![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
martin4o_mom4e написа:И още едно допълнение - важно !
Детайлът ( капак , врата , калник .... ) при боядисването ( пръскането ) да е в такова положение в което стои на колата , че иначе се получава разлика в цвете
StS написа:Може ли да ползвам темата ? Как и с какво се боядисва - предна броня и странични огледала ?
ПП Иначе за предния капак не трябва ли да се свали първо стария слой боя ??
GRUEL написа:Ако има дефекти сваляш до "твърдо" мястото около дефекта и после изравняваш с кит. Ако си е здрава боята е достатъчно да свалиш само лака...
StS написа:GRUEL написа:Ако има дефекти сваляш до "твърдо" мястото около дефекта и после изравняваш с кит. Ако си е здрава боята е достатъчно да свалиш само лака...
Е на огледалото какво да му свалям то е пласмаса
martin4o_mom4e написа:И още едно допълнение - важно !
Детайлът ( капак , врата , калник .... ) при боядисването ( пръскането ) да е в такова положение в което стои на колата , че иначе се получава разлика в цвете
_NqKoI_ написа:М за шприц кита се иска специален пистолет.. че аз само в флакони съм виждал или има и като за стандартните пистолети![]()
milenski_77 написа:_NqKoI_ написа:М за шприц кита се иска специален пистолет.. че аз само в флакони съм виждал или има и като за стандартните пистолети![]()
Шприца си се пръска със същия пистолет като за боята.Не ти трябва специален.
Не съм бояджия, но и на мен ми се налага от време на време да си боядисвам разни неща.Последно опашката на мотора.
Ще се опитам да ти обясня стъпките на боядисването.
Първо ако имаш кривини по детайла трябва да свалиш боята до ламарина и да китосаш(кита хваща най-добре на ламарина). След това шлайфаш и пак китосваш докато стане равно.
След това е реда на шприц кита.Ако детайла е боядисан трябва първо да минеш на водна за да матираш боята и тогава шприца.
Като изсъхне шприца минаваш отново на водна и после боядисваш.
Това за положението на калника и на мен ми е непонятно.
Според мен е хубаво да са ти разположени водоравно детайлите за да има по-малка опасност от стичане.
Още нещо много важно. Помещението в което ще боядисваш трябва да е чисто, защото аз пребоядисах опашката на мотора заради една паяжина която падна върху боята.
След като изсъхне хубаво боята е желателно но не задължително да се полира с полирпаста за да стане още по-добре.
Надявам се да съм бил полезен.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта