


опит за смяна на свещите
- plamenrusev85
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 01 юни 2009 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cyprus
опит за смяна на свещите
Здравейте колеги.Карам Голф 4 тди 116 коня. Имам проблем при палене сутрин малко трудно пали,тоест пали от вторият път,четох много във форума,а пък и си закарах голфа в един сервиз на фолксваген тук в Кипър и ми казаха че наи вероятно е от свещите.Няма да споменавам колко са компетентни тия тук нямам думи,както и да е поръчах си свещите от България дойдоха вдигам капака и започвам да развивам на първия цилиндър.Въртя,въртя,виртя....и нищо свеща не излиза викам какво стана пипам с ръка гаиката се върти но свеща не.Опитах да я завия и пак нищо,върти си се свободно имам предвит гайката мн странно другите излязоха без проблем,а тази първата нищо.Сега я карам така пак пали трудно и незнам как да я изкарам тая свещ,а не ми се ходи при тия главорези тука щото най много да ми одерат кожата и да не направят нищо.Ако може някой който се е сблъсквал с нещо такова да ми даде някакъв съвет ще съм ви много благодарен.А и ми предстои пътуване до България затова ме е страх да не стане нещо по пътя.
- niki_68
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 11:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: опит за смяна на свещите
Здравей приятелю това няма дае от свещите. някаде другаде ти е проблема защото при тези автомобили свещите се включват едва като стане 4 или 5 градоса + до тогава палят без да подгряват.а до ремонта за скъсаната свещ ремонта по добре да го праиш в Българея мисля че ще ти излезе по танкажно
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: опит за смяна на свещите
провери ли акумулатора в това топло време свещите не греят
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: опит за смяна на свещите
Всъщност пак греят по време на палене и помагат , но няма предварителен подгрев . Предварителния подгрев е под +5 градуса както каза колегата .
ПП за оная свещ - много неприятна работа
. Аз бих пробвал да капна някакво яко лепило между "гайката" и тялото на свеща и пак да мъча след хубаво опръскване с ВД-40 .
ПП за оная свещ - много неприятна работа

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта