Значи вчера най-накрая и аз рещих да си почистя ЕГР-а и колекторите. И както се предполагаше си бяха порядъчно задръстени . Та,първо се справих с ЕГР-а ,свалих го без много затруднения(вътре беше ужасен



И тук се почна мъката ,болта както знаете си е отзад на мотора и не се виждат с "просто око" освен ако не е свален мотора .Използвах малко огледалце за да видя каква е ситуацията с болта -главата на ключа се е заклинила здраво от усилието да го завърти в главата на болта ,нищо не стърчи от нея - изцяло е скрита в болта .Пробвах с почуквания с нещо остро и разбира се чук да я размърдам ,да се освободи и падне ,но уви не мръдва и как ще мръдне толкова лесно като знам с каква сила се счупи ключа и предполагам как се впила в главата на болта и....и вече незнам какво да правия мина ми мисълата да пребегана до услугите на някой заварчик ,но незнам дали ще може да се направи нещо ,като се има впредвид каде се намира болта ,на тясно ,тъмно и без пряка видимост ,а и ако не го нацели добре и го припари за колектора или се скъса главата на болта не ми се мисли

Та все пак ще опитам и това като краен вариянт !
Макар че крайния вариянт е може би да го оставя така без да се мъча да го развивам и да си оставя колекторите пълни с л...а ,а така ми се искаше да си ги очистя ..




Извинявам се за дългото излеяниее ,но наистина ми пламна главата заради това болченце

Предполагам че едва ли някой би ми помогнал от разтояние ,знам че сам трябава да се справя-да търся всички възможни начини да го развия ! Все пак аз съм си виновен

Поне това нека бъде в полза на някой като мен който тръгне да развива там по този начин ,НИКОГА НЕ ПРАВЕТЕ КАТО МЕН !!!!
Благодаря за вниманието !!



И

AHF