така се започна
След като демонтирате и кората отдолу се стига до това
Успеха на цялата операция се крие в успешното развиване на тези четири болчета на шайбата на коляновия вал с лимбусното ключе номер 6....и тук е много важно да спомена че ключето трябва да е много здраво защото първия път зимата счупих 2 и едно си размаза ръбовете с което замалко да заобли отвора в лимбусния болт и .....не ми се мисли...нататък.Добре е болтовете да се напръскат,намажат и.т.н с каквото се сетите...аз използвах спирачна течност...като преди това с чука и един прът ударих няколко пъти по главите на болтовете
Ето ги и тях м****м гадна!!
Демонтирате пистовия ремък и шайбата като преди това завъртате обтягащата ролка с ключ докъто пъхнете един пирон в отворите над ролката и блока за да се застопори ролката и освободи ремъка и махате тази пластмаса за да стигнете до заветния ремък..
Напасвате белезите на зъбното колело на разпределителния вал....там онази точка и долу шайбата на коляновия вал(забравих да кажа че белезите трябва да са савпаднали и горе и долу преди да демонтирате шайбата на вала и пластмасовия капак около нея)Може и после при монтажа да се напаснат белезите ама както си решите
Лично аз си белязах стария ремък преди да го сваля за да мога да съм сигорен че ремъците (новия и стария) са еднакви или евентуално ако не са да мога без проблем и колебание да върна стария
След като изсулите(извинявам се за израза ама какво по красноречиво) ремъка може да разхлабите водната помпа за да може да нахлузите обратно новия ремък и да проверите отново белизите дали савпадат
После обтягате водната помпа така че ремъка да е достатъчно натегнат като внимавате да не го претегнете защото ще си имате и нова водна помпа скоро...
Събирате всичко по обратния ред и се надявам да съм бил от полза !
П.с Снимката от аватара съм я правил на същото място кадето сменях и ремъка

