Двигателя е ААМ, но това няма значение. Описвал съм проблема си в други теми, затова сега накратко - гасне по време на работа и след смяна на куп неща стигнах до извода, че когато си иска захранва релето за бензиновата помпа. В момент, който работи без проблем при подаване на контакт релето сработва за 2 - 3 секунди, изключва и отново сработва в момента на запалване на двигателя. Релето е изрядно, с почистени от мен пъпки, номера му е 167. Вчера си купих за проба друго реле с номер 18 (продадоха ми го за реле за бензинова помпа), на което контактите се намират на същото място, а двата извода за бобината са на различни места спрямо старото реле. На старото са еднин до друг като единия е широк, а другия - тясен, а на новото са срещуположни, т. е. 4 - те извода на релето са на кръст. Та тази 18 - ка става на куплунга, работи, но явно се захранва чрез друг токов кръг, понеже още като дадеш на контакт и бензиновата помпа започва да работи без прекъсване.
Въпросите ми са два:
1. Някой знае ли откъде се управлява това реле, освен от контактния ключ? Какво му казва да работи 2 - 3 сек. и после да изключи?
2. Ако така помпата работи непрекъснато, докато колата е на контакт има ли някаква опасност за нея и дали мога да карам по този начин без проблем?
Снимки ще кача утре, сега е вече късно да снимам.
Благодаря предварително на всички отзовали се!!!
