Няколко проблема при Б4....

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Няколко проблема при Б4....

Мнениеот vpetrovbg » Вто 15 сеп 2009 12:24


Здравейте колеги! Имам следните технически проблеми при Пасат Б4, 1,8 - комби:
1. От предна дясна страна, при потегляне с навит волан в крайно ляво положение, не всеки път, но често се чува тропане (нещо като удар на голям камък отдолу по носача). Това нещо се случва и при бавно слизане от бордюр пак при навит волан до упор в ляво. Шума е като еднократен удар с чук, напрмер. Иначе по предницата тампони, накрайници са сменени,каретете не тракат. Казаха ми да гресирам карето и да видя дали ще се оправи.
2. Прави ми впечатление, че бензиновата помпа, се чува постоянно как "жужи", а не както е характерно при подаване на контакт само за няколко секунди, да се чуе. Ако не запаля двигателя, а стои само на контакт, отвън, като клекна до гумата се чува непрекъснато, тихо, жужене, а вътре се чува въртенето на помпата в бензина, доста силно плиска,като, че ли е доста по-мощна. Казаха ми, да пробвам да сложа 100-200 мл. моторно масло на пълен резервоар в бензина, за да се смаже помпата, а между другото, той винаги е пълен.
3. Имам скърцане от задния десен амортисьор, като вали дъжд и се намокри, не скърца, или като седнат двама човека отзад. Направих си експеримент и с маркуч с вода намокрих горната част на амортисьора, там където се захваща към купето и където хвърля гумата вода при движение и скърцането спря за малко, докато изсъхне. Та въпросът ми е там някакъв тампон ли има освен шоковите тампони и си да го смажа по някакъв наяин там? :roll:
4. Как се регулиа пръскалката на задната чистачка, трябва ли да се завърти с някакъв ключ, или само със сачмата?
Извинявам се, че темата стана толкова дълга!




Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 15 сеп 2009 13:13


vpetrovbg написа:Здравейте колеги! Имам следните технически проблеми при Пасат Б4, 1,8 - комби:
1.....................
2. ........
3. .............
4. ...............!

Заповядай :lol:
1.И аз го имам,но немога да го остановя вече 3 години :Mr Green Fun
2.Помпата най-верояно заминава :Mr Green Fun ,пробвай това с масълцето,но е малко вероятно,дръж си поне 10-15л. в резервоара винаги да има да не остава на сухо :Mr Green Fun
3.Най-вероятно спасение има-със смяна на амортисьори само mhihi
4.Регулирането става с кърфица като бръкнеш в сечмата и я местиш както ти харесва на теб :wink:


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот ABSOLUT » Вто 15 сеп 2009 13:32


Абе относно този първия проблем в списъка.
На дясната полуоска нямаше ли сложена една тежест за баланс (не мога да намеря снимка в момента).
С формата на консервна кутия, седи точно по средата на полуоската.
Възможно ли е да се е разхлабила и при навиване до край на волана да опира в нещо.

п.п. макар че сега като се замисля, къде ли може да опира :gruebel


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 15 сеп 2009 13:50


ABSOLUT написа:Абе относно този първия проблем в списъка.
На дясната полуоска нямаше ли сложена една тежест за баланс (не мога да намеря снимка в момента).
С формата на консервна кутия, седи точно по средата на полуоската.
Възможно ли е да се е разхлабила и при навиване до край на волана да опира в нещо.

п.п. макар че сега като се замисля, къде ли може да опира :gruebel


Аз нямам такова животно имах отдолу една на гредата но я махнах отдавна :Mr Green Fun


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот kristianatanasov » Вто 15 сеп 2009 14:38


ABSOLUT написа:На дясната полуоска нямаше ли сложена една тежест за баланс (не мога да намеря снимка в момента)

Ето снимка:
Изображение
12-е балансйор....ако за това говориш
сега за колегата:
Незнам какво разбираш под жужи но все пак караш комби,при седан не се чува....


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот bachest » Вто 15 сеп 2009 14:54


Здрвей колега. По първия въпрос, най-вероятно ти е запекло лагерчето, което е горе на тампона на макферсона. 5-10 лева струва нов.
По втория въпрос. Като я оставиш на контакт колата, помпата трябва да спира. А защо при теб не спира - :dontknow: Като идея - първо провери релето за помпата.


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот vpetrovbg » Вто 15 сеп 2009 15:21


bachest написа:Здрвей колега. По първия въпрос, най-вероятно ти е запекло лагерчето, което е горе на тампона на макферсона. 5-10 лева струва нов.
По втория въпрос. Като я оставиш на контакт колата, помпата трябва да спира. А защо при теб не спира - :dontknow: Като идея - първо провери релето за помпата.

Къде се намира това реле и как да го проверя? А слушах на един приятел комбито, при него помпата си избръмчава в началото и спира както е нормално. Така, че не е аргумент - колата е комби и е нормално.
А за това лагерче, ако е запекло, иматш в предвид да се смени целия тампон ли? А идеи за скърцането от задния амортисьор?


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот vpetrovbg » Вто 15 сеп 2009 15:24


MITKO_DVD написа:
vpetrovbg написа:Здравейте колеги! Имам следните технически проблеми при Пасат Б4, 1,8 - комби:
1.....................
2. ........
3. .............
4. ...............!

Заповядай :lol:
1.И аз го имам,но немога да го остановя вече 3 години :Mr Green Fun
2.Помпата най-верояно заминава :Mr Green Fun ,пробвай това с масълцето,но е малко вероятно,дръж си поне 10-15л. в резервоара винаги да има да не остава на сухо :Mr Green Fun
3.Най-вероятно спасение има-със смяна на амортисьори само mhihi
4.Регулирането става с кърфица като бръкнеш в сечмата и я местиш както ти харесва на теб :wink:

Колега резервоара го държа винаги почти пълен :mrgreen: .


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот I4o_naskov » Вто 15 сеп 2009 15:39


И аз съм с комби б4 и при мен се чува това чукане отпред и според мен е или шарнир или накраиник поне на старата ми кола беше горе долу същото тропане и като смених двата шарнира се оправи ама при Вагена може да и от друго :mrgreen:


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот ABSOLUT » Вто 15 сеп 2009 15:49


kristianatanasov написа:
12-е балансйор....ако за това говориш

На снимката верно няма нищо на полуоската. Не знам защо съм останал с такъв спомен че има. Май ще легна малко под колата после mhihi


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот vpetrovbg » Вто 15 сеп 2009 15:58


I4o_naskov написа:И аз съм с комби б4 и при мен се чува това чукане отпред и според мен е или шарнир или накраиник поне на старата ми кола беше горе долу същото тропане и като смених двата шарнира се оправи ама при Вагена може да и от друго :mrgreen:

Занчи шума е все едно удар от нещо и то веднъж. По предницата всичко е наред - цменени са тампони на носачите, външни накрайници, шарнирите са в ред..... :banghead:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 15 сеп 2009 16:05


1.изчукването го имам и на двата пасата. Тампоните на носачите ми са нови, амортисьорите и тампоните с лагерите също, биалетки са според мен, смених едната , че ме съмняваше , но не се оправи. Изчуква доста силно и това ме притеснява също. Все едно целия преден мост се намества все едно е хлабав. Но не е. Чува се долу ниско, никакъв шанс да са лагери на опорите.
2.Няма значение , че си комби, и на мен единия ми е комби но избръмчава само в началото, при седана не го чувам хич обаче. Според мен имаш загуба на налягане, ако нямаш течове най-вероятно помпата си губи налягане от изпускващата частв самата нея.
3.Аз го имам това отпред по същия начин. Има флакони с тефлонова смазка в по големите вериги магазини, които имат щанд за автоаксесоари, пръскаш точно там където ляга тампона на амортисьора на самия ботуш.
4.за пръскалката ти казаха вече...


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот vpetrovbg » Вто 15 сеп 2009 18:37


DoH_KuXoT написа:1.изчукването го имам и на двата пасата. Тампоните на носачите ми са нови, амортисьорите и тампоните с лагерите също, биалетки са според мен, смених едната , че ме съмняваше , но не се оправи. Изчуква доста силно и това ме притеснява също. Все едно целия преден мост се намества все едно е хлабав. Но не е. Чува се долу ниско, никакъв шанс да са лагери на опорите.
2.Няма значение , че си комби, и на мен единия ми е комби но избръмчава само в началото, при седана не го чувам хич обаче. Според мен имаш загуба на налягане, ако нямаш течове най-вероятно помпата си губи налягане от изпускващата частв самата нея.
3.Аз го имам това отпред по същия начин. Има флакони с тефлонова смазка в по големите вериги магазини, които имат щанд за автоаксесоари, пръскаш точно там където ляга тампона на амортисьора на самия ботуш.
4.за пръскалката ти казаха вече...

Ей за това ЧУКАНЕ става въпрос :lol:, но пък не е винаги, а от време на време. А извинявай за глупавия въпрос, но какво точно представляват биалетките? По колко са от едната страна?
А това със смазката ще го пробвам със сигурност, но ще е събота най-рано.
А помпата, ако си губи налягане, няма ли да губи мощност, защото при мен тя не липсва?


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот Dpop » Вто 15 сеп 2009 21:01


по 1. и аз смятам, че по-вероятно е лагер на сьответния тампон на макферсьна.
Колкото до биалетките на балансиращата щанга, то те са две, обиковенно когато гумата остарее и се втвьрди/закьса издават тропащ(при скьсани може и като удар на метал) звук при преминаване през неравности, но при потегляне и завиване не знам да има причина да издава звуци, тя прменя положението си при накланяне на автомобила.

по 3. това са два тампона на всеки амортисьор и вероятността да се е закьсал някои от тях е много малка, а ако това все пак е станало то и да ги прьскаш с какьвто и да е спрей ефект особен няма да има, само смяна е истината. Имам сьмнение, че в твоя случай причината е в скьсана пружина, :bishop дано да не сьм прав.


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот bachest » Вто 15 сеп 2009 21:10


DoH_KuXoT написа:Чува се долу ниско, никакъв шанс да са лагери на опорите.


Е, опитах се да помогна. Ще мине време, ще видиш, че са лагерчетата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 36 госта