Колеги моля за малко помощ

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bizona777
Мнения: 83
Регистриран на: Чет 19 мар 2009 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Колеги моля за малко помощ

Мнениеот bizona777 » Сря 16 сеп 2009 19:37


Имам голям проблем с Пастора и не знам от къде ми идва проблема.Заначи Пасата е 1.8i 107к.с 1990г. PF мотор пробема е следния сутрин на студено като трагна да паля паля първо на бензин и след това на газ но докато загрее колата работи като трактор а от зад дим та нищо не се вижда обръщам на газ същата работа докато загрее до към 70 градуса е така и след тожа жси4ко е нормално не пуши оборотите санормални от какжо може да се получава това и забравих стори ми се една сутрин,че от аспуха хвърляше бензин.Моля за съвет. :bowdown :bowdown




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колеги моля за малко помощ

Мнениеот Теодор » Сря 16 сеп 2009 19:40


Като за начало провери си темп.датчик дали отчита правилно :idea:


Потребителски аватар
bizona777
Мнения: 83
Регистриран на: Чет 19 мар 2009 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колеги моля за малко помощ

Мнениеот bizona777 » Сря 16 сеп 2009 19:45


ами смених го с друг преди да запаля и пак същото тои е първия от към главата нали там са два на един маркуч този към джигателя е температурния така е нали колега ако е той не помага друго аз се съмнявам в клапани и гумички възможно ли е


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колеги моля за малко помощ

Мнениеот Geleto » Сря 16 сеп 2009 19:48


Много е вероятно да са гумички на клапаните. Губи ли те се масло?


Потребителски аватар
bizona777
Мнения: 83
Регистриран на: Чет 19 мар 2009 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колеги моля за малко помощ

Мнениеот bizona777 » Сря 16 сеп 2009 19:50


не губи но много пуши и този бензин в сапуха незнам или някой клапан не затваря и гумички така си мисля


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колеги моля за малко помощ

Мнениеот Geleto » Сря 16 сеп 2009 19:54


Сигурен ли си дали е бензин? Да не е конденз?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колеги моля за малко помощ

Мнениеот Теодор » Сря 16 сеп 2009 19:54


Да там е и трябва да е със син пръстен-уплатнение на него. Друг вариант е да имаш проблем с ламбда-сондата но там ще го усетиш след като загрее :roll: Най-малка е вероятността да е ог гумички и клапани :?


Потребителски аватар
bizona777
Мнения: 83
Регистриран на: Чет 19 мар 2009 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колеги моля за малко помощ

Мнениеот bizona777 » Сря 16 сеп 2009 19:57


да дачика е син отгоре а ламбда сондата как да проверя дали е от нея и какво и се поврежда на нея


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колеги моля за малко помощ

Мнениеот Теодор » Сря 16 сеп 2009 20:04


Разкачаш я и палиш, ако двиг. стабилизира работата си от нея е. Пробвай също да разкачиш акум. за 10-15мин. преди да запалиш.


Потребителски аватар
bizona777
Мнения: 83
Регистриран на: Чет 19 мар 2009 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колеги моля за малко помощ

Мнениеот bizona777 » Сря 16 сеп 2009 20:11


да го разкача акунолатора след като сваля сондата и да изчакам и тогава да паля ок ами ще пиша утре какво е станало :bowdown дано е от нея че не ми се отваря двигателя сега


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колеги моля за малко помощ

Мнениеот Теодор » Сря 16 сеп 2009 20:14


bizona777 написа:да го разкача акунолатора след като сваля сондата и да изчакам и тогава да паля ок ами ще пиша утре какво е станало :bowdown дано е от нея че не ми се отваря двигателя сега

    Не не колега, първо разкачаш акум. ако после след запалването продължи да прекъсва тогава разкачаш ламбдата :idea:


    Потребителски аватар
    escrime
    Мнения: 3073
    Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
    Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
    Двигател: OM642

    Re: Колеги моля за малко помощ

    Мнениеот escrime » Чет 17 сеп 2009 16:28


    Дано колегата няма нищо против, че ползвам темата му...

    Имам долу-горе същия проблем с Пасат - RP. Само сутрин и не винаги, предимно като е валяло и като е хладно, пали трудно колата, все едно е задавена. Изпушва като запали и докато стопли работи зле и на бензин и на газ (тресе, дави се, гасне и после пали трудно). След като загрее няма забележки относно обороти и вървеж... евентуално до следващата сутрин. Разхода на горива ми се струва нормален. Не губи антифриз и харчи малко по-малко от литър масло от смяна до смяна (10 000 км. с 15w40).

    Мисълта ми е, че ще следя темата с интерес и моля колегата да сподели какво е решило проблема му в последствие. :да:


    Потребителски аватар
    teoel
    Дарителят
    Мнения: 49
    Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:09
    Автомобил:
    Двигател:
    Местоположение: Стара Загора

    Re: Колеги моля за малко помощ

    Мнениеот teoel » Чет 17 сеп 2009 17:24


    Има вероятност да е от кабелите на свещите.
    Събира се конденз по лулите и се появяват утечки, което води до намаляване на енергиятя на искрата.
    Проверявя се сутрин по тъмно (4-5часа сутрината) на неосветено място (и трезва глава :) ) за искрене.



    Върни се в “Passat”

    Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта