Ето го и новият R, мнения! Ли4но моето е 4е ми допада вътрешният дизаин и двигателя с 4ип4е 300+ кон4ета, но вънка нещо му липсва пък и ще трябва да се збогуваме със звука на шестака

Volkswagen Scirocco, Golf VI and Passat CC R Line
VW unveiled today in Frankfurt the Volkswagen Scirocco, Golf VI and Passat CC R-Line product range. Volkswagen Golf VI R-Line comes equipped with 17-inch alloy wheels, sport chassis, side skirts, new bumpers, a roof edge spoiler and a diffuser. The interior of the Volkswagen Golf VI R-Line features a leather steering wheel, stainless steel pedal caps and foot support, R-Line door tread plates and sport seats.
The Volkswagen Scirocco R-Line package features the same elements included in the Golf R-Line kit.
The Volkswagen Passat CC R-Line package includes 18 inch rims, a front spoiler and side skirts, door tread plates, sport seats and a climate control system.
http://www.zercustoms.com/news/Volkswag ... -Line.html
Шефът на дизайнерския отдел във Volkswagen, Валтер де Силва, вече има една страхотна кариера. Той е в този бизнес от 37 години и е помогнал за развитието на такива модели като Alfa Romeo 159, Seat Altea и Leon, настоящия VW Polo, както и Audi A6, A6 и като цяло настоящия единичен дизайн на предната решетка на компанията от Инголщад. Според слуховете обаче де Силва има някои затруднения с дизайна на бъдещия Volkswagen Golf VII.
„Когато се замисля за Golf VII, не ме хваща сън” – признава той.
Де Силва със сигурност ще получи задачата да сътвори следващото поколение на Golf, което би трябвало да се появи през 2012 година. Той обаче осъзнава колко иконичен модел е това. VW Golf е най-добре продаваният автомобил в Европа през последните 3 десетилетия.
Както при създаването на предишните поколения, така и при седмото ще бъде важно да се намери точният баланс между ново и старо, функционалност и стил. Много е възможно де Силва да заимства някои дизайнерски елементи от новия Polo.
„Новият Polo е една опростена и ясна форма – а създаването на опростеност е доста по-трудно, отколкото да се декорира допълнително” – казва той.
В ролята си на шеф на VW Group де Силва отговаря за повече от 100 различни дизайнерски решения в рамките на всяка една от марките в групата, включваща Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Skoda и VW.
в.Труд Сбъдва се автомобилната утопия за кола, която минава 100 км с 1 литър гориво. Кой го прави, личи от името “L1” на концептуалния “Фолксваген” с две места, разположени едно зад друго като в двуместен самолет. Пътниците имат и миниатюрен 50-литров багажник.
Студията е сглобена с много серийни компоненти, което издава намерението на производителя да я пусне на конвейера до 3-4 години. Заради скъпата изработка сега такъв автомобил би струвал около 35 000 евро. Корпусът тежи едва 124 кг и е от леки композитни материали, подсилени с карбон. Максималната скорост е 160 км/час, разходът - 1,38 л дизел на 100 км, а отделяният въглероден двуокис - 36 г на км.
Тежкият само 380 кг хибрид се задвижва от 0,8-литров двуцилиндров комън-рейл дизелов мотор с мощност 27 к.с., а в спортен режим скача до 39 к.с. и ускорява за 14,3 сек до 100 км в час. Икономичното каране се осигурява с помощта на оптималното превключване на 7-степенната автоматична скоростна кутия DSG с интегриран електромотор с 14 к.с., който черпи ток от литиево-йонна батерия.
За толкова нисък разход само икономичен двигател не стига и затова каросерията е аеродинамичен шедьовър без ръбове и фуги, а задните колела са облечени в калници. Малки камери заместват страничните огледала. С 10-литровия си резервоар колкото голяма туба минерална вода колата може да измине 700 км.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта