Имам проблем с парното.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
maria_nikol
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 18:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Имам проблем с парното.

Мнениеот maria_nikol » Пон 25 окт 2004 18:45


Когато включвам вентилатора на парното на 1-ва и 2-ра степен "вие" много силно, обаче не винаги! От какво може да е? И какво да го правя?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 25 окт 2004 18:58


лагери-кофти...
смяна на вентилатора с нов/стар от морга.при купуването да се гледа ротора да не мърда много радиално-сигнал за разбити лагери.
самите те не подлежат на смяна защото са от фосфорен бронз втулкови триещи самонагаждащи лагери и ... абе не ми се пише толкова-не се сменят и туйто.


Потребителски аватар
PESO_G40
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PESO_G40 » Пон 25 окт 2004 20:33


Пробвай с масалце


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 26 окт 2004 15:54


с масълце може и да стане.
Васе,колко пъти да ти кажа,че и втулките се сменят.живееме в страната на неограничените възможности. :D
мисля си и друго:това "поло?"има ли филтър за пречистване на въздуха влизащ през вентилатора?


Потребителски аватар
PESO_G40
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PESO_G40 » Вто 26 окт 2004 19:45


GOLFER написа:с масълце може и да стане.
Васе,колко пъти да ти кажа,че и втулките се сменят.живееме в страната на неограничените възможности. :D
мисля си и друго:това "поло?"има ли филтър за пречистване на въздуха влизащ през вентилатора?



1000% НЕ но сигурно може да се
измисли нещо на пежо 405 ся правил
и стана супер..
За втулките ще кажа едно,
със спринцовка капка по капка
върху втулките и след всяка капка
пускаш вентилатора по малко да върти
и ако не се оправи
тогава мисли за смяна на втулките


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Чет 23 дек 2004 10:47


бе тва с масълцето си е баш временно решение.... и аз опрях до подобен проблем

първо зе да поприскърцва, после започна да вие, накрая явно вече толкоз се разби че като набия спирачки или пък тръгна с ряз такваз гирултия идва от отпред че се замислям дали па не му стана толкоз голям луфта че да опира по кожуха вече....

инак си намерих от едно шибнато поло, нема луфтове турбинката, ма пък зе че междувременно ми изгоре и съпротивлението за намаляне на оборотите (и на другата турбина е изгоряло тва :( )... между другото като казах изгоре съпротивлението, убих се да ровя и тъй и не можах да открия темата дет в миналото бях мернал как се оправяло това....


Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spokomen » Чет 23 дек 2004 11:23


Погледни тук:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq13#13.10.8
може и да ти помогне. Ако не е това потърси тук:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq13


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Чет 23 дек 2004 12:04


мдаааа навсякъде се налага мнението че нов е вярното решение....

лошу таз джвъчка доволно кинти :shock:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта