Точно защото ги знам ги написах тея неща по-горе. Смея да твърдя, че грешиш тука и то доста. Виждал ли си какво може да се прави със софтуера на дигифант1? Гориво и аванс. До тук. Можеш по-фино (ако разбираш.. което гарантирам, че дори в България където има хора като Ангел примерно) много трудно можеш да промениш друго и то да го промениш така, че да работи нормално

При атмосферките може. Признавам. Пуснали му повече гориво.. да го дави в ниските.. аванса на 0 и всякакви такива. Определено мога да опровергая всичките писания дето ги пишат, че "чип на атмосферен мотор няма ефект" особено, че мога да ви изкарам графики за по 10 коня на колелата и 20 нютона на мъртвороден 100 коньов голф. Там е друго. Там и 30 градуса аванс да му дадеш.. през оная работа му е.. Пусни 30 градуса на 0,8 бара

Успех със стейджовете пич и само ще ти кажа, че 68мм шайба е точно стейдж 3 и иска разпределителен вал за промяна на фазите на газоразпределение, по-студени свещи (като препоръчват W5DP0) и читав филтър.
Виждал съм двигател да се прави на МАЗАЛО заради различни свещи от нужните му.
Каквото и да сложиш вземи един уайдбанд и мери защото ще се чудиш защо толкова бързо буталата вече не стават за пепелници даже заради огромните дупки в тях.
П.П. имаше един лаф на Боби.. за Plug and play дето попринцип ставало Plug and Pray

Снощи един автомобилен хенженер ми дръпна една лекция за детонациите, причините и начините. Само ще кажа, че никога повече няма да си карам 8 клапановия двигател с под 100 октанов бензин без значение, че степента му на сгъстяване е 8
