По-добрите варианти от Megasquirt
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По-добрите варианти от Megasquirt
Голф 2 на Вальо от Русе, 54 номер в пистовия шампионат, по запитване на колега, представлява като двигател горе-долу следното - 1.6 EG, с друг вал и пружини, малко е пипан по паразитния вал, нещо лагерите бяха. С мех. инжекция е. Има и други неща, ама не знам всичко. Тепърва се кани да слага мега. Скоростната кутия е редена за него си.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Писта "София-09" 26-27 Септември
dobrin написа:1.6 EG, с друг вал и пружини, малко е пипан по паразитния вал, нещо лагерите бяха. С мех. инжекция е. Има и други неща, ама не знам всичко. Тепърва се кани да слага мега. Скоростната кутия е редена за него си.
Забрави за мегата в Морорспорт-а


РАСО
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Алтернативи на мегаскуърт
Някакви предложения в тази насока?
Тъй като аз съм пълен лаик /очивидно/ и тези съкращения нищо не ми говорят, би ли могъл поне на кратко да ми обясниш за какво иде реч?
paco написа:Предложения..всичко друго![]()
SMT6 (само като най-евтин вариант), KMS(Волен 1bar от DragPower монтира и оказва много добър съпорт), DTA Fast (аз съм с такава.. S80pro..без коментар..колата е часовник), EMS Motorsport - ПроСпийд, ViPEC- Хеед 91 (може би това ще ми е следващата електроника...предлага екстри който други за сега нямат)
РАСО
Тъй като аз съм пълен лаик /очивидно/ и тези съкращения нищо не ми говорят, би ли могъл поне на кратко да ми обясниш за какво иде реч?
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Алтернативи на Megasquirt (мегаскуърт)
Това са имената на фирмите,които предлагат електрониките
http://www.dtafast.co.uk/
http://www.vi-pec.com/
http://www.enginemanagementsystem.com/
http://www.dtafast.co.uk/
http://www.vi-pec.com/
http://www.enginemanagementsystem.com/
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Алтернативи на Megasquirt (мегаскуърт)
http://www.dtafast.co.uk/
http://www.vi-pec.com/
са производителите на тези електроники. Фирмите, които ги предлагат са много. Попринцип в официалните им сайтове има дилърите им по света. Аз съм фен на австралийските
.
До колкото съм запознат Рей Хал е мозъка зад Аутроник и Вайпек. Бил е къстъмър съпорт-а на Аутроник и важен дистрибутор. Интересното е, че след като вече стои зад Вайпек той продължава да поддържа старите си клиенти с аутрониците.
Дълга и широка им е историята. Поне до колкото съм запознат с Вайкепа е брутална електроника. Особено V88-цата.
Вайпека има много плъг енд плей варианти за повечето япончета (мазда, тойота, митсу, нисан). И ако мога да ползвам един цитат на Джеръми Кларксън ама малко променен:
Вайпек има възможности, които другите електроники може да имат много скоро
П.П. Добри грешно ти е зададен въпроса и заглавието. Не трябва да е "какви са алтернативите на мегаскуирт", а "на какво мегаскуирт е алтернатива"
http://www.vi-pec.com/
са производителите на тези електроники. Фирмите, които ги предлагат са много. Попринцип в официалните им сайтове има дилърите им по света. Аз съм фен на австралийските

До колкото съм запознат Рей Хал е мозъка зад Аутроник и Вайпек. Бил е къстъмър съпорт-а на Аутроник и важен дистрибутор. Интересното е, че след като вече стои зад Вайпек той продължава да поддържа старите си клиенти с аутрониците.
Дълга и широка им е историята. Поне до колкото съм запознат с Вайкепа е брутална електроника. Особено V88-цата.
Вайпека има много плъг енд плей варианти за повечето япончета (мазда, тойота, митсу, нисан). И ако мога да ползвам един цитат на Джеръми Кларксън ама малко променен:
Вайпек има възможности, които другите електроники може да имат много скоро

П.П. Добри грешно ти е зададен въпроса и заглавието. Не трябва да е "какви са алтернативите на мегаскуирт", а "на какво мегаскуирт е алтернатива"

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Алтернативи на Megasquirt (мегаскуърт)
Както писах по-горе, не съм много запознат. Но тъй като очевидно масово се ползва мега като по-евтин вариант, то значи другите се явяват алтернативи като вероятно по-рядко използвани. Промених заглавието все пак ...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: По-добрите варианти от Megasquirt
Мегата е оупънсорс. Всеки може да си я сглоби у тях и е доста несигурна електроника. Както писаха в темата за голфа на v1aD0.. не можеш да повериш железа за 15 бона на електроника за 200лв.
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: По-добрите варианти от Megasquirt
Vizor написа:Мегата е оупънсорс. Всеки може да си я сглоби у тях и е доста несигурна електроника. Както писаха в темата за голфа на v1aD0.. не можеш да повериш железа за 15 бона на електроника за 200лв.
Аз за тва замразих проекта "Хоум-мейд Мега". Просто няма сми. Няма нужда тепърва да откривам топлата вода, при положение, че други вече я ползват в електроцентрали.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: По-добрите варианти от Megasquirt
И въпреки всичко, някакво конкретно обяснение какво правят тези написани по-горе съкращения, и кое с какво е по-добро от другото и от мегата. И евентуално цени. Благодаря.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: По-добрите варианти от Megasquirt
doc_j написа:Аз за тва замразих проекта "Хоум-мейд Мега". Просто няма сми. Няма нужда тепърва да откривам топлата вода, при положение, че други вече я ползват в електроцентрали.
Не си много прав защото практиката показва, че къстам сглобените меги дават по-малко бъгове от тези на оригинални оплатки. Просто когато ползваш само тези входове на процесора които са ти нужни съответно вкарваш по-малко смущения в него. Основните бъгове като ресети и шумове по вход започнаха след излизането на Мегаскуирт 1 Екстра. Преди това имаше само Мегаскуирт(МС) 1 и 2 като аз съм ползвал за първиq си проект 16VT точно МС2 и проблеми нямаше никакви.
Все още има хора койти бъркат МС 1 и 2 а разликата е само в процесора. Платката е в два варианта:
МС 1 с платка V2.2

МС 1 с платка V3

МС 2 с платка V2.2

МС 2 с платка V3

Дотук с Мегата

РАСО
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: По-добрите варианти от Megasquirt
dobrin написа:И въпреки всичко, някакво конкретно обяснение какво правят тези написани по-горе съкращения, и кое с какво е по-добро от другото и от мегата. И евентуално цени. Благодаря.
Не какво правят а защо да изберем тях пред МС

Защото колата реагира 100% адекватно на всяка една промяна извършена от мапера.
Когато започнах да правя 16VT Quattro проекта стартирах с идеята да се движи с МС 2(Еxtra) и платка V3. Така и сторих..окабелих и запалих, но още на първото палене започнаха сагите с периодично ресетване или рестартиране на процесора. Колата работи нормално и в един момент прекъсва за секунда и все едно, че си прекъснал захранването на МС и заработва на ново. При всяко едно палене или ресетване има диапазон от няколко сек. в които МС подава неадекватни стойности за аванс, гориво и т.н...нещо като подгрев и това нещо е много опасно да се случва в момент когато си примерно на 5500-6000обр./мин . След едномесечна борба и всевъзможни комбинации от платки и процесори просто извадих цялата инсталация с МС и я прибрах в един кашон да си седи. След седица купих DTA S80pro , кабели, датчици и букси. За четири часа окабелих целия моторен отсег и контролното табло с бушони, релета и прочие. Мапера пристигна в 23.00 вечерта и след два часа борба с един губещ се сигнал на разпределителен вал (бях разменил два кабела


Туй то...за малко над 2к имаш електроника и спокойствие, че след като си налял една торба пари в мотора за железа няма да ги претопиш от пишман калкулатор.
РАСО
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: По-добрите варианти от Megasquirt
Някой да спомен примерни цени за КМС, ЕМС ей така от любопитство.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: По-добрите варианти от Megasquirt
niikoo_1 написа:Някой да спомен примерни цени за КМС, ЕМС ей така от любопитство.
KMS-a e 1600лв ако не се лъжа. Знам няколко драгаджийски коли с него и две от пистов шампионат. Тези двете последните.... едната е с 2.0 16V + GT3076 ~300kW a другата е 1.8 16V, 11.5:1, дросели и се върти на 9000обр/мин

РАСО
- kimif2008
- Мнения: 564
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: По-добрите варианти от Megasquirt
EMS=3000долара от австралия
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: По-добрите варианти от Megasquirt
KMS-a е 2500лв с монтаж (окабеляване) ..посе имате още 300лв за наствойки на дино...финално си взимате колата за 2800 и си карате.
РАСО

РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта