термостат на 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niki_68
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 11:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: термостат на 1Z

Мнениеот niki_68 » Съб 26 сеп 2009 1:26


не си пипай термостата. не влизай в излишни преключения и излишни пари по принцип тди тата загряват трудно и трябва да имаш подгревни свещи 3 броя за антифриза




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: термостат на 1Z

Мнениеот rosen79 » Съб 26 сеп 2009 6:18


Защо подвеждаш човека?Както казах по-рано,НЕ ВСИЧКИ ИМАТ,И СЕГА НЕ РАБОТЯТ!!!А на колегата ще кажа пак.Провери на колко градуса термостата отваря,ако отваря рано сменяавай,ако в града ти държи една температура,а като караш на дълги разтояния пада,термостата е за смяна.


lubo_bubaka
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: термостат на 1Z

Мнениеот lubo_bubaka » Съб 26 сеп 2009 9:51


колеги тази сутрин когато градусите стигнаха 70 отворих капака и пипнах долния маркуч и беше абсолютно студен и мисля за момента да не го пипам термостата а за въпросните свещи за подгряване на антифриза ако са това на което му викаха "таралеж" при мен го няма.Благодаря за отговорите ако искат могат да заключват


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: термостат на 1Z

Мнениеот rosen79 » Съб 26 сеп 2009 9:58


А на колко градуса се затопли мъркуча?


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: термостат на 1Z

Мнениеот единак » Съб 26 сеп 2009 10:19


Колега, не се занимавай сменяй си термостата. Моят преди време играеше около 80-те + – 10. След като го смених заковава на 90 и не помръдва както и да я караш, в задръствания, по инерция, на магистрала... Разхода ми падна също. Смяната е за 20мин. поне на моя АФН.


lubo_bubaka
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: термостат на 1Z

Мнениеот lubo_bubaka » Съб 26 сеп 2009 10:48


ми не знам на колко градуса е започнал да загрява но при 70 термостата 100% беше напълно затворен и маркуча беше студен ще проверя как е и при 80 градуса и ще видим какво ще стане.Колеги да попитам градусите които са написани на самия термостат показват при колко градуса започва да отваря или при колко градуса е отворил напълно.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: термостат на 1Z

Мнениеот rosen79 » Съб 26 сеп 2009 14:48


На колко градуса започва да отваря.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: термостат на 1Z

Мнениеот tdi fen » Съб 26 сеп 2009 16:17


сменяй смело моята за 15-20 км не можеше да загрее като го смених вече загрява за 5 км моят мотор е agr термостат BEHR струваше 15лв


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: термостат на 1Z

Мнениеот milmar » Съб 26 сеп 2009 19:41


... държи на 90 градуса и не мърда ...


Абе няма такъв филм mhihi , ама хайде който вярва - да вярва :) .
Ако на 70 маркуча е студен , а на 80 примерно започва да затопля - карай си колата и събирай пари за зимни гуми :wink: вместо да правиш оборот на магазина за авто части ...


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: термостат на 1Z

Мнениеот rosen79 » Съб 26 сеп 2009 20:59


milmar:Има,има!!!Четене му е майката,не само писане.Истинския термостат точно този филм прави да няма мърдане.


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: термостат на 1Z

Мнениеот единак » Съб 26 сеп 2009 21:22


Пич, като казвам, че заковава и не мърда точно това имам предвид - загрее ли веднъж, не помръдва. Със 150км/ч в продължение на 2-3 часа, в лондонските задръствания, по малки тесни шибани пътища... Не мръдва.
Ти си вярвай на каквото искаш.
Междудругото, термостата ми струва малко повече от 4 паунда, дори писах за това преди време.


lubo_bubaka
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: термостат на 1Z

Мнениеот lubo_bubaka » Нед 27 сеп 2009 14:03


колеги днес прoверих при 80 градуса долния маркуч беше напълно студен и към 82-83 градуса започна да се загрява ако е верен уреда на таблото но просто мн бавно ги качва ще изчакам още малко и евентуално след това ще го сменям :?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: термостат на 1Z

Мнениеот milmar » Нед 27 сеп 2009 17:44


rosen79 написа:milmar:Има,има!!!Четене му е майката,не само писане.Истинския термостат точно този филм прави да няма мърдане.


Четене му е майката :wink: . Само прочети какъв е нормалния диапазон в температура от напълно отворено до напълно затворено на термостата . Това е механичен детайл , не е клапан с електронно управление и диапазон 0.1 градус .

А за колегата пуснал темата , последния опит който е направил доказва работоспособност на клапана . Е сега ако няма какво да прави 20 лв - негов проблем , аз бих пил 1 бира .... няколко :Mr Green Fun пъти .


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: термостат на 1Z

Мнениеот rosen79 » Нед 27 сеп 2009 21:14


Както казах термостата ако е истински температурата не трябва да се мени.Допостими са някакви разлики,но те са около 4-5 градуса,които на стрелката няма да се видят.И ако си чел какво пише колегата щеше да разбереш,че температурата му варира с много повече от 4-5 градуса.Да термостата е механичен клапан,но е изчислен и направен да работи при определени условия,в случая градуси.Ако е правен в някой гараж това няма как да стане.


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: термостат на 1Z

Мнениеот w_smith » Пон 28 сеп 2009 6:40


rosen79 написа:Както казах термостата ако е истински температурата не трябва да се мени.Допостими са някакви разлики,но те са около 4-5 градуса,които на стрелката няма да се видят.И ако си чел какво пише колегата щеше да разбереш,че температурата му варира с много повече от 4-5 градуса.Да термостата е механичен клапан,но е изчислен и направен да работи при определени условия,в случая градуси.Ако е правен в някой гараж това няма как да стане.

Предлагам ти да си закачиш колата на Ваг ком и да гледаш температурите, които показва там. Тогава ще видиш как от 80 гр. по компютър колата показва 90, но и при 96-97 пак показва 90 гр. Уреда на таблото е направен да не се шашкаш и в определен диапазон според мен 80-110 гр. все показва 90 гр.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта