Няколко проблема при Б4....

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот fena_vd » Вто 15 сеп 2009 22:47


Според мен ти тропа от задния тампон на носачите - към купето. Не са скъпи 10 -12 лв струваха. Успех




Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот vpetrovbg » Сря 16 сеп 2009 7:40


bachest, къде точно се намира това реле за помпата, че не разбрах и как да го проверя?
fena_vd, големите тампони са сменени, а малките са здрави!

Последна промяна от vpetrovbg на Сря 16 сеп 2009 15:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот 1z » Сря 16 сеп 2009 11:09


:lol: Мда гледам няма познали верният отговор на въпрос #1. А отговора е супорта!! ремонтира се при чичко стругар за около 30 левчета.И аз бях сигурен че са тампоните на макферсона :banghead: , ама майстора вика тц слушай влезе под колата и ме обеди :oops: в петък ще ги сваля да ги лекуват.


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот vpetrovbg » Сря 16 сеп 2009 12:02


1z написа::lol: Мда гледам няма познали верният отговор на въпрос #1. А отговора е супорта!! ремонтира се при чичко стругар за около 30 левчета.И аз бях сигурен че са тампоните на макферсона :banghead: , ама майстора вика тц слушай влезе под колата и ме обеди :oops: в петък ще ги сваля да ги лекуват.

Колега, извинявай за тъпия въпрос, но кое е супорт и какво точно трябва да му се направи на струг, понеже имам познат стругар?


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот 1z » Сря 16 сеп 2009 12:47


vpetrovbg написа:
1z написа::lol: Мда гледам няма познали верният отговор на въпрос #1. А отговора е супорта!! ремонтира се при чичко стругар за около 30 левчета.И аз бях сигурен че са тампоните на макферсона :banghead: , ама майстора вика тц слушай влезе под колата и ме обеди :oops: в петък ще ги сваля да ги лекуват.

Колега, извинявай за тъпия въпрос, но кое е супорт и какво точно трябва да му се направи на струг, понеже имам познат стругар?


Това в което стоят накладките,какво точно му се прави като го направя ще пиша :beer

За тампон на макферсона, мисля че ще си покаже, ако вдигнеш въпросната страна на крик, хванеш колелото от долу, и лашкаш на горе, и гледаш през отвореният капак какво става с тампона.

Последна промяна от 1z на Сря 16 сеп 2009 12:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот kristianatanasov » Сря 16 сеп 2009 12:55


1z написа:Това в което стоят накладките,какво точно му се прави като го направя ще пиша :beer

Челюстите нали?Ама стругар какво ще прави на челюсти?По вероятно е да е имал впедвид-водачите!!!
Водачите са слабо място на нашите машини,при мен не прещраква като при колегата,а просто като изтънеят накладките дрънчът,а като натисна спирачка спират.....Ако някой го има този симптом да знае от какво е :idea:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 16 сеп 2009 14:27


vpetrovbg написа:
DoH_KuXoT написа:1.изчукването го имам и на двата пасата. Тампоните на носачите ми са нови, амортисьорите и тампоните с лагерите също, биалетки са според мен, смених едната , че ме съмняваше , но не се оправи. Изчуква доста силно и това ме притеснява също. Все едно целия преден мост се намества все едно е хлабав. Но не е. Чува се долу ниско, никакъв шанс да са лагери на опорите.
2.Няма значение , че си комби, и на мен единия ми е комби но избръмчава само в началото, при седана не го чувам хич обаче. Според мен имаш загуба на налягане, ако нямаш течове най-вероятно помпата си губи налягане от изпускващата частв самата нея.
3.Аз го имам това отпред по същия начин. Има флакони с тефлонова смазка в по големите вериги магазини, които имат щанд за автоаксесоари, пръскаш точно там където ляга тампона на амортисьора на самия ботуш.
4.за пръскалката ти казаха вече...

Ей за това ЧУКАНЕ става въпрос :lol:, но пък не е винаги, а от време на време. А извинявай за глупавия въпрос, но какво точно представляват биалетките? По колко са от едната страна?
А това със смазката ще го пробвам със сигурност, но ще е събота най-рано.
А помпата, ако си губи налягане, няма ли да губи мощност, защото при мен тя не липсва?

биалетките са две, една от ляво и една от дясно. Отгоре са като ухо с тампон в тях влиза стаб щангата. Отдолу са с резба и влизат в носача, като се затягат с гайка от долната страна.
За помпата, зависи, тя има доста голям дебит, но може просто да сдава багажа вече. Горивен филтър сменял ли си ? да не е затъпкан ?


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот vpetrovbg » Сря 16 сеп 2009 14:58


DoH_KuXoT написа:
vpetrovbg написа:
DoH_KuXoT написа:1.изчукването го имам и на двата пасата. Тампоните на носачите ми са нови, амортисьорите и тампоните с лагерите също, биалетки са според мен, смених едната , че ме съмняваше , но не се оправи. Изчуква доста силно и това ме притеснява също. Все едно целия преден мост се намества все едно е хлабав. Но не е. Чува се долу ниско, никакъв шанс да са лагери на опорите.
2.Няма значение , че си комби, и на мен единия ми е комби но избръмчава само в началото, при седана не го чувам хич обаче. Според мен имаш загуба на налягане, ако нямаш течове най-вероятно помпата си губи налягане от изпускващата частв самата нея.
3.Аз го имам това отпред по същия начин. Има флакони с тефлонова смазка в по големите вериги магазини, които имат щанд за автоаксесоари, пръскаш точно там където ляга тампона на амортисьора на самия ботуш.
4.за пръскалката ти казаха вече...

Ей за това ЧУКАНЕ става въпрос :lol:, но пък не е винаги, а от време на време. А извинявай за глупавия въпрос, но какво точно представляват биалетките? По колко са от едната страна?
А това със смазката ще го пробвам със сигурност, но ще е събота най-рано.
А помпата, ако си губи налягане, няма ли да губи мощност, защото при мен тя не липсва?

биалетките са две, една от ляво и една от дясно. Отгоре са като ухо с тампон в тях влиза стаб щангата. Отдолу са с резба и влизат в носача, като се затягат с гайка от долната страна.
За помпата, зависи, тя има доста голям дебит, но може просто да сдава багажа вече. Горивен филтър сменял ли си ? да не е затъпкан ?

Преди около 200 км......


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот bachest » Сря 16 сеп 2009 22:43


vpetrovbg. Релето е в бушониерата, където са и останалите релета. До ръчката за отваряне на предния капак. Забравих му номера, но позицията му е най-долу вдясно. Мисля, че бяха по 6 на редица, значи се пада позиция номер 12. Самото реле е обикновено силово реле, което затваря веригата на помпата, когато му се подаде напрежение. Най-елементарно можеш да го провериш с друго реле и да видиш, дали помпата спира.


dodo2000
Мнения: 178
Регистриран на: Вто 07 апр 2009 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот dodo2000 » Сря 16 сеп 2009 23:42


vpetrovbg написа:Здравейте колеги! Имам следните технически проблеми при Пасат Б4, 1,8 - комби:
1. От предна дясна страна, при потегляне с навит волан в крайно ляво положение, не всеки път, но често се чува тропане (нещо като удар на голям камък отдолу по носача). Това нещо се случва и при бавно слизане от бордюр пак при навит волан до упор в ляво. Шума е като еднократен удар с чук, напрмер. Иначе по предницата тампони, накрайници са сменени,каретете не тракат. Казаха ми да гресирам карето и да видя дали ще се оправи.


И при мен има такова чукане Пасат Б4, което се чува само веднъж, но САМО ПРИ ДВИЖЕНИЕ НА ЗАДЕН ХОД и когато съм завъртял волана или на ляво или на дясно. Не всеки път се чува. Онзи ден бях качил предните гуми на един бордюр и при тръгване на зад завъртях волана и така яко чукна, че направо се втрещих. За момента обаче няма майстор, който да е решил проблема. До колкото съм чувал, подобен проблем имали и Аудитата произведени 94-95 година.


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот JC » Чет 17 сеп 2009 0:25


Аз имам същият проблем.При тръгване леко на първа скорост и навит волан пълно ляв се чува еднократно същото прищракване.Амортисьорите са нови, тампони с лагери, шарнири, биалетки.Рейка не е категорично.Стигнахме до извода че е каре външно на полуоската,защото вече в завой най-вече при маневриране и на отворени прозорци започна да се чува и леко цъкане.Тоест има градация :D


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот vpetrovbg » Чет 17 сеп 2009 6:47


bachest написа:vpetrovbg. Релето е в бушониерата, където са и останалите релета. До ръчката за отваряне на предния капак. Забравих му номера, но позицията му е най-долу вдясно. Мисля, че бяха по 6 на редица, значи се пада позиция номер 12. Самото реле е обикновено силово реле, което затваря веригата на помпата, когато му се подаде напрежение. Най-елементарно можеш да го провериш с друго реле и да видиш, дали помпата спира.

Имаш в предвид с друго от наличните в бушониерата ли? А релето как се вади, само с издърпване ли?


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот vpetrovbg » Чет 17 сеп 2009 8:35


Тази сутрин изтропа отдясно и при навит, ненапълно десен волан, при маневра назад и дясната гума попадна в малка дупка, а също се е случвало при навит волан и слизане назад от малък бордюр :screwy . Може все пак да се окаже тампон на преден амортисьор или биалетка, ама не знам дали и карето дава такива признаци? Ще трябва да намея някой кадърен майстор в Пловдив, да се произнесе.....


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 17 сеп 2009 11:09


дясното каре го смених, че си я купих без маншон и беше се разтракало, лявото го чувам вече , ама ще изкара още малко, че нямам време да се занимавам. Като се замисля, разтропано каре се стреми да се заклини и е възможно и от него да е.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот Гергин » Съб 19 сеп 2009 11:15


Следиш ли си хидравличната течност? Огледаи си и кормилната рейка за течове.
Колкото до сругара, ако стане да направи още две.
Лягерът е ясен.
Може и без балансьор.
За бензиновта помпа караи и като сдаде тогава му мисли. Един от критериите е като ти изгори бушонът, май 18 беше, но там си пише кои е.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта