Според мен, не трябваше да заменят R32 с R20. Друго си е 3.2 V6, сега имаме същия двигател като при обикновено ГТИ, но с 65 коня повече. Единственото предимство, не малко рабира се, е задвижването. Вътре салона също отстъпва на предния модел, а именно Голф 5 Р32. При този случай, Широко Р изглежда много по-приемлив избор - просто изглежда по-добре.
предполагам, че замяната на "прасето" 3.2 е продиктувано пак от някакви еконорми за изгорели газове и така нататък, но лично аз съм малко разочарован от VW този път
Толкова изчистени, гладки, праволинейни и смислени линии не бях виждал в нова кола от поне 5-6 години!








Един Голф, на който единствените или поне 90% от потенциалните му клиенти живеят в САЩ, а този модел май няма да види презокеанския пазар. Просто няма да я допуснат заради екосъображения. Нещо такова се случи и с Юбилейката на Г5 230 кс.

