Неоткриваем проблем с мощността !

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
slyy
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот slyy » Сря 23 сеп 2009 19:39


Здравейте!!!
'niks76' тази вечер пробвах теста който ми предложи, запуших малката тръбичка на последния вакум преди дебелите тръби ;), лостчето на геометрията не се вдигна.
Днес обачече забелязах странно почукване от двигателя, което до сега не ми беше правило впечатление! Когато не се подава газ го няма, след като започна да качвам оборотите започва веднага да се появява. Като с качването на оборотитр се повишава и честотата на ‘почукването’ и така до към 2500 оборота, след което изчезва и оборотите се покачват с около 100-200 без да подавам допълнително газ.
Интересно е, че точно при тези обороти и самата кола започва да върви повече, заедно с фактът, че при студено време пали от втория път и пропушва бяло като я форсирам(само при студен мотор и то за много кратко) ме навежда на мисълта,че някоя дюзичка се е попрецакала!
Кажете момчета какво мислите , дали е така и ли се вкарвам в поредния филм?
Качвам отново логовете, дано са ви от помощ!




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот Dobromirski » Чет 24 сеп 2009 7:23


Щом колата пуши след "манипулиране" на дебитомера, определено проблема ти е или принудителното пълнене със въздух или с центровката. Погледни си центровката на вала (5-та група май беше). От там нататък , както колегите казаха, сваляй всичко по турбопътищата (интеркулер, ЕГР, колектори).


Потребителски аватар
slyy
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот slyy » Чет 24 сеп 2009 10:24


Dobromirski написа:Щом колата пуши след "манипулиране" на дебитомера, определено проблема ти е или принудителното пълнене със въздух или с центровката. Погледни си центровката на вала (5-та група май беше). От там нататък , както колегите казаха, сваляй всичко по турбопътищата (интеркулер, ЕГР, колектори).


Колега както съм писал пропушването е във високите обороти и ми се струва, че пропушва малко повече от преди, но неможе да се каже,че има голяма разлика. Не мисля, че проблемът е това!


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот batteto.1984 » Пон 28 сеп 2009 8:45


Какво стана намери ли решение на проблема?


Потребителски аватар
shockhead
Мнения: 159
Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот shockhead » Пон 28 сеп 2009 9:03


Здравей
Позволявам си и аз да се намеся. Първо казвам, че никога не съм се ровил в дизел, така че може да приемеш, че от дизели не разбирам. Това което ме накара да пиша е, че твоя проблем много прилича на ходенето по мъките на един мой колега в продължение на половин година.Същите симптоми, в сервизите го караха да прави какви ли не безумни неща и накрая един стар монтьор, който има малко невзрачно сервизче му каза да я остави за ден два за да пробва няколко неща. Накрая се оказа едно електроклапанче. За съжаление не знам къде точно се намира по колата. Събира се на дланта и представлява бубина с котвичка. Та котвичката нещо заяждала. Труда и клапанчето му излязоха 70 лева и вече няма проблем.
Надявам се колкото и бегла да е информацията да насочи знаещите и разбира се да помогне на колегата.
До скоро!


Потребителски аватар
slyy
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот slyy » Пон 28 сеп 2009 17:08


batteto.1984 написа:Какво стана намери ли решение на проблема?

Не колега :(


'shockhead' благодаря за споделения опит. Ако някой е разбрал за каво става дума може да каже.

Поздрави


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот batteto.1984 » Пон 28 сеп 2009 21:33


колегата shockhead говори за прословутия N75 :да:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот ifidik » Пон 28 сеп 2009 21:48


чакам да кажеш температура на горивото. :roll:


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот Vanich » Пон 28 сеп 2009 22:24


Прочетох цялата тема, но не видях да си проверил дюзите които са най-често срещания проблем при помпа-дюза двг.
По мойте наблюдения 116ПД е най-чупливия двг. на ФВ, АУДИ..., странно че го слагат до 2007г. в А4!!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот niks76 » Пон 28 сеп 2009 22:45


Vanich написа:Прочетох цялата тема, но не видях да си проверил дюзите които са най-често срещания проблем при помпа-дюза двг.
По мойте наблюдения 116ПД е най-чупливия двг. на ФВ, АУДИ..., странно че го слагат до 2007г. в А4!!

зна4и са ти малко наблюденията,аз пък мисля то4но обратното
п.с и сигурно колите които си гледал са по над 300000км :idea:


Потребителски аватар
slyy
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот slyy » Вто 29 сеп 2009 16:25


‘shockhead’, благодарение на ‘batteto.1984’ разбрах, че става дума за N75, но мисля, че проблемът не е от него.

‘ifidik’, съжалявам колега, но не съм имал възможност да измеря температурата на нафтата .Ако някой от колегите в района на Мусагеница или в околностите има vag-com и се наема да го направи, да се обади ;)

‘Vanich’, освен да се свалят дюзите и да се пробва с други незнам как може да се прецени дали проблемът е в тях(ако се сещаш нещо друго кажи), иначе опръстените около дюзите били запазени(т.с. предният собственик ги е сменял).


Потребителски аватар
slyy
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот slyy » Вто 29 сеп 2009 16:35


Нещо, което отдавна ми прави впечатление, но до сега го пренебрегвах, е че на таблото се отчита по-голя разход на гориво от колкото е в същност. На магистрала показва средно 8-9 , а като я засичам харчи под 6!


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот Vanich » Вто 29 сеп 2009 20:27


niks76 написа:
Vanich написа:Прочетох цялата тема, но не видях да си проверил дюзите които са най-често срещания проблем при помпа-дюза двг.
По мойте наблюдения 116ПД е най-чупливия двг. на ФВ, АУДИ..., странно че го слагат до 2007г. в А4!!

зна4и са ти малко наблюденията,аз пък мисля то4но обратното
п.с и сигурно колите които си гледал са по над 300000км :idea:


Е никс в бг на колко х. км. мислиш че са????
За дюзите мисля че има доста места в Сф където могат да ги свалят и да видят дали са читави. Ще ти пусна на лично тел на едно майсторче от Дружба. Може да пробваш с някакви добавки за почистване на дюзи.
Струва ми се че това което споделяш за разхода е ключа от барачката, но това ще кажат спецовете. При слагането на чип борда започва да показва по нисък разход /цитирам брезел/ а при тебе обратното значи си с античип..


bobsan
Мнения: 38
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот bobsan » Сря 30 сеп 2009 8:39


За да показва по-висок от реалния разход значи че компа отчита израсходваната според него нафта а реално е по малко. Единия вариант е датчика за темп. на горивото да показва доста по-ниска темп. от реалната и така компа мисли че нафтата е с по-голямо обемно тегло и оттам идва грешката.
Другия вариант който според мен е само теоритичен е да има проблем в дюзите (да не смогват да дадат необходимото количество гориво).
Провери си темп. датчик за горивото както по рано те е посъветвал колегата.


Dino1
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Неоткриваем проблем с мощността !

Мнениеот Dino1 » Вто 06 окт 2009 0:45


прескочил зъб на ангренажен ремък................



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта