Опел Зафира

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Bojo
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково '89 Golf 2 GT 1.8 RP

Опел Зафира

Мнениеот Bojo » Пет 31 мар 2006 14:46


Знам че не е за тоя форум темата ама не ми се пише във форума на Опел.
Взехме една зафира във фирмата. Чистак-бърсак, 3-4 годишна. Обаче при 120-140 оборотите рязко падали на 2500 и не всеки път. Можела да изкара до 180 без проблеми, може и на 120 да й паднат оборотите.
Мотора е с турбо, идея си нямам какъв е и колко кубика е- не съм питал. В някакъв сервиз им казали че турбото било за смяна.
Кажете какво може да е? Клапана който поддържа налягането ли е или нещо друго? Подлежи ли на ремонт или ще се ръснем 2К лева?

Благодаря предварително




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 31 мар 2006 14:48


Няма лошо , но в раздел VW Голф не се връзва да стои - местя .


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Пет 31 мар 2006 15:14


откачи тръбата от турбото (където турбото надува) ако вътре е омаслена значи е турбото


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пет 31 мар 2006 23:02


Нещо не разбирам ... оборотите на двигатела се определят от скороста и предавката. Как така "изведнъж падат при 140"? Искам да кажа, че например ако си на 5-та и караш с 140, даже и да изключиш двигателя оборотите ще паднат постепенно заедно със скороста докато спре колата. Да не би тази кола да е с автоматични скорости или да излиза от скорост?


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Съб 01 апр 2006 8:37


20vTurbo написа:Нещо не разбирам ... оборотите на двигатела се определят от скороста и предавката. Как така "изведнъж падат при 140"? Искам да кажа, че например ако си на 5-та и караш с 140, даже и да изключиш двигателя оборотите ще паднат постепенно заедно със скороста докато спре колата. Да не би тази кола да е с автоматични скорости или да излиза от скорост?

човека иска да каже че губи мощност, не че оборотите падат а скоростта не :roll:


Потребителски аватар
Bojo
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково '89 Golf 2 GT 1.8 RP

Мнениеот Bojo » Нед 02 апр 2006 1:18


FreAk написа:човека иска да каже че губи мощност, не че оборотите падат а скоростта не :roll:

Да.

Днес Хасково - Пловдив и обратно- никъв проблем. Веднъж не запецна. Е, аз само на едно място вдигнах 150 :) Иначе 100-120-бетон Пък това за оборотите са по думите на шефовете и шофьора. Значи караш си, тръгваш да изпреварваш и изведнъж- А, русалка :) Оборотите долу и все едно че някой ти натиска спирачката.


FreAk, говориш за тая тръба която е от турбото и отива в смукателните тръби, нали? Не за тая откъм филтъра


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Пон 03 апр 2006 8:34


Bojo написа:
FreAk, говориш за тая тръба която е от турбото и отива в смукателните тръби, нали? Не за тая откъм филтъра

да точно за нея


BAN
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAN » Пон 03 апр 2006 23:42


Колега,

Не пледирам за изчерпателност, но карал съм едно волво 340-ка с турбо, ако махнеш тръбата ... за турбото колата няма да върви, да махнеш турбото няма да върви, да махнеш и свържеш двете тръби - няма да върви....

Както и да е... кога турбото е развалено:
1. Много пуши - ами има едни гумички по оста в турбото, като се поизносят и почва да меша с масло и пуши :cry: сървайвъл кита е евтин, работата е скъпа.

2. Няма мощност, не при 140, ами и при 14км/ч. - охльова е спукан (сваля се, измива се, продухва се, вижда се (малки пукнатини по чугунения охлюв)) - е тогава и работата и самото турбо са мнооооооо скъпи.

Но твоя проблем мисля, че е в една клапа която (сорка за обяснението, но не съм майстор ама никак), която е с 3 щуцера (обикновено е обвита в изолир (стиропор или нещо подобно)), която до едни обороти е възвръщателна, при други е смукателна, при еди кви си ...телна, абе сложна работа - нека ти я проверят, защото по нищо не се личи, че проблема е от нея, но след много-много майстори (при мен) се оказа от това.


Потребителски аватар
Bojo
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково '89 Golf 2 GT 1.8 RP

Мнениеот Bojo » Пон 03 апр 2006 23:56


Philip написа:.......


Аз също си мисля че е от клапата за налягане, ама исках да се изкажат майстори... Колата цент не пуши. Ако е спукано-издънката ще е постоянна :) Пък така- ту го има ту го няма... Като интернет с 4400 модем :)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта