Проблем с релето на халогените Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблем с релето на халогените Б3

Мнениеот Danny boy » Пет 11 сеп 2009 18:17


Халогените са садени,от мене,вързани са като оригиналните в бушонното табло и минават през реле и бушон определени от завода производител/бушон 10 и реле 30 А с нормално отворени контакти на 10то място в таблото/ . и с едно руско реле изкара 1година и изгоря.
Взех друго реле и точно след 1 ден изгоря отново.
Искам да попитам каква би могла да бъде причината да изгаря релето.Бушона е здрав.Да не би да окъсява някъде?
ПП Крачетата на релето загряваха,а като го разглобих миришеше на изгоряло.




Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с релето на халогените Б3

Мнениеот I4o_naskov » Пет 11 сеп 2009 19:03


отвори самите налогени да няма проблем с крушките да окасяват или да няма хубава връска за да грее и да изгаря релето :shock


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с релето на халогените Б3

Мнениеот Danny boy » Съб 12 сеп 2009 17:12


А някой който е на ти с електротехниката може ли да ми разясни за къв.. е това реле 30А след като има бушон 15А по веригата и ..според мен е оизлишно,тоест ако вземе нещо да грее то ще изпращи бушона,както е при фаровете ни например.


Потребителски аватар
teoel
Дарителят
Мнения: 49
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с релето на халогените Б3

Мнениеот teoel » Съб 12 сеп 2009 17:31


Предпазителя е 10А за предпазване на веригата.
А релето е за комутации (превключване).
Лампата преди да запали има по ниско съпротивление от работното и съответно пусковия ток е по голям.
Това че грее цокъла означава че имаш разпъната обувка в цокъла.
Тази топлина не може да се отдаде и се предава навътре в релето, като предизвиква прегряване и изгаряне.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 61 госта