БЛАГОДАРЯ!На всички, които се отзоваха на питането...
Отварянето на черупката с големия червячен диск и трите плъзгача беше съвсем успешно. Дискът се оказа доста поостърган, на много места имаше струпвания на бели пластмасови трици в резултат вероятно на сухо триене или заклинване - оста на диска се оказа доста потъмняла, като отвърната от прегрявания...
По-неприятната изненада ме очакваше в самия мотор:
Роторът бе яко запекъл, а след отвиването на 2-та болта с шестограмни глави и отварянето на достъп до вътрешността се оказа, че вътре е имало нещо като "МИНИ-ПОТОП" - на много места - следи от прегряване...
От долната страна не бе възможно да се отклини яко пресованото дъно с долното лагеруване. Корпусът е направен от твърде яко, дебело желязо. При опита да измъкна горната част - алумин-черупката с червячното колело - се откачиха и четките...
Всички опити роторът да се извлече от тази посока не успяха - убедих се, че на практика ЗАКЛИНВАНЕТО е станало именно в долния лагер...
ИЗВОД 1:: Подобни моторчета вероятно все пак може да бъдат ремонтирани, но само при наличието на достатъчно добре оборудвано Шлосерско работно място.
(Друг въпрос е дали си струва усилията...)
ЧУДЕНКА: Как е влязла вода в този мотор не ми е много ясно... Когато свалих корите, които покриват тези джаджи - втрещих се колко много кал, листа, клонки и какво ли не още се беше натрупало в тази зона... Изгребал съм поне 10 шепи яка кал и тиняк...
А ВИЕ КАК СЕ СПРАВЯТЕ с този проблем?!?
