Пасат 1.8 ми не пали
- vwivan
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Пасат 1.8 ми не пали
Стартерът върти, няма искра на свещите. При пореден опит да запаля, двигателят запали в момента, в който върнах контактния ключ от положение на стартер. Къде може да бъде причината за евнтуалния пад на напрежение в системата за запалване?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 1.8 ми не пали
С един светодиод и съпротивление пробвай дали датчика на Хол хвърля импулси. Ако хвърля - насочи се към бобината...
- vwivan
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 1.8 ми не пали
Датчика е добре.Запли ли проблем няма.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 1.8 ми не пали
Мда, до момента, в който ще спре вовеки... 
Всъщност какъв е проблема - не пали, или пали с много въртене?!
Колко пъти ти го направи този проблем?

Всъщност какъв е проблема - не пали, или пали с много въртене?!
Колко пъти ти го направи този проблем?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 ми не пали
Същия проблем - клеморед.Когато завъртиш на стартер клемореда прекъсва и спира напрежението към нещата,които работят под "контакт"...затова когато си върнал ключа от стартер към положение на контакт е запалил.
При мен се получи по същия начин много отдавна...като завъртиш прекъсва и искрата и подването на гориво понеже все едно не си на контакт...и няма палене...като върнеш ключа заради инерцията на мотора пали понеже получава и искра и гориво...
Това можеш да провериш лесно като видиш дали като завъртиш на стартер изчезва напрежението на бобината.При мен се прояви така,че като завъртя на стартер веднага изгасваше всичко на таблото (лампата за маслото и за акумулатора) и като пусна ключа веднага светват пак.
При мен се получи по същия начин много отдавна...като завъртиш прекъсва и искрата и подването на гориво понеже все едно не си на контакт...и няма палене...като върнеш ключа заради инерцията на мотора пали понеже получава и искра и гориво...
Това можеш да провериш лесно като видиш дали като завъртиш на стартер изчезва напрежението на бобината.При мен се прояви така,че като завъртя на стартер веднага изгасваше всичко на таблото (лампата за маслото и за акумулатора) и като пусна ключа веднага светват пак.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пасат 1.8 ми не пали
Малко ОФФ
Момчета , отдавна чета за клеморед и чак сега мисля че "светнах" на кое "казвате" така . Въпреки това обяснете моля .
Ако контактния ключ наричате така ... малко е далече от моята представа за клеморед ....
.
Момчета , отдавна чета за клеморед и чак сега мисля че "светнах" на кое "казвате" така . Въпреки това обяснете моля .
Ако контактния ключ наричате така ... малко е далече от моята представа за клеморед ....

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 1.8 ми не пали
milmar написа:Малко ОФФ
Ако контактния ключ наричате така ... малко е далече от моята представа за клеморед .....
Доста близо

Клемореда е това м/у патронника (секрета) на ключа и куплунга на този ключ.
Точно електрическата част, дето комутира напреженията

И аз друго разбирам под клеморед, амааа.... така си го знаят, хората

- vwivan
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 1.8 ми не пали
zfa159 , днес ще проверя,дали е от 'клемореда' на контактния ключ.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 ми не пали
То дори и аз разбирам съвсем друго под "клеморед" ама откакто съм регистриран във форума и чета и пиша тук всички му казват така...даже и в магазините му викат така....иначе със сигурност си има друго название далче по-техническо ама...съдба 

- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Пасат 1.8 ми не пали
milmar написа:Ако контактния ключ наричате така ... малко е далече от моята представа за клеморед .....
Клеморед,контактна букса,паяк.....и сигурно има още имена


- vwivan
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 1.8 ми не пали
Днес проблема не се проявява.
Приготвил съм един кабел,ако пак ме изненада ще подам '+ ' на бобината от акумулатора.
Приготвил съм един кабел,ако пак ме изненада ще подам '+ ' на бобината от акумулатора.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 1.8 ми не пали
А на инжектора, компютъра, стъпковото моторче и всички останали датчици ток ще подадеш ли? 

- vwivan
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 1.8 ми не пали
Може би си прав.Дайте схема на изводите на клемореда,за да шунтирам оттам.
- vwivan
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 1.8 ми не пали
Днес смених клемореда.Проблема си остана, явно не е от там.
Как набивате втулката на волана? Дали ще се набие,като сягам гайката на волана?
Как набивате втулката на волана? Дали ще се набие,като сягам гайката на волана?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 1.8 ми не пали
vwivan написа:Дали ще се набие,като сягам гайката на волана?
Да. Точно така влезе моята.
Щом не е от клемореда- почти съм готов да се закълна, че трябва нов комутатор

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта