
Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
е вие искате да карате 10години една кола и нищо да не и се развали мислите 4е не се развалаят защото ве4е са сменени няколко пъти докато даоидат в бг или ремонтирани
.ето давам ти линк да видиш колко струва http://cgi.ebay.de/KLIMAKOMPRESSOR-VW-P ... 286.c0.m14 добави още 40лв доставка пък и ако си купиш кола за 40000 евро 4е си дал примерно 1000-2000 евро за ремонти за 4 години мисля 4е не е нещо същесвено.пък и все пак са в гаранция до 120000км

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
maimo написа:не знам колгеги аз имам б6 от 2 години колата е 2006 година ве4е на 150000км никакви проблемикато под 160км/ч рядко се кара
ще кажа само 4е трябва да си карал доста коли за да оцениш наистина приемущесеата на този модел,смея да кажа 4е съм карал по4ти вси4ки модели на фв но б6 си е класа над вси4ки останали да не говорим за други марки
не знам как може да сравнявате по-каквото и да е било коли модел 2006 с коли модел 1988
а колега от каде взе 4е компресора струва 2000лв като нов е 600лв а на старо около 200лв можеш да провариш в ебаи има колкото искаш за каквато цена желаеш-като си не подготен не пиши, а си караи пасата дето като му пуснеш климатика и трябва да тръгнеш с пълна гас на 1-ваза да отлепи.
В предвид,че това ми е професията и се занимавам само с VW съм доста добре подготвен и запознат с цените.И този компресор има ли гаранция според теб,дали ще я признаят ако си го смениш сам или дори в сервиз в България...едва ли.Иди попитай в Unitrade или Porsche BG да видиш каква цена ще ти кажат ако изискаш гаранция за него от една година примерно...аз попитах и ми я казаха директно...цитирах я и във форума.Намери за 200лв 2-ра употреба...колегата ще се зарадва много


- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
Ама то сие на късмет бе колега дали за 4г.ще се счупи нещо по новата кола.Баща ми си взе нова кола преди 3 години и също е доволен само масло и филтри досега ама има едва 30хил.км според мен зависи и как се експлатира даден автомобил 

- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
ако беше про4ел по-надолу или поне малко разбираше 4ужд език щеше да видиш 4е има 2 години гаранция щом е в европа. а ти защо не отидеш да провериш на някое по-скъпо място освен в оторизираните сервизи всеки зане колко са надути цените там
пример ти давам биксенонова крушка d1s еднакъв модел и параметри- оторизиран сервиз 550 лв при познати 220лв
ето ти денсо за пасат б6 4исто нов виж му цената добре с 4 години гаранция
http://cgi.ebay.de/Klimakompressor-VW-P ... 286.c0.m14



-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
И мислиш ли, че обикновения човек, който разбира от компютри колкото да си отвори пощата, пазарува от Ebay? Факт е, че ако опиташ да подържаш тая кола ботовската - да оставиш ключовете на майстора и той да търси частите по магазините - ще ти одерат кожата. Старите модели на голф и пасат хората ги свързват с това как са практически неразрушими ако се подържат правилно, новите очевидно са коли-консуматив като всички останали и за това е цялата тема - как този модел на VW няма нищо общо с познатите ни стари модели по здравина и надеждност.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
Добре де...обаче когато го сложиш на колата си и след няма 500км издумка пак какво правим...пращаш им го за рекламация...едва ли ще ти го сменят понеже трябва да са идиоти защото ако колата няма добро охлаждане или има запушване по системата или е проблемен дехидратора или има проблем с ТРВ или капилярна тръбичка чисто новия компресор може да замине безвъзвратно на 5-тата минута от работата си...как ще докажеш,че не е така ако компресора не е монтиран в оторизиран сервиз на VW или в доверен,посочен от производителя или доставчика.Или E-bay носят отговорност за това,че колата не е наред и има проблем? Съответно когато не ти пирзнаят гаранцията (което съм 500% убеден) тогава отново си в изходна позиция - имаш си вече два неработещи компресора и с наведена глава щше отидеш в някое от представителствата и ще попиташ колко точно би ти струвало да ти сменят компресора с техен и каквото още е необходимо и какви са условията за да ти дадат гаранция...и те ще ти кажат това,което и на мен :
-сменя се филтър-дехидратора на системата с оригинален,доставен и монтиран от тях - цената беше към 400лв
-промива се и се почиства основно системата
-компресора се доставя и монтира от тях.
Пожелавам ти просто да не ти се налага да сменяш компресор понеже съм виждал с очите си как такъв от Е-bay,поръчан и достаен в Германия,довелчен до тук,монтиран и пуснат работи точно 2 дни и гърми направо на парчета (както беше този на В6-цата,кояот гледах)...и като стане на 3 части,които даже не си личи да са били едно цяло как ще им го върнеш гаранционно? ..понеже 30-тина бара си е сериозно налягане и то и въртящата сила на двигателя го правят на трески за норматив при нередности в системата.
Отказвам се да споря...дано не ти се наложи да сменяш и да ремонтираш такъв компресор докато колата в при теб понеже тогава ще се видиш в нечовешкото чудо ако не си готов да прежалиш една торба с пари за ремонт.
Отделен е и другия въпрос - в предвид цената на колата и ти си прав...един ремонт от сорта на 1500-1600 лв за климатик през 3-4 годони си е направо нищо ама....в предвид,че компресорите за климатици са си компресора за климатици от поне 15-20 години и не са се изменили кой знае колко много защо сегашните се чупят толкова бързо спрямо по-старите....това само по себе си говори за качеството на частите и за самия начин на проектиране на системите в съвременните автомобили.
-сменя се филтър-дехидратора на системата с оригинален,доставен и монтиран от тях - цената беше към 400лв
-промива се и се почиства основно системата
-компресора се доставя и монтира от тях.
Пожелавам ти просто да не ти се налага да сменяш компресор понеже съм виждал с очите си как такъв от Е-bay,поръчан и достаен в Германия,довелчен до тук,монтиран и пуснат работи точно 2 дни и гърми направо на парчета (както беше този на В6-цата,кояот гледах)...и като стане на 3 части,които даже не си личи да са били едно цяло как ще им го върнеш гаранционно? ..понеже 30-тина бара си е сериозно налягане и то и въртящата сила на двигателя го правят на трески за норматив при нередности в системата.
Отказвам се да споря...дано не ти се наложи да сменяш и да ремонтираш такъв компресор докато колата в при теб понеже тогава ще се видиш в нечовешкото чудо ако не си готов да прежалиш една торба с пари за ремонт.
Отделен е и другия въпрос - в предвид цената на колата и ти си прав...един ремонт от сорта на 1500-1600 лв за климатик през 3-4 годони си е направо нищо ама....в предвид,че компресорите за климатици са си компресора за климатици от поне 15-20 години и не са се изменили кой знае колко много защо сегашните се чупят толкова бързо спрямо по-старите....това само по себе си говори за качеството на частите и за самия начин на проектиране на системите в съвременните автомобили.
- borislav7
- Мнения: 31
- Регистриран на: Чет 16 окт 2008 22:10
- Автомобил: B6
- Двигател: 2.0 TDi
- Местоположение: Пловдив
Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
При мен равносметката за 1г.и 20хил.км.(колата е общо на 85хил.км.)в пари е:
-външно каре 70лв.(от хубавите ни пътища)
-подкачваща горивна помпа 220лв.(от хубавата ни нафта)
-захранващ кабел 15лв.
-не добре работещи контакти на датчика на катарамата на колана и на осветлението към огледалата на сенниците-сам ги оправих
Да добавя и плюсовете:
+изключително много и полезни екстри:1.завиващи ксенонови фарове,които правят нощното шофиране приятно,2. удобни седалки с 12 вида настройки вкл.на лумбалните прешлени , отопление и запаметяване за 3-ма водачи,3.отопляемо предно стъкло,4.датчици за дъжд и фарове,5.отлично работещ парктроник,6.auto hold функция,която спестява постоянното натискане на спирачката при стоене на кръстовища и баири,7.приставка за телефон-хендс фрии,8.хладилни жабка и подлакътник,9.задна ел.щора,10.двузонален климатроник-при мен работи перфектно,11.скрити в бронята умивачки за фаровете,12.круиз контрол...
+мощен, достатъчно пъргав и сравнително икономичен двигател(140к.с., 2тди)
+приятно нощно осветление-съчетание от червено и синьо
+кожения салон е от Алкантара,не е показала признаци на изтъркване и лятото не залепваш гадно за нея
+озвучаването е много качествено,а чейнджера с 6 диска е удобство
Моята оценка за колата е по-скоро положителна.Има сравнително стегната возия,но за нашите условия мисля,че това е по добре,а и цената на окачването е поносима.Ако някой иска още информация може да пита или, ако разбира руски да види един форум със доста споделен опит:http://www.passat-club.ru/forum/forumdisplay.php?f=11
-външно каре 70лв.(от хубавите ни пътища)
-подкачваща горивна помпа 220лв.(от хубавата ни нафта)
-захранващ кабел 15лв.
-не добре работещи контакти на датчика на катарамата на колана и на осветлението към огледалата на сенниците-сам ги оправих
Да добавя и плюсовете:
+изключително много и полезни екстри:1.завиващи ксенонови фарове,които правят нощното шофиране приятно,2. удобни седалки с 12 вида настройки вкл.на лумбалните прешлени , отопление и запаметяване за 3-ма водачи,3.отопляемо предно стъкло,4.датчици за дъжд и фарове,5.отлично работещ парктроник,6.auto hold функция,която спестява постоянното натискане на спирачката при стоене на кръстовища и баири,7.приставка за телефон-хендс фрии,8.хладилни жабка и подлакътник,9.задна ел.щора,10.двузонален климатроник-при мен работи перфектно,11.скрити в бронята умивачки за фаровете,12.круиз контрол...
+мощен, достатъчно пъргав и сравнително икономичен двигател(140к.с., 2тди)
+приятно нощно осветление-съчетание от червено и синьо
+кожения салон е от Алкантара,не е показала признаци на изтъркване и лятото не залепваш гадно за нея
+озвучаването е много качествено,а чейнджера с 6 диска е удобство
Моята оценка за колата е по-скоро положителна.Има сравнително стегната возия,но за нашите условия мисля,че това е по добре,а и цената на окачването е поносима.Ако някой иска още информация може да пита или, ако разбира руски да види един форум със доста споделен опит:http://www.passat-club.ru/forum/forumdisplay.php?f=11
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 06 юли 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6


В момента карам Б 3 и мислех да си взема Б 6 ама бензинка защота на нафтовите печки с качественото гориво в нашите бензиностанции не съм им привърженик
Ама като прочетох за патилата на колегата взех сериозно да се замислям да си продължа да си карам 3-ката




То човек като се замисли от Б4 насам ги докарват откъм дизайн
Б5 и Б 5.5 с калпавите носачи
Б 6 скъпата подръжка
За такива случай един приятел казва НЕ МОЖЕ ГОЛЯМ Х*Й да те Е*Е И ДА НЕ ТЕ БОЛИ
Живи и здрави и хиляди безаварийни ксилометри

-
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
- Автомобил: VW Multivan T5
- Двигател: AXE 2005
- Местоположение: София
Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
Имам приятел, който продава части за коли и казва, че някои от частите на Б5 и Б5.5 са по-скъпи от тези на Б6...........Аз имам един случай в това отношение и тезата на моя приятел се потвърди 

-
- Мнения: 85
- Регистриран на: Сря 28 апр 2010 19:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
годината е 2007,градът е Беасайн (Испания),баща ми влиза във Фолксваген и посочва черен Пасат Б6 2.0 ТДИ 140к.с. пасата вече е на 90000км. - масло,филтри,ремаци,ролки (ремаците и ролките не са сменявани още) и нафтица ..за по нататък незнам,но за сега е така!пожелавам на баща ми и колицата му още милиони безаварийни километри какво и на всички вас
поздрави! 
забравих да спомена...ремаците му ги дават да се сменят на 80000км. заради каучука VW-FOREVER!!!


забравих да спомена...ремаците му ги дават да се сменят на 80000км. заради каучука VW-FOREVER!!!

- Tihon
- Мнения: 309
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Студград :D
Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
chavdu написа:Извинявам се, че вадя темата от "архива", но вече година по-късно, някой да е чул/чел нещо за безпроблемно премахване на въпросния филтър.
Искам да попитам също - на колко км е хубаво да се "продуха" или трябва да го изчакаме да се обади че е запушен и тогава да го разхождаме?
+1
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
Всичко е въпрос на късмет ! Независимо чисто новали или втора ръка вземаш колата !
Примери могат да се дават безкрайно и прочия !
Проблема при по новите коли е почти един и същ елекрониката и
системите за твъди чстици !
Примери могат да се дават безкрайно и прочия !
Проблема при по новите коли е почти един и същ елекрониката и
системите за твъди чстици !
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
Tihon написа:chavdu написа:Извинявам се, че вадя темата от "архива", но вече година по-късно, някой да е чул/чел нещо за безпроблемно премахване на въпросния филтър.
Искам да попитам също - на колко км е хубаво да се "продуха" или трябва да го изчакаме да се обади че е запушен и тогава да го разхождаме?
+1
От форумните ни майстори никой, но като цяло има фирми които са се специализирали в това, ето една: http://www.nikiboy.com/premahvane-na-fi ... stici.html
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zinoto и 29 госта