Разчитане на записани грешки от ВАГ КОМ - 1z-Решено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Лъвчо
KMETO
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: AFN
Местоположение: Радомир/София

Разчитане на записани грешки от ВАГ КОМ - 1z-Решено

Мнениеот Лъвчо » Пет 02 окт 2009 19:32


Здравейте :D закачих колата на Вагком , а тя е 1.9тди 1з и ми излезнаха 4-грешки ,който изчистихме.
Но записах само номерата на грешките тъпо от моя страна.Та ако някой може да ми помогне с разчитането само с номерата ще съм му много благодарен
Ето и номерата:
00741 под номера 27-10
00553 31-10
00575 17-10
00625 27-10

Извинявам се пак ,но това записах :oops:

Последна промяна от Лъвчо на Пон 05 окт 2009 19:16, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Грешки моля помагайте.

Мнениеот morfei1 » Пет 02 окт 2009 20:15


За първата, втора и четвърта не намирам инфо :( . http://wiki.ross-tech.com/index.php/Cat ... ault_Codes

Това намерих за грешка в google

1-ва 00741 Brake pedal monitor Implausible signal

2-ра 00553 Mass Air Flow

4-та 00625 - Vehicle Speed Signal 27-10

3-та грешка

Код: Избери всички

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached
Possible Symptoms
Sudden complete loss of Power
Reduced Power
Possible Causes
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Pressure Unit for Turbo Charger defective
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses
Check Pressure Unit for Turbo Charger
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Basic Setting > MVB 011



00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded
Possible Symptoms
Sudden complete loss of Power
Reduced Power
Charge Pressure too High
Possible Causes
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Turbo Charger defective
Possible Solutions
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Basic Setting > MVB 011



00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference
Possible Symptoms
Reduced Power
Possible Causes
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Possible Solutions
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Hoses


Потребителски аватар
Лъвчо
KMETO
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: AFN
Местоположение: Радомир/София

Re: Грешки моля помагайте.

Мнениеот Лъвчо » Пет 02 окт 2009 20:29


Третата е тази:
01.jpg

но какво значи?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Грешки моля помагайте.

Мнениеот morfei1 » Пет 02 окт 2009 20:31


Колета второто значи, че версията на ВАГКОМ не е регистрирана, което ще рече, че на АутоСкан, неможе да декодира някои от контролерите. Съветвам те да влезнеш във всеки контролер по отделно и да провериш за грешки. По-бавно е, но няма да ти създава проблеми с регистрация.

А за първата...

E и за грешка 65535

Което ще рече, че не е трябвало да даваш човка да тества AirBags при AutoScan. С по-старите версии на VAG, AirBack контролерите правят проблеми. Обяснено е подробно в линка.

Последна промяна от morfei1 на Пет 02 окт 2009 20:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Лъвчо
KMETO
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: AFN
Местоположение: Радомир/София

Re: Грешки моля помагайте.

Мнениеот Лъвчо » Пет 02 окт 2009 20:35


morfei1 написа:Колета второто значи, че версията на ВАГКОМ не е регистрирана, което ще рече, че на АутоСкан, неможе да декодира някои от контролерите. Съветвам те да влезнеш във всеки контролер по отделно и да провериш за грешки. По-бавно е, но няма да ти създава проблеми с регистрация.

E и за грешка 65535

което ще рече, че не е трябвало да даваш човка да тества AirBags при AutoScan. Със по-старите версии на VAG, AirBack контролерите правят проблеми. Обяснено е подробно в линка.

:bowdown :bowdown :bowdown


besnia007
Мнения: 17
Регистриран на: Сря 22 юли 2009 7:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Оряхово

Re: Грешки моля помагайте.

Мнениеот besnia007 » Съб 03 окт 2009 20:46


morfei1 написа:Колета второто значи, че версията на ВАГКОМ не е регистрирана, което ще рече, че на АутоСкан, неможе да декодира някои от контролерите. Съветвам те да влезнеш във всеки контролер по отделно и да провериш за грешки. По-бавно е, но няма да ти създава проблеми с регистрация.

А за първата...

E и за грешка 65535

Което ще рече, че не е трябвало да даваш човка да тества AirBags при AutoScan. С по-старите версии на VAG, AirBack контролерите правят проблеми. Обяснено е подробно в линка.


А как става регистрацията.....имам keygen,но не генерира нищо.....защо?Помогнете!


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Разчитане на записани грешки от ВАГ КОМ - 1z

Мнениеот morfei1 » Съб 03 окт 2009 21:32


Ако е версия 409..... e mission impossible. Ползвай 311 (почти същата) за нея има работещ крак :) .


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: Разчитане на записани грешки от ВАГ КОМ - 1z

Мнениеот kombito-tdi » Съб 03 окт 2009 22:30


за 65535 отговора ......нямам думи
иска още четене
няма нищо общо с кракове рьце и глави


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Разчитане на записани грешки от ВАГ КОМ - 1z

Мнениеот morfei1 » Съб 03 окт 2009 23:21


Ми да беше му помогнал бе Карловски професоре, като ги разбираш толкова много :evil: .

Следващия път като решиш да се правиш на умен, вземи прочети точно какво значи въпросната грешка и сам ще разбереш, че няма нищо общо с кракове, ръце и пръсти, капиш?

Ако пак не си съгласен, може да споделиш на ross-tech, като им обясниш, че са пълни леваци и нищо нестава от тях и публикуват погрешна и заблуждаваща информация на сайта им.

Аре ходи си продавай тунинг N75 клапаните mhihi


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: Разчитане на записани грешки от ВАГ КОМ - 1z

Мнениеот kombito-tdi » Пон 05 окт 2009 16:09


незнам дали се правиш на куха леика
но ако беше погледнал обьркващия и ненужен линк които си дал
щеше да видиш за какво става на вьпрос
Airbag System (important!)
за всеки един клавиатурен реисьр е ясно че
ама вьоще нищо не пише за 1з мотора
има една бьлгарска реклама в която се казваше
една проста истина
''нестава само с ядене иска и акьл"


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Разчитане на записани грешки от ВАГ КОМ - 1z

Мнениеот morfei1 » Пон 05 окт 2009 18:08


Да беше му помогнал бе клавиатурен майсторе, като си в час с проблема mhihi


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Разчитане на записани грешки от ВАГ КОМ - 1z

Мнениеот mladeja » Пон 05 окт 2009 18:18


Мисля, че подобна "дискусия" пречи на форума.И за да не съм голословен - аз съм изключително!!! доволен от протегнатата ръка за помощ от kombito-tdi .За което му благодаря тук във форума.Проблема ми бе решен при това със завидна лекота и вещина при ремонта.Има едно единствено изказване - вярвам.
Преди това от три сервиза ми отказаха ремонт!


Потребителски аватар
Лъвчо
KMETO
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: AFN
Местоположение: Радомир/София

Re: Разчитане на записани грешки от ВАГ КОМ - 1z-Решено

Мнениеот Лъвчо » Пон 05 окт 2009 19:15


Грешките бяха изчистени и разчетени от колегата Ventoman :bowdown за което съм му много благодарен.Оказаха се няколко проблема по колата , а именно:клапан N75-намаше връзка с компа,ЕГР-клапана лосчето беше запекло и турбото неразтоварваше,стоп машинката и някой други настроики,който бяха оправени чрез Вагкома.И специално да отбележа центровка на ГНП-то,което невлизаше в грешките.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта