какъв е този филтър!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
bugsi13
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 03 авг 2009 10:25
Автомобил:
Двигател:

какъв е този филтър!

Мнениеот bugsi13 » Сря 05 авг 2009 8:26


След близка среща със стълб, разбрах че имам някакъв филтър(поне аз така си мисля), който висеше до предното дясно колело. Конусовиден е и е пълен с нещо като въглен. Кажете какво е? Може ли да се кара и без него?




Потребителски аватар
superemo
Мнения: 85
Регистриран на: Вто 22 юли 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: какъв е този филтър!

Мнениеот superemo » Сря 05 авг 2009 9:32


Кажи първо какво е полото модел,година,двигател.
Най вероятно това за което говориш е филтъра с активен въглен за бензина, съмнително е да караш без него :!:
Може би е това:
Прикачени файлове
filtyr akt wyglen.jpg


Потребителски аватар
bugsi13
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 03 авг 2009 10:25
Автомобил:
Двигател:

Re: какъв е този филтър!

Мнениеот bugsi13 » Сря 05 авг 2009 12:19


Точно такъв е. След като се порових разбрах че това е канистър (въгленов филтър за бензинови пари).Намира се зад десния фар. Дали обаче може да се кара без него и не знам от къде да го намеря, колко струва. Полото ми е 95год., 1.1куб, 45 к.с.


Потребителски аватар
mashinata
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 10:20
Автомобил: SEAT LEON 1900 TDI
Двигател: BXE - 2010
Местоположение: София

Re: какъв е този филтър!

Мнениеот mashinata » Пет 07 авг 2009 12:52


Колеги , аз сега съм откачил мъркучите, защото смятам ,че от там ми гълта вода от локвите, какво е следствието от откачените маркучи??? Последствия за двигателя ??? И аз се блъснах и го счупих, орджинал струва 160 лева, аз взех от форума на старо, за 20 лева, за по стар модел , но пак става, но в един момент като мина през локва и гасне, прекусва и се дави, вадя маркучите всичко се оправя , незнам дайте съвет


Потребителски аватар
mashinata
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 10:20
Автомобил: SEAT LEON 1900 TDI
Двигател: BXE - 2010
Местоположение: София

Re: какъв е този филтър!

Мнениеот mashinata » Пет 07 авг 2009 12:55


а след като го счупих карах около 3 месеца зимата без него и нищо, сега пак ми е на задната седалка да съхне и пак нищо, само се чува едно плякане по ниакое време на свободен ход


Потребителски аватар
m_postov
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

филтър-запалване-гаснене

Мнениеот m_postov » Чет 24 сеп 2009 19:48


Здравейте, по темата със същият този филтър...колата запалва и гасне веднага след това, като дори и да подам газ няма никакъв вфект и реално немога да я помръдна. Като погледах под капака видях че този същият филтър ми е изпаднал някъде по пътя...останали са ми само двата маркуча да висят. Та въпросът ми е възможно ли е гасненето веднага да е свързано с филтъра? (..не съм сигурен точно кога е изпадал...преди 2 дена със сигурност си беше на мястото).


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: филтър-запалване-гаснене

Мнениеот Koksan » Пет 25 сеп 2009 0:19


m_postov написа:Здравейте, по темата със същият този филтър...колата запалва и гасне веднага след това, като дори и да подам газ няма никакъв вфект и реално немога да я помръдна. Като погледах под капака видях че този същият филтър ми е изпаднал някъде по пътя...останали са ми само двата маркуча да висят. Та въпросът ми е възможно ли е гасненето веднага да е свързано с филтъра? (..не съм сигурен точно кога е изпадал...преди 2 дена със сигурност си беше на мястото).


Колега ... това е голяма част бе .... как така ще падне ....????
Иначе ... запуши маркуча отиващ към двигателя ... най-вероятно е то него, защото вкарва въздух вместо пари когато отвори клапана ECU-то!Пробвай и драсни какво е станало!

Поздрави!


Потребителски аватар
m_postov
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: какъв е този филтър!

Мнениеот m_postov » Пет 25 сеп 2009 9:27


Големичка е да :) ама след един лек челен удър дело на приятелката ми постоянно се разкача и често виси ..., а и мен ме примързя да се заема по сериозно и го бях оставил така. Иначе да запуших маркуча и проблема се разреши, сега остава само въпроса дали да си търся нов такъв филтър или нищо не ми пречи да си карам без него.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: какъв е този филтър!

Мнениеот Koksan » Съб 26 сеп 2009 1:38


m_postov написа:Големичка е да :) ама след един лек челен удър дело на приятелката ми постоянно се разкача и често виси ..., а и мен ме примързя да се заема по сериозно и го бях оставил така. Иначе да запуших маркуча и проблема се разреши, сега остава само въпроса дали да си търся нов такъв филтър или нищо не ми пречи да си карам без него.


По принцип .... се води че уж юе ти дава по-голям разход така! Запуши и другият край, той отива към резервоара и си питай шапката според мен! Ако ти изпадне на добра цена от някоя морга .. вземи ... но да се ръсиш сумати пари за това ... няма смисъл!
Споделям лично мнение!

Поздрави


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: какъв е този филтър!

Мнениеот The_Machine » Пон 28 сеп 2009 20:55


Не е никак хубаво да се запушва пътя към резервоара, защото той "диша" оттам - това му се явява и един вид отдушник, та инак предполагам ще се надуе от налягането вътре като го напече слънцето...

По принцип повечето ЕКУ-та си търсят канистъра, предполагам клапанчето му, та е хубаво поне то да си седи на буксата...



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта