Като карам на газ няма проблеми, но от известно време на бензин има проблемация. Като запаля колата и като поработи около минута и започват обототите да се менят сериозно. При форсиране се оправя но оборотите ги мени и по време на движение което е неприятно. Днес ходих на майстор, но той не можа да я оправи и каза, че проблема май бил в ламбда сондата която не работела както трябва. Аз съм я сменял тая сонда преди около година и сложих няква ТОМСО или нещо подобно беше. Майстора предлага да купя Бош ама 160 лв. и ако не се оправи???
Проблем при работа на бензин
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Проблем при работа на бензин
Колата е Голф 3 ГТИ 115 кс.
Като карам на газ няма проблеми, но от известно време на бензин има проблемация. Като запаля колата и като поработи около минута и започват обототите да се менят сериозно. При форсиране се оправя но оборотите ги мени и по време на движение което е неприятно. Днес ходих на майстор, но той не можа да я оправи и каза, че проблема май бил в ламбда сондата която не работела както трябва. Аз съм я сменял тая сонда преди около година и сложих няква ТОМСО или нещо подобно беше. Майстора предлага да купя Бош ама 160 лв. и ако не се оправи???
Като карам на газ няма проблеми, но от известно време на бензин има проблемация. Като запаля колата и като поработи около минута и започват обототите да се менят сериозно. При форсиране се оправя но оборотите ги мени и по време на движение което е неприятно. Днес ходих на майстор, но той не можа да я оправи и каза, че проблема май бил в ламбда сондата която не работела както трябва. Аз съм я сменял тая сонда преди около година и сложих няква ТОМСО или нещо подобно беше. Майстора предлага да купя Бош ама 160 лв. и ако не се оправи???
- group®
- Темерут
- Мнения: 10109
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
и аз го имам същия проблем - чистих дюзите ама не се оправи - и на мен ми казаха че може да е от ламдата, защото на ниски обороти била много богата сместа. Но преди да се набутам за нова ламда си мисля да сменя температурния датчик, защото има доста голяма възможност и от него да е. Така че те съветвам първо да провериш него.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта
