=%D0%B7%D0%B2%D1%83%D0%BA+%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B8 Дано съм помогнал.

П.П:

П.П2: Ето тема: viewtopic.php?f=5&t=142503&hilit=%D0%B7%D0%B2%D1%83%D0%BA+%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B8 Дано съм помогнал.

- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Въпроси относно MK3
Честито!
1. Може да са мн. неща - от темп. датчик до... мн. по-скъпи работи... Бърка си сместа от нещо, котгато е студена, мини първо на елкон и виж дали и какво излиза... Огледайте и да не смуче въздух от някъде, откъдето не трябва, докато е студена... Поогледайте и запалването - от свещите, та до "другия край"...
2. Отиди да го погледне майстор и да притегне, ако се налага. Може и да са за смяна, после мини и предницата на стенд - профилактично, дори и майстора, който ги сменя да ти каже, че няма нужда...
3. Филтрите са маслен, въздушен, горивен и поленов - за въздуха в купето. Последния се сменя лесно и без майстор - има теми тука, виж с търсачката, не е скъп - сменяй го редовно и него. Втория ремък е "пистара", макар, че може и да не са ти го сменили - по преценка на "майстора"... Нека този, който ще ти погледне тампоните на макферсона да огледа хубаво колата - окачване, спирачки, маншони на карета, луфтове по лагерите на главините и т.н., пък и нивото на маслото в скоростите...
4. Това със скърцането отзад в спирачките го имат всички тройки, оправията е временна и е свързана със сваляне на барабани - не си струва, майстор, който го знае къде е може и през някой отвор за болтовете на джантата в барабана да пръсне вътре, но ефекта е още по-кратък, а пък ако се олее с пръскането това колело съвсем ще спре да държи - задните спирачки на Голф-а и без това са слабички, особено когато е празен и "кантарчето" не пуска назад...
5. Снимката е кофти, но ми се струва, че там вече е пипано и преди - това черното по праговете и долния край на вратите май не му е мястото там... От Австрия ли е колата? Ако парите в момента са ти кът - не ходи по майстори, изчакай до напролет - да видиш на другите типични за тройката места дали ще се покаже нещо, което е било "напудрено" от продавача... Може да си вземеш черна боя /"Протекта" мисля че беше - с "вграден" ръждопреобразувател и разни други химии/ и да го "мацнеш" временно, колкото да не продължава бързо процеса и да не те дразни... Прага могат да ти го направят както трябва и за 50 лв. и за доста повече - зависи от майстора...
1. Може да са мн. неща - от темп. датчик до... мн. по-скъпи работи... Бърка си сместа от нещо, котгато е студена, мини първо на елкон и виж дали и какво излиза... Огледайте и да не смуче въздух от някъде, откъдето не трябва, докато е студена... Поогледайте и запалването - от свещите, та до "другия край"...
2. Отиди да го погледне майстор и да притегне, ако се налага. Може и да са за смяна, после мини и предницата на стенд - профилактично, дори и майстора, който ги сменя да ти каже, че няма нужда...
3. Филтрите са маслен, въздушен, горивен и поленов - за въздуха в купето. Последния се сменя лесно и без майстор - има теми тука, виж с търсачката, не е скъп - сменяй го редовно и него. Втория ремък е "пистара", макар, че може и да не са ти го сменили - по преценка на "майстора"... Нека този, който ще ти погледне тампоните на макферсона да огледа хубаво колата - окачване, спирачки, маншони на карета, луфтове по лагерите на главините и т.н., пък и нивото на маслото в скоростите...
4. Това със скърцането отзад в спирачките го имат всички тройки, оправията е временна и е свързана със сваляне на барабани - не си струва, майстор, който го знае къде е може и през някой отвор за болтовете на джантата в барабана да пръсне вътре, но ефекта е още по-кратък, а пък ако се олее с пръскането това колело съвсем ще спре да държи - задните спирачки на Голф-а и без това са слабички, особено когато е празен и "кантарчето" не пуска назад...
5. Снимката е кофти, но ми се струва, че там вече е пипано и преди - това черното по праговете и долния край на вратите май не му е мястото там... От Австрия ли е колата? Ако парите в момента са ти кът - не ходи по майстори, изчакай до напролет - да видиш на другите типични за тройката места дали ще се покаже нещо, което е било "напудрено" от продавача... Може да си вземеш черна боя /"Протекта" мисля че беше - с "вграден" ръждопреобразувател и разни други химии/ и да го "мацнеш" временно, колкото да не продължава бързо процеса и да не те дразни... Прага могат да ти го направят както трябва и за 50 лв. и за доста повече - зависи от майстора...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта