Проблем с обороти на Голф 2 1.6
- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Проблем с обороти на Голф 2 1.6
Проблема е следния: Колата пали от раз.На празен ход работи перфектно,но когато в движение сменям предавките оборотите вместо да паднат до 1000 те си стоят 2000-2200
. Същото се получава,когато я засиля до към 100 и я изключа от скорост оборотите не падат под 1800-2000
Колата е гОЛФ 2 1.6 карб. Газовата е Ловато 
- spartak
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с обороти на Голф 2 1.6
много богата смес
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с обороти на Голф 2 1.6
Същата работа като мене...завърти малко кранчетата и ако е възможно намали мааалко оборотите на празен ход 
- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: Проблем с обороти на Голф 2 1.6
Демек трябва да намаля газта от "кранчетата" дето излизат от изпарителя 
-
bayspiro
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем с обороти на Голф 2 1.6
Тц...! Имаш проблем с въздуха. При движение по някаква причина ти се получава ниско налягане в атмосферната част на 2рата степен на изпарителя ,/при мен отвора беше близо до една тенекия -> ежекторен ефект/ -> изтегля мембраната ->повече газ -> високи обороти при спускане по наклон на пр. ход. При ниска скорост го няма. Потърси и в тази посока. УСПЕХ!
- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: Проблем с обороти на Голф 2 1.6
bayspiro написа:Тц...! Имаш проблем с въздуха. При движение по някаква причина ти се получава ниско налягане в атмосферната част на 2рата степен на изпарителя ,/при мен отвора беше близо до една тенекия -> ежекторен ефект/ -> изтегля мембраната ->повече газ -> високи обороти при спускане по наклон на пр. ход. При ниска скорост го няма. Потърси и в тази посока. УСПЕХ!
Точно това се получава
Има ли вероятност изпарителя да си е заминал
-
bayspiro
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем с обороти на Голф 2 1.6
Не си ме разбрал май. Проблема не е в Изпарителя, а около него - мястото на монтажа,въздушния поток около него при движение..... - нещо го лъже и той пуска малко повече газ. Нищо му няма на изпарителя.
П.П. Да не си махнал някоя кора отдолу? Пробвай да го защитиш от "вятъра" като начало. Качи някоя снимка - може да се види нещо.
П.П. Да не си махнал някоя кора отдолу? Пробвай да го защитиш от "вятъра" като начало. Качи някоя снимка - може да се види нещо.
-
theultimate
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на Голф 2 1.6
Как ти е з кутията за въздушния филтър? При мене смуче от две места - от калника и другото е една Г-образна тръба, която съм я завъртял назад към двигателя. Оправя ли се като леко изфорсираш на празен ход?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта