От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот alpine » Сря 26 авг 2009 0:53


сложи си кантар и 280мм отпред :lol: Ако си със спортно окачване и е твърдичко много смисъл от кантара няма .




Потребителски аватар
Nio4ak
Мнения: 715
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 22:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв. Бояна

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот Nio4ak » Сря 26 авг 2009 1:03


alpine написа:сложи си кантар и 280мм отпред :lol: Ако си със спортно окачване и е твърдичко много смисъл от кантара няма .

не съм със спортно колега но ще слагам
иначе имам 4кови за отпред но нямам пари за да ги монтирам за дискове ми искат по 150лв на бр. за брембо и 178 за оригинални от г60
само да попитам точно какви дискове и какви накладки трябва да сложа
диск 280мм за г60 и накладки за г4 или :roll:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот alpine » Сря 26 авг 2009 1:07


Не съм сигурен как ще ти дойдат апаратите от мк4 спрямо дисковете на г60 или на тези от мк4 (които ще са 5х100 и ще трябва да ги правиш 4х100мм) . Най лесния варянт е апарати и дискове от г60 и си решаваш проблема . За дискове ми се струва че доста са ти барнали надценка ...
Накладки си вземаш за апаратите които слагаш .


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот FreeSoul » Пет 02 окт 2009 21:46


Някой може ли да ми каже при използване на апарати от Г4 на Г2 колко трябва да са дълги жилата, че има доста разновидности


Потребителски аватар
Nio4ak
Мнения: 715
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 22:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв. Бояна

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот Nio4ak » Пет 02 окт 2009 22:06


FreeSoul написа:Някой може ли да ми каже при използване на апарати от Г4 на Г2 колко трябва да са дълги жилата, че има доста разновидности

колега аз взех 1 за GTI от евро 07 и бяха толкова дълги че стигаха до лоста за скоростите :lol:
после ги смених за по къси и бяха идеални
марката е : MALO , а кода е 22867 цената е 11.87


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот ivkata » Пет 02 окт 2009 22:40


При МК-2 се ползват две различни дължини на въжетата за дисковите спирачки,по дългите на по-ранните версий(но не си спомням до коя година).Аз като правих конверсията се прецаках малко щото взех по-дългите въжета(кочинката е 89 г.) есествено не станаха,и нямаше как да ги върна и се наложи скъсяването им! :Mr Green Fun Доколкото разбрах след това разликата е в купетата(по скоро начина по който са прекарани въжетата под купето)! :wink:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот alpine » Пет 02 окт 2009 23:26


аз си мисля че разликата идва от това как се захващат за ръчната - едните са пред ръчната другите зад нея така да се каже .
Ники ако досега си бил с мк2 или 3 апарати отзад за да сложиш такива от мк4 не трябва да сменяш жилата .


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот FreeSoul » Пет 02 окт 2009 23:59


Аз първо бях с барабани, после с МК3 апарати, но така и не доживях за жила :) Та вече като слагам апаратите от МК4 съм решил турско да става ама да имам ръчна mhihi mhihi


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот alpine » Съб 03 окт 2009 15:11


а ти колко си специален :lol: :lol: :lol: :lol: :kissy: mhihi


valeri_m
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот valeri_m » Нед 04 окт 2009 7:39


FreeSoul написа:Аз първо бях с барабани, после с МК3 апарати, но така и не доживях за жила :) Та вече като слагам апаратите от МК4 съм решил турско да става ама да имам ръчна mhihi mhihi




Колега като ползва апарати от мк-3 от кой модел ги взе и как ти паснаха осите отзат. че и на мене ми се върти такава идея :Mr Green Fun . Ама нямам база за сравнение :evil: Ако може няква снимка да ми постнеш много ше съм ти благодарен. :beer


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот alpine » Нед 04 окт 2009 8:27


осите си пасват без значение от мк2 или мк3 са свалени . Апаратите също . Супортите също . Можеш да сложиш както се вижда от темата и мк4 апарати (само апаратите без супортите) .
VW е яката работа в това отношение :Mr Green Fun


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 04 окт 2009 22:13


има разлика в шенкелите дали с АБС или не, че аз така се набутах едно време и трябваше да правя врътки :roll:


Потребителски аватар
vaso18
T.N.T.
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот vaso18 » Пет 16 окт 2009 19:44


аз точно това се чудя моите са гирлинг 36 дали гирлинг 38 или апарати от 4-ка ще станат на моите съпорти


Fendt
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 17 май 2009 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот Fendt » Пет 25 дек 2009 22:24


може ли да се монтират дискове на пасат 2 ка че в момента е с барабани и какво ще ми е нужно ?


Потребителски аватар
HukuTyY
Мнения: 600
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
Автомобил: Vw Passat B4
Двигател: ABF 16v
Местоположение: Каварна

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот HukuTyY » Съб 26 дек 2009 10:01


Fendt написа:може ли да се монтират дискове на пасат 2 ка че в момента е с барабани и какво ще ми е нужно ?

Здравей колега сигурен ли си че караш Пассат 2ка mhihi виж тук - viewtopic.php?f=6&t=38785 .
Ако Пассата ти е Б3 тоест 3ка може да се монтират дори и в момента да си с барабанни спирачки отзад.Само трябва да си вземеш - шенкелите с осите(гледаи ги да не са криви),супорти,предпазните ламарини,сп.апарати(гирлинг 38),нови жила за ръчната(за дисковете имат разлика от тези за барабана),дискове на 226мм(мисля че бяха)тези дискове си вървят с главината(около 80лв струват 2та),накладки(40лв) и е хубаво и едни лагери да си вземеш(40лв 2та),мисля че те нямаха разлика дали са за барабан или за диск но немога да кажа на 100%.Моста не ти е нужен само "карантиите" както се казва mhihi .Гледаи шенкелите да са с 6 дупки понеже на Пассат винаги са с 6 само на голф,джета,корадо са с 4ри.Ако бъркам моля колегите да ме поправят. :beer



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dispatch и 44 госта