Пак за датчика за температурата на 1.9тд...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Пак за датчика за температурата на 1.9тд...

Мнениеот juve » Сря 05 апр 2006 22:23


Бих желал да попитам може ли някои да каже данни за за ЕCT сензора за посочения двигател.. както го е направил vaskoto1 за бензиновитв двигатели... данни за бензиновите се намират и в книгата на auto point за пасата но за дизелите - :?: Даите някакъв акъл, защото ми идва да се застрелям :( смених 2 термостата - уж все квалитетни - wahler и в момента съм с behr - стерлката не се вдига повече от 70 както пише в безброи теми за скапани термостати. съмненията ми пднаха към сензора добре, но когато завържа електронен темометър на тръбата която ходи към горния краи на радиатора ( няма и 15 сантиметра от сензора) и започна да "пипам" кога отваря термостата, температурата която измервам наистина е около 65 -70 градуса.. даите някаква насока, че то термостата не мога да го менкам като лампа за фар.. нещо ми куца явно в идеологията , ама какво ? на грешно място ли измервам температурата? сензора ли е скапан ( е затова и търся нещо за него), таблото ли е "фалшиво" ( току и до него стигна) въобще направо нищо не зацепвам вече.... :banghead:




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 06 апр 2006 17:37


По-добре пробвай да измериш температурата с уред на който сондата му е тип "жичка" направо я мушкаш в питата на радиатора най-отгоре и би трябвало да отчете реалната темп. ! С ел.термометър тип "шило" едва ли е точно!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 07 апр 2006 19:56


ха постъпих по "каруцарския" начин :) свалих термостата , варих го като компот и видях , че е перфектен .... пфу , все на мен ли ще се случи нещо такова.. а за измерването - защо да е проблемно ? темометъра е с 2 метра "жица" с ампула накрая - вързвам го с една "свинска " опашка с все сила за тръбата - не мисля , че точно термометъра е причина, но все пак не мога да си обясня показанието му ( за този в таблото е ясно - има нещо заминало :(



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта