теч от нафтовата помпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

теч от нафтовата помпа

Мнениеот Bundy » Пон 14 сеп 2009 12:46


колеги тече ми нафтата от помпата и оставям малки локвички където спра! Въпросът ми е къде според вас е проблема? Скъпо ли е отстраняването м? И мога ли да карам така без да се запаля защото като тече е омазала всичко по пътя си до земята!

P.S. Колата е Голф3 1.9ТДИ 1Z-двигател 90 коня 94 год.




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: теч от нафтовата помпа

Мнениеот rosen79 » Пон 14 сеп 2009 13:32


Гарнитурките сигурно са заминали.Смени си ги,нафтата не е без пари.С парите дето хвърляш на улицата ще си купиш всички гарнитурки,не са много скъпи.


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: теч от нафтовата помпа

Мнениеот Bundy » Пон 14 сеп 2009 15:18


Аз знам че не са скъпи но нали трябва после на стенд да се регулира помпата за да работи както трябва аз знам че гарнитурките са 10-15лв. Но отварянето на помпата оскъпява... А дали нема опасност да се запаля... Че ще ги сменя сменя но просто не мога веднага а след седмица примерно! Дали може да потрае...?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: теч от нафтовата помпа

Мнениеот fox_vt » Пон 14 сеп 2009 16:58


може и да трае ама тука във форума казват че при подобен теч на нафта маркучите на антифриза които са под него се разпадат -така че ти си решавай.Сега не съм казал че за 1 ден ще се разпаднат амаа...


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: теч от нафтовата помпа

Мнениеот bangobango » Сря 16 сеп 2009 10:59


Спокойно, като почне да пали от 3-тия път лятото, а зимата да не пали изобщо тогава ще се наложи. Не му мисли, а отивай да сменят гарнитурата. 28 лева гарнитура с комплект гумички и 90-100 лева труд. При мен беше така. Сега маркуча на антифриза дето е под помпата си е заминал и като сменям маслото ще сменям и тоя маркуч. А и не си мисли, че изтича малко нафта. Аз усетих проблема като си сметнах разхода 8/100 докато преди това даваше 5.5,6/100. Иска центровка след това помпата, но зависи коя гарнитура е за смяна. Ако се наложи да сваля помпата ще трябва центровка.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта